„Coś wyjątkowego” od Green Caffè Nero − Mikołajki, spacer, świąteczna oferta

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Powoli wchodzimy w wyjątkowy, świąteczny czas. Green Caffè Nero zamierza wypełnić go atrakcjami skierowanymi zarówno do dorosłych bywalców jak i do najmłodszych. W niedzielę 4 grudnia zaprasza do udziału w zimowym spacerze pt. „Warszawskie święta – tradycje i historie” w ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”. Tego samego dnia wybrane lokale Green Caffè Nero w Warszawie, Krakowie oraz Wrocławiu zorganizują Mikołajki dla najmłodszych. W kawiarniach można już zamawiać firmowe ciasta na świąteczny stół oraz próbować premierowych, sezonowych produktów z oferty. Nastrojowa atmosfera i dekoracje, okolicznościowe kubeczki na wynos, świąteczne wydarzenia oraz przede wszystkim dopracowana w każdym szczególe oferta jedzenia i kawy razem tworzą „coś wyjątkowego”.
Green Caffè Nero słynie z unikalnej domowej atmosfery jaką tworzy w swoich kawiarniach. Nie inaczej będzie w nadchodzącym okresie bożonarodzeniowym – na gości czeka szereg atrakcji. W ramach cyklu „Z kawą po Warszawie”, już po raz piętnasty kawiarnie zapraszają na spacer z przewodnikiem. Tym razem grupa przejdzie świątecznie udekorowanym Traktem Królewskim. Spacer rozpocznie się o godzinie 17:00 w Green Caffè Nero przy ul. Wareckiej 4/6. Podczas wydarzenia będzie można będzie poznać warszawskie tradycje świąteczne ogrzewając się ulubioną kawą. Spacerowicze dowiedzą się skąd pochodzi zwyczaj tworzenia szopek oraz dekoracji świetlnych, poznają także historię Mikołaja oraz zielonego drzewka, przyozdabianego na Święta Bożego Narodzenia.
Mikołajkowy program Green Caffè Nero prezentuje się równie ciekawie. Siedem kawiarni w Polsce zaprasza najmłodszych 4 grudnia między godziną 11:00 a 15:00 do udziału w specjalnie przygotowanych zabawach. Będzie to okazja, by rodzinnie spędzić czas w niezwykłej atmosferze wybranej kawiarni Green Caffè Nero: w Warszawie przy al. KEN 18, na ul. Klimczaka 1 na Wilanowie, a także przy ul. Rzeczypospolitej 27, ul. Konstruktorskiej 11 oraz w Centrum Handlowym Skorosze; w Krakowie przy ul. Rakowickiej 15A oraz we Wrocławiu na pl. Kościuszki 1. W tym czasie najmłodszymi gośćmi zajmą się profesjonalne animatorki, które zorganizują dekorowanie ciasteczek i zajęcia plastyczne. Święty Mikołaj nie zapomni tego dnia o dzieciach − otrzymają one od Śnieżynek słodkie upominki. W tym czasie rodzice będą mieli okazję napić się wybranej kawy z nowego sezonowego menu Green Caffè Nero.
- Zastanawiając się nad koncepcją Świąt w Green Caffè Nero, pomyśleliśmy, że naszym motywem przewodnim będzie hasło „Coś wyjątkowego” – zgodnie stwierdzają Marta Kulikowska, szefowa działu Jedzenie oraz Izabela Sakowska, szefowa działu Kawa. - W tym roku proponujemy m.in. tradycyjny piernik, nasz hit: sernik pokryty czekoladą oraz mnóstwem wiśni, sernikobrownie, szarlotkę wegańską oraz nasze bestsellerowe ciasta Charleston i Oscar. Możemy także poszczycić się dwoma zupełnie nowymi, wyjątkowymi ciastami: tortem pralinowym oraz bezą Dacquoise. Ten pierwszy łączy w sobie smak orzechów laskowych oraz intensywnej czekolady. Puszysta beza pojawiła się w świątecznej odsłonie z daktylami i dodatkiem irlandzkiego likieru, czyli w formie francuskiego Dacquoise. Jesteśmy przekonani, że świetnie trafiliśmy w gusta Polaków i staniemy się częścią ich wspólnego świętowania w tym grudniowym czasie. − dodała Marta Kulikowska.
– Zimowa oferta napojów jest szczególna. Znajduje się w niej nawiązująca do staropolskich smaków Latte korzenny piernik, a także Świąteczny grzaniec, którego receptura została zainspirowana tradycyjnym szwedzkim Glöggiem – u nas w wersji bezalkoholowej. W wielkim stylu powraca także ulubieniec smakoszy: Latte jeżynowe. –powiedziała Izabela Sakowska.
W parze z gorącą kawą dobrze sprawdzą się ciasta z naszej manufaktury. Już tradycyjnie wszystkie kawiarnie przyjmują zamówienia na świąteczne wypieki już od 2 grudnia. Zlecenia z odbiorem na 23 lub 24 grudnia można składać do 19 grudnia.
Green Caffè Nero docenia swoich lojalnych klientów – użytkownicy aplikacji mogą skorzystać z 24 różnych promocji na kawę, jedzenie i produkty do kupienia takie jak: kawy i herbaty paczkowane, kapsułki oraz kubki KeepCup. Do zdobycia są dodatkowe pieczątki, zniżki a także kupony na darmowe kawy. W Mikołajki subskrybenci newslettera aplikacji dostaną też mały upominek. Aplikacja jest dostępna w Google Play i App Store.
Już tradycyjnie sieć kawiarni wspiera charytatywną akcję supermarketu Frisco.pl „Kupując, pomagasz”. Do każdego zakupionego poprzez sklep Frisco.pl opakowania kawy, marka przekazuje drugie opakowanie produktu do banku żywności dla potrzebujących.
Pełny opis oferty Green Caffè Nero znajduje się na stronie https://greencaffenero.pl/pl/swieta/
***
O Green Caffè Nero
Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 69 kawiarni w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje.
www.greencaffenero.pl
https://www.facebook.com/greencoffeepl
https://www.instagram.com/greencaffenero_/
Filozofia marki
Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.