CEO SwipBox: Popyt na automaty Infinity nadal rośnie
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
SwipBox w ubiegłym roku w skali globalnej wyprodukował i dostarczył ponad dziesięć tysięcy wolnostojących automatów Infinity. Dotychczasowa liczba zamówień wskazuje, że 2022 rok będzie pod tym względem jeszcze lepszy, ponieważ duńska firma nadal odnotowuje rosnące zainteresowanie tym produktem.
Automaty Infinity są bardzo łatwe w konfiguracji i mogą być instalowane w miejscach do tej pory zupełnie niedostępnych dla tego typu urządzeń. Działają 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu. Urządzenia są niewielkie i mają konstrukcję modułową. Nie wymagają podłączenia do prądu, ponieważ są zasilane przez wbudowany akumulator.
Optymistyczna dla SwipBox perspektywa jest możliwa, mimo ograniczeń związanych z COVID-19, napięć geopolitycznych, które wywierają niekorzystny wpływ na światową gospodarkę, a także rosyjskiej agresji na Ukrainę. – Popyt na automaty SwipBox Infinity nadal rośnie. Aktualni partnerzy dążą do rozszerzenia istniejących już sieci urządzeń, z drugiej strony dołączają do nas również nowi kontrahenci. Obecnie prowadzimy w tym zakresie działania na terenie dziesięciu krajów przy współpracy z 15. największymi operatorami logistycznymi oraz partnerami z sektora e-commerce. Prowadzimy także ścisły dialog z nowymi podmiotami, które są gotowe rozwinąć swoje usługi o model Infinity – powiedział Jens Rom, CEO SwipBox.
Jednym z nowych partnerów jest największa platforma e-commerce w Grecji – Skroutz, wspierająca proces realizacji zamówień na każdym etapie. Oznacza to, że poza samą platformą, dostarcza również paczki bezpośrednio do klientów końcowych, mając pełną kontrolę nad pierwszą oraz ostatnią milą podróży przesyłki, co z perspektywy SwipBox jest zupełnie nowym modelem współpracy. Grecka firma w czerwcu z powodzeniem ukończyła pilotaż implementacji automatów Infinity i teraz koncentruje się nad wdrożeniu większej sieci urządzeń.
Oczekiwania SwipBox na ten rok są wysokie. Firma spodziewa się dostarczyć w sumie 15 tysięcy automatów Infinity, co oznacza wzrost o 50% w porównaniu do ubiegłego, rekordowego roku.
Naszym nadrzędnym celem jest produkcja automatów w oparciu o high-tech, czyli przekrojowe zaawansowanie technologiczne. Urządzenia Infinity wpisują się w te założenia. Są one obsługiwane za pomocą dedykowanej aplikacji poprzez łącze Bluetooth. Dzięki temu ich instalacja jest łatwa oraz szybka, tym bardziej że nie wymagają korzystania z zewnętrznego źródła zasilania ani natychmiastowego połączenia z Internetem. W Polsce działają już w największych aglomeracjach miejskich. Co więcej, automaty służą nie tylko do odbioru przesyłek kurierskich, ale za ich pomocą można również realizować zwroty i nadania – dodał Michał Czechowski, dyrektor zarządzający SwipBox Polska.
Już teraz pod względem przychodów jesteśmy zdecydowanie dalej niż w analogicznym okresie 2021 roku. Potrafimy dostosować się do bieżących potrzeb rynku oraz skupić się na opracowywaniu najlepszych produktów high-tech. Mimo kryzysu wywołanego przez pandemię, udało nam się zabezpieczyć kluczowe komponenty, których potrzebujemy, aby utrzymać tempo produkcji. Dzięki środkom zapobiegawczym, jesteśmy nadal w stanie dostarczać automaty naszym partnerom zgodnie z przyjętymi zobowiązaniami oraz planami – podsumował Jens Rom.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.