CCC zostaje w trzech centrach handlowych z portfolio Greenman Poland

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Marka CCC kontynuuje współpracę z trzema centrami handlowymi z portfolio Greenman Poland – Nowymi Czyżynami w Krakowie, Nowymi Bielawami w Toruniu i Nową Górną w Łodzi. Już niebawem w tych obiektach zadebiutują lokale brandu w nowej odsłonie.
– CCC to dla nas jeden z kluczowych najemców. Marka obecna jest dziś nie tylko w centrach w Krakowie, Toruniu i Łodzi, ale także od lat w retail parkach Greenman Poland w Namysłowie, Grodzisku Mazowieckim i Włocławku – mówi Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland. – Cieszymy się, że CCC dostrzega w naszych obiektach niesłabnący potencjał, o czym świadczą decyzje o dalszej współpracy oraz modernizacji obecnych lokali w Nowych Czyżynach, Nowych Bielawach i Nowej Górnej. Te już wkrótce czekają duże zmiany – dodaje.
Polegać będą one przede wszystkim na unowocześnieniu aranżacji sklepów w trzech centrach. Nowy układ umożliwi jeszcze lepszą ekspozycję asortymentu. Pojawi się też szerokie wejście do lokalu oraz przeszklona witryna z ekranami LED. Ekrany pojawią się również we wnętrzach. Cała przestrzeń podzielona zostanie natomiast na różne sekcje produktowe, ułatwiające zakupy.
Sklepy CCC od lat są jednym z fundamentów oferty obuwniczej centrów Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna.
– CCC to lubiana i popularna destynacja zakupowa. Także wśród naszych klientów. Jak pokazały nam badania konsumenckie, CCC plasuje się dziś w czołówce najchętniej wybieranych sklepów we wszystkich trzech obiektach. Dla wielu naszych klientów to dziś sklep pierwszego wyboru na zakupy obuwnicze dla całej rodziny. Kupujących przyciąga szerokość asortymentu oraz znane marki, w tym sportowe, które dostępne są w sklepach CCC. Jesteśmy przekonani, że nowa aranżacja sklepów spodoba się odbiorcom – dodaje.
Tym bardziej, że także same centra handlowe z portfolio Greenman Poland się zmieniają. Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy i Nowa Górna to obiekty, które w ostatnich latach poddane zostały modernizacji pasaży, elewacji oraz otoczenia. Centra zyskały także wielu nowych najemców, w tym z segmentu fashion.
Dwa z nich – Nowa Górna i Nowe Bielawy - przeszły natomiast rozbudowę, w efekcie której powstały nowoczesne kompleksy convenience, sprzyjające codziennym zakupom całą rodziną. Przy łódzkim centrum wyrósł park handlowy, który pomieścił 4 nowych najemców, z kolei przy toruńskim stworzono aż dwa takie obiekty z 7 najemcami.
– Zmiany, które zachodzą w naszych centrach skłaniają także coraz więcej najemców do metamorfoz swoich przestrzeni poprzez remont, remodeling lub wprowadzenie najświeższego konceptu handlowego. Obu stronom zależy bowiem na tworzeniu nowoczesnej, komfortowej i przyjaznej przestrzeni zakupowej, która zaprasza i skłania do częstych wizyt – mówi Karolina Nitowska.

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.