Komunikaty PR

Car Demolition Clicker od Demolish Games debiutuje na Nintendo Switch

2021-04-29  |  09:00
Biuro prasowe

 

Demolish Games, producent gier z gatunku symulatorów, należący do grupy kapitałowej Ultimate Games, udostępnił dziś Car Demolition Clicker na Nintendo Switch. Do tej pory tytuł był dostępny na PC, Xbox i Play Station 4. Cena gry  dedykowana japońskiej konsoli została ustalona na 6.99$. Głównym zadaniem gracza w Car Demolition Clicker jest niszczenie pojazdów. Demolish Games do końca br. planuje debiut na NewConnect.

- Zgodnie z przyjętą przez nas strategią, nasze gry mają być dostępne dla jak największego grona graczy o różnych preferencjach, dlatego decydujemy się na  udostępnianie ich na wielu platformach. Car Demolition Clicker to propozycja dla odbiorców, którzy lubią dynamiczną rozgrywkę i wyzwania – mówi Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games. – Gra od 2018 roku jest dostępna na PC, w grudniu ub. roku zadebiutowała na konsoli Microsoftu, a od marca tego roku jest dostępna na PS4. Do tej pory gra została sprzedana w ilości ponad 7 tys. kopii na PC i ponad 1 tys. kopii na konsolach. Mamy nadzieję, że podobnie jak na pozostałych platformach, również na Nintendo Switch Car Demolition Clicker będzie chętnie wybieranym przez graczy tytułem. Podczas rozgrywki  gwarantujemy naprawdę dużo emocji – dodaje Paweł Dywelski.

Głównym zadaniem w Car Demolition Clicker jest niszczenie samochodów za pomocą dostępnej w rozgrywce broni. Rozbijanie okien, niszczenie masek, przebijanie opon zapewnia graczom zyski finansowe oraz dostęp do większej liczby pojazdów, m.in. tirów, wielkich buldożerów, czy samochodów dostawczych.

- Dzięki temu, że gracz musi „zapracować” na dostęp do większej dostępności  broni i pojazdów, rozgrywka jest jeszcze bardziej emocjonująca i angażująca dla odbiorcy. Poza mechaniką, uwagę zwraca zróżnicowana oprawa wizualna. Skupiliśmy się na tym, aby obraz był dynamiczny i tym samym akcja przenosi graczy na nocne alejki, stacje benzynowe, czy też na plac budowy  komentuje Paweł Dywelski, prezes zarządu Demolish Games.

Producentem Car Demolition Clicker jest studio Blue Sunset Games. Wydawcą gry na PC jest Demolish games, a na konsole Ultimate Games S.A.

Demolish Games w marcu br. udostępniła w sklepie Steam zwiastun gry Malone In Nightmares, do której nabyła pełne prawa w grudniu 2020 roku. Premiera pełnej wersji gry platformowej planowana jest w  przyszłym roku.

Obecnie Studio pracuje nad swoim flagowym projektem z popularnej serii Demolish and BuildDemolish and Build 2022. Podczas rozgrywki gracz wcieli się w rolę kierownika firmy budowlanej i będzie, m.in.: przyjmować i wykonywać zlecenia na wyburzenia, zatrudniać personel, obsługiwać maszyny budowlane oraz kupować posiadłości. Premiera Demolish and Build 2022 planowana jest na przełomie 2021 i 2022 r.

W fazie preprodukcji pozostają WW2 Underground oraz Explosive Demolition Simulator.

Nowe tytuły na komputery stacjonarne wyda Demolish Games, na konsole – Ultimate Games S.A., która jest głównym akcjonariuszem Spółki.

Spółka planuje debiut na rynku NewConnect do końca br.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r. Biuro prasowe
2024-05-16 | 14:00

Robs Group Logistic podsumowuje I kwartał 2024 r.

Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, w I kwartale 2024 r. miała 5,67 mln zł przychodów ze sprzedaży,
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-05-16 | 12:22

Milisystem publikuje wyniki za I kwartał 2024 r.

Milisystem, podmiot z branży obronności i strzelectwa, w minionym kwartale zakończył fazę testową nowych replik broni krótkiej o napędzie elektrycznym, co ma być istotną przewagą konkurencyjną w nadchodzącym sezonie
Giełda Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku
2024-05-13 | 14:30

Play2Chill z 62-procentowym wzrostem zysku netto w pierwszym kwartale 2024 roku

Warszawski deweloper jeszcze w tym roku planuje dwie premiery gier Ponad 701 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży wypracował w pierwszym kwartale br. notowany na NewConnect

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Polityka

Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii

Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.