Brother kontynuuje współpracę z podróżniczką Moniką Witkowską
Firma Brother kontynuuje działania promocyjne z polską himalaistką – Moniką Witkowską, która planuje w sierpniu zdobyć szczyt K2 w 2022 r. który oficjalnie został ogłoszony przez Sejm jako Rok Wandy Rutkiewicz. Jeżeli Monice Witkowskiej uda się stanąć na szczycie K2, będzie pierwszą Polską od 36 lat, która tego dokonała. Przed nią 23 czerwca 1986 zrobiła to właśnie Wanda Rutkiewicz
Podczas wyprawy, która rozpoczęła się 20 czerwca i będzie trwała do 15 sierpnia 2022 r., himalaistka będzie ponownie weryfikować możliwości mobilnej kompaktowej drukarki Brother PJ-773. Na wysokości ponad 8 tysięcy metrów nad poziomem morza Monika Witkowska będzie mogła korzystać z kompaktowego urządzenia do druku, aby umożliwić wydruk dokumentów związanych z wyprawą. To urządzenie pozwala na połączenie ze smartfonami, tabletami i komputerami mobilnymi oraz umożliwia druk za pomocą interfejsu USB 2.0 i pracę w trybie bezpośredniego druku termicznego, co powoduje, że nie wymaga zastosowania tuszu ani tonera.
„Firma Brother od lat kieruje się mottem „At your side”, co oznacza, że naszym celem jest dostarczanie konsumentom i biznesowi rozwiązań i urządzeń, które będą dopasowane do ich potrzeb. Chcemy wspierać naszych klientów w realizacji ich indywidualnych wizji i pomysłów. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na kontynuowanie współpracy z Moniką Witkowską. Jesteśmy szczególnie dumni, że możemy być częścią tej podróży i wspierać odważne kobiety w rozwijaniu pasji i realizacji wyzwań, jakim obecnie jest zdobycie szczytu K2” – komentuje Katarzyna Idzkiewicz, Senior Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.
Więcej szczegółów o wyprawie Moniki Witkowskiej na K2 znajdą Państwo na fanpage himalaistki facebook.com/monikawitkowska.travel

Polacy rezerwują wczasy na ostatnią chwilę

Mateusz Waligóra przejechał zimą pustynię Gobi na rowerze. Samotnie.

Mercure Szczyrk Resort prezentuje ofertę na Wielkanoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.