Chcesz stworzyć dochodowy biznes? Przeczytaj tę książkę!
Marketing online jest ważną częścią współczesnego środowiska biznesowego. Nie da się ukryć, że jest to złożony proces, który obejmuje szeroki zakres działań związanych z promowaniem produktów i usług przez internet. Wielu ekspertów twierdzi, że wykorzystanie dostępnych technologii internetowych do celów marketingowych może mieć wpływ na wzrost przychodów i wzmocnienie pozycji rynkowej. Od czego zacząć, jak dobrze zaplanować strategie i działania biznesu online? Z których narzędzi warto korzystać? Jak sprawdzać efekty? Na te i inne pytania znajdziesz w książce “Moja Pasja Mój Biznes” autorstwa Magdaleny Pawłowskiej i Ewy Chodakowskiej.
Dla kogo jest ta książka?
Marketing online ma ogromny potencjał, aby przynieść firmie wymierne korzyści. Może służyć do budowania świadomości marki, zwiększenia ruchu na stronie internetowej i pozyskiwania nowych klientów. Jednakże, aby osiągnąć sukces, trzeba być cierpliwym i konsekwentnie wykorzystywać narzędzia i techniki marketingu online, aby w pełni wykorzystać ich potencjał. “Moja Pasja Mój Biznes” to praktyczny podręcznik, dla osób które chcą zmienić swoje życie, zacząć zarabiać konkretne pieniądze i mieć czas dla siebie i najbliższych. Pozycja idealna dla osób, które poszukują nowej drogi w świecie online marketingu. Chcą tworzyć wartościowe produkty online, dzielić się swoją wiedzą i zarabiać na niej. Potrzebują jasnych i precyzyjnych wskazówek, konkretnych i wartościowych tematów. To książka dla osób, które chcą zacząć budować biznes w sieci lub rozwijać już istniejący.
Co znajdziesz w książce?
Autorkami książek są Magdalena Pawłowska, ekspertka online marketingu, prekursorka kursów online, przedsiębiorczyni oraz pionierka fitnessu i zdrowego stylu życia Ewa Chodakowska.
Każdy rozdział zaczyna się ciekawą, motywującą historią Ewy Chodakowskiej. W nawiązaniu do, tego Magdalena Pawłowska w jasny i precyzyjny sposób rozpisuje wszystkie istotne zagadnienia, które warto wprowadzić w swoim biznesie. Dzieli się wiedzą, pokazuje przykłady i zachęca do wykonania ćwiczeń i zadań, które pomogą zrozumieć czy utrwalić dany temat.
Książka “Moja Pasja Mój Biznes” krok po kroku poprowadzi Cię przez najważniejsze elementy strategii marketingowej. Oprócz wartościowej treści i przydatnych wskazówek, masz ćwiczenia które pozwolą zobrazować Ci Twój cel działania, nakierują i utrwalą materiał. Jest to wartościowy poradnik, który porusza takie zagadnienia jak budowanie marki osobistej, komunikacji online, praktyk na temat mierzenia się z hejtem. W szczególności skupia się na budowaniu wizerunku eksperta, dzielenia się swoją wiedzą. Dowiesz się jakie produkty online są najlepsze dla Ciebie, jak z nich korzystać i docierać do odbiorców. Nauczysz się jak prawidłowo wyceniać swoje produkty czy usługę, stworzysz jasną i przejrzystą ofertę.
Chcesz wiedzieć więcej: https://mojapasjamojbiznes.pl/
Magdalena Pawłowska
prekursorka kursów online w Polsce, przedsiębiorczyni, autorka bestsellerowej książki Jedna kampania do wolności (nominowanej w TOP10 najlepszych biznesowych książek 2018 roku w konkursie Economicus) oraz współautorka wraz z Ewą Chodakowską książki Moja Pasja Mój Biznes, prowadząca podcast Marketing MasterClass®, twórczyni Kampanii WOW – największego w Polsce biznesowego szkolenia o kursach online.
Na swoim koncie ma wielomilionowe kampanie sprzedażowe. Pomogła setkom osób wydać kursy i zbudować dochodowe biznesy online. Jej podopieczni regularnie osiągają wyniki 100 000 zł w sprzedaży kursów, a wielu przebiło już pierwszy MILION.
Współpracuje z ekspertami, pomagając im w budowaniu biznesów opierających się na sprzedaży e-produktów. Znani autorzy, trenerzy i osobistości ze świata show-businessu korzystają z jej rad, aby zmonetyzować swoją obecność w internecie.
Jej motto: Dobrze prosperujący biznes jest fundamentem szczęśliwej rodziny.
Więcej na:
www.magdalenap.com
Materiał prasowy

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.