Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986 zrobiła to właśnie Wanda Rutkiewicz
Podczas wyprawy, która rozpoczęła się 20 czerwca i będzie trwała do 15 sierpnia 2022 r., himalaistka będzie ponownie weryfikować możliwości mobilnej kompaktowej drukarki Brother PJ-773. Na wysokości ponad 8 tysięcy metrów nad poziomem morza Monika Witkowska będzie mogła korzystać z kompaktowego urządzenia do druku, aby umożliwić wydruk dokumentów związanych z wyprawą. To urządzenie pozwala na połączenie ze smartfonami, tabletami i komputerami mobilnymi oraz umożliwia druk za pomocą interfejsu USB 2.0 i pracę w trybie bezpośredniego druku termicznego, co powoduje, że nie wymaga zastosowania tuszu ani tonera.
„Firma Brother od lat kieruje się mottem „At your side”, co oznacza, że naszym celem jest dostarczanie konsumentom i biznesowi rozwiązań i urządzeń, które będą dopasowane do ich potrzeb. Chcemy wspierać naszych klientów w realizacji ich indywidualnych wizji i pomysłów. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy z Moniką Witkowską. Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy być częścią tej podróży i wspierać odważne kobiety w rozwijaniu pasji i realizacji wyzwań, jakim obecnie jest zdobycie szczytu K2” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Więcej szczegółów o wyprawie Moniki Witkowskiej na K2 znajdą Państwo na fanpage himalaistki facebook.com/monikawitkowska.travel

Smart travel w 5 krokach. Jak wypocząć i nie przepłacić?

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.