Centrum Korona rusza z akcją „Happy Friday”
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Wyśmienite potrawy kuchni greckiej, tradycyjne polskie obiady, dania z woka i obłędne sushi aż 10 zł taniej w wybranych restauracjach Centrum Korona. Promocja obowiązuje w piątki 8 oraz 15 stycznia br. i ma na celu wsparcie sytuacji restauratorów dotkniętych skutkami epidemii COVID-19.
W związku z trwającą już od dłuższego czasu sytuacją epidemiczną w całym kraju Centrum Korona wspiera swoich najemców w niełatwej dla nich sytuacji. Wraz z rozpoczęciem ferii zimowych ruszyła akcja pod nazwą „Happy Friday”, w ramach której galeria dofinansuje kwotą 10 zł wszystkie zamówienia złożone w każdy piątek ferii za co najmniej 30 zł w restauracjach Charlie Food&Friend, Greco, Wok’n’spice i Sushi Royal. W ten sposób klienci kupią taniej swoje ulubione potrawy, a restauracje otrzymają wsparcie finansowe.
„Od początku pandemii staramy się wspierać naszych najemców. Teraz zachęcamy do tego również klientów. W ramach akcji „Happy Friday” odwiedzający mogą kupić swoje ulubione potrawy w niższych cenach, a jednocześnie pomóc restauracjom biorącym udział w programie” – mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Centrum Korona nie pierwszy raz wychodzi z inicjatywą wsparcia branży gastronomicznej działającej na terenie galerii. W poprzednim miesiącu Centrum kupiło aż po 125 posiłków u czterech swoich najemców: Charlie Food & Friends, Greco, Wok’n’Spice oraz Pizza Hut, a następnie przekazało je osobom w trudnej sytuacji finansowej. Podczas obowiązujących ograniczeń, gdy działalność restauracji jest możliwa wyłącznie poprzez sprzedaż na wynos i z dowozem, takie działania bez wątpienia są dużym wsparciem dla najemców gastronomicznych.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Banki spółdzielcze coraz ważniejsze dla finansowania gospodarki. Współpraca z BGK ma pobudzić lokalne inwestycje
Banki spółdzielcze w coraz większym stopniu odpowiadają za finansowanie rozwoju gospodarki. Ich udział w ostatnich latach wzrósł, a kondycja sektora się poprawiła. Bank Gospodarstwa Krajowego chce wzmocnić współpracę z bankami spółdzielczymi na rzecz finansowania lokalnego rozwoju. To jeden z elementów nowej strategii BGK na lata 2025–2030. Narzędziami, które do tego służą, są gwarancje BGK.
Prawo
Przedstawienie projektu przez KE oznacza początek dyskusji nad nowym siedmioletnim budżetem. W PE zdania co do jego kształtu są podzielone

16 lipca br. Komisja Europejska przedstawi propozycję wieloletnich ram finansowych. To będzie dopiero początek wytężonych prac nad kształtem nowego budżetu i trudnych dyskusji na ten temat, bo wśród państw członkowskich, ale też w różnych frakcjach parlamentarnych jest wiele różnic dotyczących szczegółowych rozwiązań. Chodzi m.in. o podejście do wspólnego zadłużania się, nowych źródeł zasobów UE czy rozszerzania kompetencji UE.
Konsument
Konflikty i żywioły wpływają na wakacyjne plany Polaków. Bezpieczeństwo coraz ważniejsze przy wyborze letniej destynacji

Sytuacja geopolityczna i pogodowa sprawia, że Polacy coraz rozważniej podchodzą do wyboru wakacyjnych kierunków. Choć nieprzewidziane zdarzenia mogą się zdarzyć w każdym miejscu na świecie, to minimalizowaniu ryzyka służą m.in. sprawdzanie ostrzeżeń dla podróżnych na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych, rejestracja w systemie Odyseusz, który zadziała w razie kryzysowej sytuacji, a także wyjazd z ubezpieczeniem turystycznym. Koszty ewentualnego leczenia czy repatriacji znacząco przewyższają bowiem wysokość składki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.