Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną
Made in PR
Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na krajowym rynku grupą zakupową w branży wyposażenia łazienek.
Polska Grupa Ceramiczna powstała w 2013 roku z inicjatywy właścicieli największych polskich firm z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Obecnie zrzesza 16 podmiotów, a dystrybucja produktów odbywa się poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży w Polsce i Słowacji. W efekcie współpracy z Ceramiką Paradyż, już wkrótce w wybranych salonach wszystkich partnerów grupy pojawi się 8 dedykowanych, unikalnych kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.
- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie poszerzać portfolio produktów i nawiązywać kolejne obiecujące relacje biznesowe. Powrót do współpracy z Polską Grupą Ceramiczną jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się ogromnie, że pomimo pewnych ograniczeń wywołanych skutkami COVID-19, udało się sfinalizować wspólny projekt. Jesteśmy przekonani, że opracowane na wyłączność dla PGC kolekcje nie tylko spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów, ale przełożą się także na aspekt biznesowy wszystkich podmiotów. – mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Generalny ds. Handlu w Ceramice Paradyż.
Opracowane we współpracy z Polską Grupą Ceramiczną 8 wyjątkowych kolekcji ściennych marki Paradyż My Way, to propozycje stworzone z myślą o klientach poszukujących indywidualnych i nowatorskich rozwiązań wzorniczych. Płytki w formacie 30x90 cm wyróżniają się wysoką jakością, bogactwem zdobień, kolorów i struktur, wpisując się tym samym w światowe trendy. Znajdziemy wśród nich utrzymaną w charakterze architektury połowy XX wieku kolekcję CLASSY CHIC, inspirowaną popularnym w latach 20. stylem Art déco kolekcję GLITTER MOOD, a także inspirowane strukturą betonu kolekcje SHADES OF GREY orz SPACE DUST. W nowościach nie zabrakło również płytek dla miłośników ponadczasowego marmuru - CALACATTA SPARKLE i STONE MATTER, drewna - WOOD LOVE, a także modnych, głębokich odcieni granatu i butelkowej zieleni w kolekcji INTENSE TONE.
- Ceramika Paradyż była jednym z producentów, z którym stawialiśmy pierwsze kroki na polskim rynku. Po dłuższej przerwie znów mamy możliwość współpracować, co nas ogromnie cieszy. Z naszym nowym projektem wiążemy duże nadzieje i mocno liczymy na sukces wypracowanych przez nas wspólnie, nietuzinkowych kolekcji. Aktualnie rozpoczęliśmy proces wdrażania produktów w rynek poprzez budowę ekspozycji i dystrybucję materiałów graficznych. Planujemy też dodatkowe działania marketingowe, które będą realizowane w najbliższej przyszłości. – dodaje Ewelina Furmaniak, Product Manager w Polskiej Grupie Ceramicznej.
Kolekcje marki Paradyż My Way będą dostępne już wkrótce w salonach sprzedaży wszystkich partnerów Polskiej Grupy Ceramicznej i zostaną wyeksponowane w specjalnie dedykowanych szafach. Jak zapowiadają przedstawiciele obu spółek, to dopiero początek wspólnej przygody i kolejnych działań, które w długofalowej perspektywie przyniosą szereg korzyści każdej ze stron.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.