Komunikaty PR

CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

2024-07-25  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

 

Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w Łodzi. Już niebawem w tych obiektach zadebiutują lokale brandu w nowej odsłonie.


– CCC to dla nas jeden z kluczowych najemców. Marka obecna jest dziś nie tylko w centrach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, ale także od lat w retail parkach Greenman Poland w Namysłowie, Grodzisku Mazowieckim i Włocławku – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się, że CCC dostrzega w naszych obiektach niesłabnący potencjał, o czym świadczą decyzje o dalszej współpracy oraz modernizacji obecnych lokali w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. Te już wkrótce czekają duże zmiany – dodaje.

Polegać będą one przede wszystkim na unowocześnieniu aranżacji sklepów w trzech centrach. Nowy układ umożliwi jeszcze lepszą ekspozycję asortymentu. Pojawi się też szerokie wejście do lokalu oraz przeszklona witryna z ekranami LED. Ekrany pojawią się również we wnętrzach. Cała przestrzeń podzielona zostanie natomiast na różne sekcje produktowe, ułatwiające zakupy.

Sklepy CCC od lat są jednym z fundamentów oferty obuwniczej centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna.

– CCC to lubiana i popularna destynacja zakupowa. Także wśród naszych klientów. Jak pokazały nam badania konsumenckie, CCC plasuje się dziś w czołówce najchętniej wybieranych sklepów we wszystkich trzech obiektach. Dla wielu naszych klientów to dziś sklep pierwszego wyboru na zakupy obuwnicze dla całej rodziny. Kupujących przyciąga szerokość asortymentu oraz znane marki, w tym sportowe, które dostępne są w sklepach CCC. Jesteśmy przekonani, że nowa aranżacja sklepów spodoba się odbiorcom – dodaje.

Tym bardziej, że także same centra handlowe z portfolio Greenman Poland się zmieniają. Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna to obiekty, które w ostatnich latach poddane zostały modernizacji pasaży, elewacji oraz otoczenia. Centra zyskały także wielu nowych najemców, w tym z segmentu fashion.

Dwa z nich – Nowa Górna i Nowe Bielawy - przeszły natomiast rozbudowę, w efekcie której powstały nowoczesne kompleksy convenience, sprzyjające codziennym zakupom całą rodziną. Przy łódzkim centrum wyrósł park handlowy, który pomieścił 4 nowych najemców, z kolei przy toruńskim stworzono aż dwa takie obiekty z 7 najemcami.

– Zmiany, które zachodzą w naszych centrach skłaniają także coraz więcej najemców do metamorfoz swoich przestrzeni poprzez remont, remodeling lub wprowadzenie najświeższego konceptu handlowego. Obu stronom zależy bowiem na tworzeniu nowoczesnej, komfortowej i przyjaznej przestrzeni zakupowej, która zaprasza i skłania do częstych wizyt – mówi Karolina Nitowska.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.