Buty Grisport, czyli outdoor we włoskim stylu!
Jej kolekcja ‘OUTDOOR’ to autorska seria oferująca całą gamę modeli, które wyróżnia atrakcyjne wzornictwo, a jednocześnie zastosowanie wyselekcjonowanych skór i nowoczesnych, opatentowanych technologii. To kwintesencja mody, wygody, a przy tym synonim bezpieczeństwa i innowacyjnych rozwiązań.
Marka Grisport powstała niemal 50 lat temu i przez cały ten czas specjalizuje się w produkcji butów outdoorowych i ‘rekreacyjnych’, w których maksymalna wygoda idzie w parze ze stylem i ochroną stopy. Wzrok przyciąga ciekawy design, a bezpieczeństwo zapewniają najnowocześniejsze technologie. To obuwie maksymalnie oddychające dzięki Gri-Air, bo wszystkie materiały mające bezpośredni kontakt ze stopą zapewniają jej odpowiedni przewiew, a podeszwa Vibram®, dzięki zastosowaniu opatentowanej mieszanki gumowej, cechuje się wyjątkową amortyzacją, jest odporna na ścieranie oraz posiada właściwości antypoślizgowe. Gritex to natomiast opatentowana przez markę membrana zapewniająca odporność na wodę i chłód, a Spotex, również oryginalny produkt Grisport, dzięki mikroporom odprowadza nadmiar wilgoci, dzięki czemu stopy pozostają suche. Na uwagę zasługuje także Cordura, czyli niezwykle wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne i odporna na warunki atmosferyczne opatentowana tkanina wykonana z materiałów syntetycznych, pokryta dodatkowo warstwą teflonu dla zwiększenia wodoodporności i ochrony przed zabrudzeniami oraz Support System, czyli specjalnie zaprojektowany system usztywniający kostkę w każdej fazie ruchu.
Outdoor po włosku, czyli jak w teren, to w Grisport!
Grisport 11205D15G to jeden z topowych modeli marki. To uniwersalne wodoodporne buty trekkingowe, które sprawdzą się zarówno podczas codziennego użytkowania, jak i pieszych wypraw w teren, nawet na górskie szlaki. Cholewka z naturalnej skóry połączonej z wytrzymałym materiałem syntetycznym gwarantuje elastyczność i doskonałe dopasowanie dla zwiększonego komfortu i stabilności stopy, a podeszwa Vibram® zapewnia doskonałą przyczepność. Warto także wspomnieć o opatentowanej przez Grisport membranie Gritex, która jest materiałem oddychającym i zapewniającym odporność na wilgoć i chłód oraz właściwą cyrkulację powietrza wewnątrz buta. Grisport 11637M13 to zaś męskie trapery bez ocieplenia z podeszwą Vibram®. Są wykonane ze skóry naturalnej i wysokogatunkowego tworzywa Cordura. To niezwykle wytrzymała na uszkodzenia mechaniczne i odporna na warunki atmosferyczne opatentowana tkanina, stworzona z materiałów syntetycznych, pokryta dodatkowo warstwą teflonu dla zwiększenia wodoodporności i ochrony przed zabrudzeniami. Model idealny do trekkingu w każdych warunkach pogodowych? To Grisport 13229P13G, czyli buty z cholewkami z hydrofobowej skóry naturalnej, dodatkowo wzmocnionymi przez tylny panel stabilizujący, co znacząco poprawia komfort, chroni kostki przed skręceniem, zwiększa elastyczność i dopasowanie do stopy. Zastosowana w nich membrana Gritex zabezpiecza stopy przed wodą, wiatrem i zimnem, a specjalny kształt podeszwy ułatwia samooczyszczanie z piasku, błota czy śniegu. Grisport 13817D28T to natomiast męski model butów trekkingowych z wysoką skórzaną cholewką, podeszwą Vibram® i membraną Spotex, która zapewnia wysoką ochronę przed deszczem i śniegiem, a dzięki mikroporom odprowadza nadmiar wilgoci. Co wygodne, zwłaszcza w trudnym terenie, buty te mają język zszyty z cholewką, co uniemożliwia przedostawanie się zanieczyszczeń i wody do wnętrza, a zastosowane rozwiązania, takie jak np. samooczyszczające się kanały, strefy obrotu czy powierzchnie zwiększonej przyczepności gwarantują bezpieczeństwo i wysoki poziom komfortu. W ofercie Grisport można znaleźć również trekkingowe, a przy tym stylowe półbuty. Grisport 14803D21G to buty wykonane z najwyższej jakości łączonych materiałów syntetycznych i olejowanej skóry. Przy ich projektowaniu uwzględniono membranę Gritex i podeszwę Vibram®. Dzięki temu model ten zapewnia stopom ochronę przed zimnem. Ponadto technologia ABS Anti Shock zwiększa przyczepność obuwia na śliskiej nawierzchni oraz amortyzuje wstrząsy podczas chodzenia.
Siatkarki KSG Warszawa wprowadziły sportową energię do warszawskich szkół podsta
ASICS kontynuuje współpracę z Andrzejem Witkiem
HOBBY HORSE czyli dyscyplina, która podbija świat w Blue City
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Handel
Polscy producenci drobiu liczą na ponowne otwarcie chińskiego rynku. Kraje azjatyckie coraz ważniejszym importerem
Polska wciąż cieszy się w świecie renomą cenionego producenta mięsa drobiowego. Na eksport trafia ok. 60 proc. rocznej produkcji, czyli prawie 2 mln t. Polscy producenci walczą o silną pozycję na zagranicznych rynkach. Priorytetem jest dla nich ponowne uruchomienie eksportu do Chin, który został wstrzymany pięć lat temu ze względu na ptasią grypę. Trwa dopracowywanie szczegółów porozumienia w tej sprawie.
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.