Komunikaty PR

Brother rozbudowuje portfolio o 3 monochromatyczne urządzenia laserowe typu 3w1

2024-04-16  |  13:00
Biuro prasowe

Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.

Nowe modele w portfolio Brother pozwalają na monochromatyczne drukowanie laserowe, kopiowanie oraz skanowanie – dzięki temu organizacja może znacznie przyspieszyć digitalizacje zasobów. Dodatkowo urządzenia zapewniają organizacji najwyższy poziom cyberbezpieczeństwa. Dostępne w modelach funkcje ochrony są zgodne z najnowszymi normami branżowymi dotyczącymi ochrony prywatności i przetwarzanych danych.

DCP-L2600D

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • Interfejs USB i 128 MB pamięci wewnętrznej
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • W zestawie z urządzeniem otrzymujesz toner o wydajności 700 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności do 3 000 stron

DCP-L2622DW

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • WiFi 5GHz i USB i 256 MB pamięci wewnętrznej
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • Do urządzenia dołączamy toner o wydajności do 700 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności 3 000 stron

DCP-L2640DN

  • Prędkość druku do 34 stron na minutę oraz druk dwustronny do 16 stron na minutę
  • Skanowanie do 22,5 obrazów na minutę
  • 2 wierszowy LCD na panelu sterowania
  • Interfejsy Fast Ethernet i USB i 256 MB pamięci wewnętrznej
  • Automatyczny podajnik dokumentów (ADF) na 50 arkuszy
  • Podajnik papieru na 250 arkuszy
  • Do urządzenia dołączamy toner o wydajności
    1 200 stron
  • W sprzedaży dostępny toner o maksymalnej wydajności 3 000 stron

Modele DCP-L2622DW oraz DCP-L2640DN umożliwiają podłączenie do sieci i dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z aplikacji Brother Mobile Connect. Rozwiązanie pozwala jeszcze bardziej usprawnić proces druku oraz skanowania zlecając oraz monitorując procesy z pozycji telefonu.

Powyższe modele wprowadzone do portfolio Brother są objęte 3-letnią gwarancją. Więcej szczegółów na temat nowych rozwiązań można znaleźć na stronie www.brother.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Biznes chętnie sięga po technologię RFID Biuro prasowe
2024-04-29 | 12:30

Biznes chętnie sięga po technologię RFID

Przedsiębiorcy dostrzegają coraz więcej obszarów w firmach, które mogą być usprawniane i optymalizowane za pomocą systemów radiowych. By uzyskać wymierne oszczędności
IT i technologie Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe
2024-04-29 | 10:00

Brother dodał do oferty 3 monochromatyczne drukarki laserowe

Firma Brother dodała do portfolio 3 wydajne monochromatyczne drukarki laserowe. Nowe kompaktowe modele Brother – HL-L2402D, HL-L2442DW, HL-L2460DN umożliwiają łatwą konfigurację,
IT i technologie AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock
2024-04-29 | 09:00

AWS poszerza ofertę Amazon Bedrock

 Nowe rozwiązania i usługi AWS (Amazon Web Services) zapewnią klientom korporacyjnym bezpieczny i odpowiedzialny sposób tworzenia i uruchamiania generatywnych aplikacji sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.