Butik Janki – innowacyjna platforma zakupowa
Centrum Janki to jedyne w Polsce centrum handlowe oferujące zarówno swoim klientom, jak i najemcom, innowacyjne narzędzie e-commerce. Ten unikalny w skali ogólnopolskiej koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Platforma zakupowa „Butik Janki” to jednak wiele więcej niż sklep internetowy. To holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniu klientów podyktowanym między innymi zmianami, jakie w ciągu dwóch ostatnich lat spowodowała pandemia COVID-19, Centrum Janki stworzyło nowe i niespotykane dotąd rozwiązanie wsparcia sprzedaży połączone z budowaniem unikalnego doświadczenia zakupowego. ButikJanki.pl to wygodny sklep internetowy oferujący klientom produkty najemców centrum na różne okazje. Wyróżnia się na rynku ofertą gotowych stylizacji modowych, które są każdorazowo starannie selekcjonowane przez ekspertki z branży fashion - modowe influencerki - spośród oferty dostępnej u najemców Centrum Janki. Stylizacje złożone z perfekcyjnie dopasowanych do siebie elementów garderoby, zaprojektowane zgodnie z najnowszymi trendami prezentowane są w sekcji „shop the look” i to one cieszą się największym zainteresowaniem klientek. Co istotne, na sile oddziaływania influencerów opiera się w znacznej mierze także promocja i komunikacja samego sklepu. Takie podejście nie tylko świadczy o innowacyjnym prowadzeniu projektu e-commercowego, ale także gwarantuje konkretne wyniki. Bazuje na szerokich zasięgach influencerek, które jednocześnie budują wysokie zaangażowanie swoich obserwatorów, co w konsekwencji skutkuje konkretną konwersją zakupową klientek e-butiku.
„Butik Janki to komplementarny koncept zakupowy, który zakłada pełen komfort zakupów. Dedykujemy go wszystkim osobom, które poszukują gotowych, przemyślanych rozwiązań modowych, które lubią ułatwiać sobie życie i w kwestii doboru garderoby chętnie zdadzą się na opinię ekspertek. Niespotykany dotąd model, który łączy koncepcję zakupów w centrum handlowym z wygodą dokonywania ich on-line oraz modowymi inspiracjami influencerek, znajduje szerokie grono odbiorczyń i odbiorców” - mówi Sylwia Klaman, Marketing and PR Director, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Janki. „Wdrażając takie innowacyjne działania chcemy udowodnić, że warto wychodzić z inicjatywą w kierunku klienta i tworzyć nowe, przystosowane do zmieniającego się rynku rozwiązania” – dodaje Sylwia Klaman.
W myśl idei omnichannel, Butik Janki jest dodatkowo zintegrowany z nową stron internetową centrum. Oferuje ona nie tylko intuicyjną i komfortową nawigację po najistotniejszych dla klientów sekcjach informacyjnych, ale także prezentuje inspiracje i konkretne propozycje zakupowe. Rozwija tematycznie koncept „shop the look” w poradniczych tekstach przygotowanych przez stylistkę centrum oraz linkuje bezpośrednio do platformy e-commerce.
Nowa strona internetowa w łatwy sposób umożliwia umówienie się na private shopping lub konsultacje online ze stylistką centrum, co także jest elementem przemyślanej strategii wielokanałowego wsparcia sprzedaży platformy Butik Janki.
Butik Janki ma także swoją stacjonarną odsłonę, funkcjonującą w centrum w formie pop up. To stworzone ze szczególną starannością i dbałością, niezwykłe miejsce dla kobiet, w którym mogą oddać się w ręce urodowych i modowych ekspertów, z udziałem stylistki Centrum Janki. To także miejsce wyjątkowej prezentacji oferty i zakupu produktów, które w ramach zintegrowanej promocji sklepu online i advocacy marketing daje konkretną sprzedaż na rzecz najemców Centrum Janki.
Innowacyjna platforma e-commerce Butik Janki jest dostępna na stronie www.chjanki.pl oraz pod adresem www.butikjanki.pl. Projektem opiekuje się zarządca Centrum Janki - Apsys Polska.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.