CEO SwipBox: Popyt na automaty Infinity nadal rośnie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox w ubiegłym roku w skali globalnej wyprodukował i dostarczył ponad dziesięć tysięcy wolnostojących automatów Infinity. Dotychczasowa liczba zamówień wskazuje, że 2022 rok będzie pod tym względem jeszcze lepszy, ponieważ duńska firma nadal odnotowuje rosnące zainteresowanie tym produktem.
Automaty Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator.
Optymistyczna dla SwipBox perspektywa jest możliwa, mimo ograniczeń związanych z COVID-19, napięć geopolitycznych, które wywierają niekorzystny wpływ na światową gospodarkę, a także rosyjskiej agresji na Ukrainę. – Popyt na automaty SwipBox Infinity nadal rośnie. Aktualni partnerzy dążą do rozszerzenia istniejących już sieci urządzeń, z drugiej strony dołączają do nas również nowi kontrahenci. Obecnie prowadzimy w tym zakresie działania na terenie dziesięciu krajów przy współpracy z 15. największymi operatorami logistycznymi oraz partnerami z sektora e-commerce. Prowadzimy także ścisły dialog z nowymi podmiotami, które są gotowe rozwinąć swoje usługi o model Infinity – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.
Jednym z nowych partnerów jest największa platforma e-commerce w Grecji – Skroutz, wspierająca proces realizacji zamówień na każdym etapie. Oznacza to, że poza samą platformą, dostarcza również paczki bezpośrednio do klientów końcowych, mając pełną kontrolę nad pierwszą oraz ostatnią milą podróży przesyłki, co z perspektywy SwipBox jest zupełnie nowym modelem współpracy. Grecka firma w czerwcu z powodzeniem ukończyła pilotaż implementacji automatów Infinity i teraz koncentruje się nad wdrożeniu większej sieci urządzeń.
Oczekiwania SwipBox na ten rok są wysokie. Firma spodziewa się dostarczyć w sumie 15 tysięcy automatów Infinity, co oznacza wzrost o 50% w porównaniu do ubiegłego, rekordowego roku.
Naszym nadrzędnym celem jest produkcja automatów w oparciu o high-tech, czyli przekrojowe zaawansowanie technologiczne. Urządzenia Infinity wpisują się w te założenia. Są one obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez łącze Bluetooth. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, tym bardziej że nie wymagają korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani natychmiastowego połączenia z Internetem. W Polsce działają już w największych aglomeracjach miejskich. Co więcej, automaty służą nie tylko do odbioru przesyłek kurierskich, ale za ich pomocą można również realizować zwroty i nadania – dodał Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Już teraz pod względem przychodów jesteśmy zdecydowanie dalej niż w analogicznym okresie 2021 roku. Potrafimy dostosować się do bieżących potrzeb rynku oraz skupić się na opracowywaniu najlepszych produktów high-tech. Mimo kryzysu wywołanego przez pandemię, udało nam się zabezpieczyć kluczowe komponenty, których potrzebujemy, aby utrzymać tempo produkcji. Dzięki środkom zapobiegawczym, jesteśmy nadal w stanie dostarczać automaty naszym partnerom zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami oraz planami – podsumował Jens Rom.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.