Komunikaty PR

Ceramika Paradyż wznawia współpracę z Polską Grupą Ceramiczną

2020-09-25  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/

Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na krajowym rynku grupą zakupową w branży wyposażenia łazienek.


Polska Grupa Ceramiczna powstała w 2013 roku z inicjatywy właścicieli największych polskich firm z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Obecnie zrzesza 16 podmiotów, a dystrybucja produktów odbywa się poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży w Polsce i Słowacji. W efekcie współpracy z Ceramiką Paradyż, już wkrótce w wybranych salonach wszystkich partnerów grupy pojawi się 8 dedykowanych, unikalnych kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.

 

- Odpowiadając na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku dokładamy wszelkich starań, aby nieustannie poszerzać portfolio produktów i nawiązywać kolejne obiecujące relacje biznesowe. Powrót do współpracy z Polską Grupą Ceramiczną jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy się ogromnie, że pomimo pewnych ograniczeń wywołanych skutkami COVID-19, udało się sfinalizować wspólny projekt. Jesteśmy przekonani, że opracowane na wyłączność dla PGC kolekcje nie tylko spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów, ale przełożą się także na aspekt biznesowy wszystkich podmiotów. – mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Generalny ds. Handlu w Ceramice Paradyż.

 

Opracowane we współpracy z Polską Grupą Ceramiczną 8 wyjątkowych kolekcji ściennych marki Paradyż My Way, to propozycje stworzone z myślą o klientach poszukujących indywidualnych i nowatorskich rozwiązań wzorniczych. Płytki w formacie 30x90 cm wyróżniają się wysoką jakością, bogactwem zdobień, kolorów i struktur, wpisując się tym samym w światowe trendy. Znajdziemy wśród nich utrzymaną w charakterze architektury połowy XX wieku kolekcję CLASSY CHIC, inspirowaną popularnym w latach 20. stylem Art déco kolekcję GLITTER MOOD, a także inspirowane strukturą betonu kolekcje SHADES OF GREY orz SPACE DUST. W nowościach nie zabrakło również płytek dla miłośników ponadczasowego marmuru - CALACATTA SPARKLE i STONE MATTER, drewna - WOOD LOVE, a także modnych, głębokich odcieni granatu i butelkowej zieleni w kolekcji INTENSE TONE.

 

- Ceramika Paradyż była jednym z producentów, z którym stawialiśmy pierwsze kroki na polskim rynku. Po dłuższej przerwie znów mamy możliwość współpracować, co nas ogromnie cieszy. Z naszym nowym projektem wiążemy duże nadzieje i mocno liczymy na sukces wypracowanych przez nas wspólnie, nietuzinkowych kolekcji. Aktualnie rozpoczęliśmy proces wdrażania produktów w rynek poprzez budowę ekspozycji i dystrybucję materiałów graficznych. Planujemy też dodatkowe działania marketingowe, które będą realizowane w najbliższej przyszłości. – dodaje Ewelina Furmaniak, Product Manager w Polskiej Grupie Ceramicznej.

 

Kolekcje marki Paradyż My Way będą dostępne już wkrótce w salonach sprzedaży wszystkich partnerów Polskiej Grupy Ceramicznej i zostaną wyeksponowane w specjalnie dedykowanych szafach. Jak zapowiadają przedstawiciele obu spółek, to dopiero początek wspólnej przygody i kolejnych działań, które w długofalowej perspektywie przyniosą szereg korzyści każdej ze stron.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki Biuro prasowe
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w
Gospodarka Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej
2024-12-28 | 13:00

Cyfrowe Priorytety Polskiej Prezydencji w Radzie Unii Europejskiej

W grudniu odbyła się prezentacja polskich priorytetów cyfrowych na czas prezydencji z udziałem wicepremiera i ministra cyfryzacji Krzysztofa Gawkowskiego, wiceministra cyfryzacji
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty

W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.

Problemy społeczne

Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej

W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.

Zagranica

Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia

USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.