Komunikaty PR

Coraz bliżej premiery Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall

2021-06-08  |  13:30
Biuro prasowe

Podczas tegorocznego Festiwalu Warhammer Skulls, fani tego popularnego uniwersum mieli możliwość zapoznać się z najnowszym zwiastunem Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Mowa o flagowym tytule Carbon Studio, notowanego na NewConnect specjalisty w dziedzinie developmentu technologii Virtual Reality. W ramach wydarzenia twórcy gry rozpoczęli także zapisy do zamkniętej wersji beta. Premiera tytułu dedykowana na PC VR oraz Oculus Quest i Oculus Quest 2 zaplanowana jest na drugą połowę tego roku. Aktualnie na kanale Discord projektu trwa konkurs z listą życzeń.  Zapisy przyjmowane są do 10 czerwca.

- Za nami Festiwal Warhammer Skulls, branżowe wydarzenie dedykowane fanom uniwersum Warhammer Age of Sigmar. W ramach eventu odbyły się pokazy najlepszych gier. Nie mogło więc i zabraknąć Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall, czyli naszego największego obecnie projektu VR. Był to idealny moment do zaprezentowania nowych materiałów z gry, 3 czerwca udostępniliśmy najnowszy trailer. To doskonałe zobrazowanie klimatu naszej emocjonującej rozgrywki. Wiemy, że gracze od dawna czekali na update z naszej strony – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio. – Tempestfall od samego początku cieszy się niegasnącym zainteresowaniem, tym bardziej miło mi ogłosić, że wraz ze wspomnianym pokazem, rozpoczęliśmy także zapisy do beta testów na oficjalnym kanale Discord. Zapisy trwają do 10 czerwca. Szczegóły znajdują się także na naszej stronie internetowej. – dodaje Aleksander Caban.   

Kampania Tempestfall rozpoczyna się po niszczycielskim wydarzeniu znanym jako Necroquake w Krainie Śmierci. Potężna eksplozja mrocznej magii spowodowała powstanie sił Nighthaunt we wszystkich Krainach Śmiertelników. W odpowiedzi, Wielkie Przymierze Zakonu, powołało specjalny oddział wojowników, obdarzonych nadludzką szybkością, siłą i wytrzymałością, którzy są ucieleśnieniem gniewu Sigmara. Zadaniem gracza jest wcielenie się w rolę Lorda Arcanum Castora Stormscryera i zbadania nowego zagrożenia dla Krain Śmiertelników. W tym celu wykorzystywać będzie system oparty na gestach rąk, zaimplementowany w grze.

- Uniwersum Warhammera stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych, przez co od lat zdobywa ogromną rzeszę fanów na całym świecie. Popularny świat fantasy posiada niezwykły potencjał do wykreowania widowiskowej i rozbudowanej gry strategicznej. Zamierzamy to wykorzystać, co ciekawe w niestandardowy sposób, bowiem Tempestfall to pierwszy projekt z tego uniwersum, który osadzony będzie w technologii wirtualnej rzeczywistości, z czego jesteśmy niezwykle dumni. Jednocześnie motywuje to nas do dalszego udoskonalania tytułu, tak by finalnie projekt spełnił wysokie oczekiwania fanów zarówno uniwersum, jak i gier VR. Projekt, przy którym pracujemy od stycznia 2020 r., zadebiutuje na rynku w drugiej połowie roku. Pojawi się w wersji na PC VR oraz na bezprzewodowe gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Zachęcamy do śledzenia karty Steam oraz strony https://tempestfall.com/ – mówi Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio.

Budżet gry wynosi ok. 2,1 mln zł. Carbon Studio w projekcie pełni rolę zarówno producenta, jak i wydawcy. - Liczymy na to, że premiera Tempestfall będzie bardzo udana, co następnie wpłynie m.in. na wzrost wyników finansowych Carbon Studio w kolejnych kwartałach.– mówi Aleksander Caban.

Do końca 2021 r. Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z rynku NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.