CRAFTY - SPR AWARDS. Pierwsza edycja.
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Crafty – SPR Awards to nowa inicjatywa Stowarzyszenia Producentów Reklamowych, mająca na celu wyróżnienie twórców reklam i wzmocnienie branży. Założeniem jest to, aby to sami twórcy oceniali prace swoich kolegów i koleżanek, przy wsparciu producentów zrzeszonych w SPR. Lista laureatów zostanie ogłoszona podczas uroczystej gali, która odbędzie się 30 września w warszawskim kinie Iluzjon.
„Po raz pierwszy w historii naszej branży mamy tak silne, egalitarne i prężnie działające stowarzyszenie producenckie. Bardzo nas to cieszy. CRAFTY – SPR Awards, to nasza szczególna duma! To nie tylko nagrody, ale platforma łącząca twórców z producentami, klientami i agencjami. To wydarzenie, zainicjowane przez nas producentów, pokazuje jak istotnym ogniwem jesteśmy w naszej branży.” - powiedziała Arleta Robinson, prezeska SPR i Lucky Luciano Pictures.
Pierwsza edycja nagród CRAFTY SPR Awards obejmuje 14 kategorii, w tym 9 dotyczących tzw. craftów – czyli specjalistycznych dziedzin w produkcji reklamowej, takich jak min. reżyseria, zdjęcia, scenografia czy montaż. Nowością jest kategoria Zrównoważona Produkcja, która nagradza domy produkcyjne szczególnie dbające o klimat i środowisko przy swoich realizacjach. W skład jury wchodzi 144 twórców branży reklamowej, którzy oddawali swoje głosy anonimowo za pomocą platformy internetowej. W przyszłości do tego grona dołączą również laureaci pierwszej edycji nagród.
Wyniki głosowania zostaną ujawnione podczas gali finałowej, na której przyznane zostaną nagrody główne i po dwa wyróżnienia w każdej kategorii.
Kategorie CRAFT:
- Reżyseria
- Zdjęcia
- Scenografia
- Kostiumy
- Charakteryzacja / Make up
- Animacja
- VFX
- Montaż
- Korekcja barwna
Kategorie dodatkowe:
- Producentka/Producent Roku
- Kierowniczka/Kierownik Produkcji Roku
- Dom Produkcyjny Roku
- Najlepszy Film
- Zrównoważona Produkcja
Zamiast tradycyjnych statuetek, na gali finałowej wręczone zostaną oryginalne reliefy, zaprojektowane przez artystkę Olę Niepsuj. Co więcej, w ramach towarzyszącej wydarzeniu akcji „Las Nagród”, SPR sfinansuje zasadzenie 1 m² lasu za każde zgłoszenie.
„Prace nad Crafty – SPR Awards trwają od wiosny i cieszy nas, że zbliżamy się do wielkiego finału. Chcemy podziękować wszystkim zaangażowanym osobom, które włożyły mnóstwo energii i czasu w te przygotowania. Słowa wdzięczności należą się także naszym partnerom oraz sponsorom, którzy w nas uwierzyli i bez których to wydarzenie nie byłoby możliwe. Ufam, że gala finałowa oraz afterparty będą wyjątkowymi momentami, które zapamiętamy na długo.” – powiedział Tomek Dławichowski, wiceprezes SPR i partner zarządzający w Timecode Film Production.
CRAFTY - SPR Awards wspierane są przez dwie ważne dla branży organizacje: Polską Organizację Reklamodawców (POR) i Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów (PSML). Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Wirtualna Polska, a parterem głównym jest firma Betclic.
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych
Stowarzyszenie Producentów Reklamowych to niezależna organizacja zrzeszająca polskie studia produkcyjne i postprodukcyjne, której misją jest umacnianie środowiska producentów filmów reklamowych. SPR powstało z potrzeby istnienia silnej organizacji reprezentującej interesy firm producenckich. Głównym celem stowarzyszenia jest tworzenie zintegrowanej społeczności, która działa na rzecz podniesienia standardów pracy i odpowiedzialnych praktyk produkcyjnych. W obliczu dynamicznych zmian w branży, SPR aktywnie wspiera działania na rzecz zrównoważonego rozwoju i wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych, takich jak sztuczna inteligencja czy wirtualna produkcja. Obecnie SPR skupia 30 podmiotów.
Co 7. Polak na pewno kupi książkę pod choinkę
Świąteczny eko-prezent dla mieszkańców Szczecina
Startuje konkurs "Pulsu Biznesu" na Biznesową Książkę Roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Ministerstwo Finansów chce objąć akcyzą wkłady do e-papierosów. Eksperci prognozują upadek polskich producentów i wzrost szarej strefy
Projekt nowelizacji ustawy o podatku akcyzowym przewiduje objęcie podatkiem akcyzowym nowych kategorii wyrobów, w tym wielorazowych papierosów elektronicznych czy podgrzewaczy tytoniu. W tym pierwszym przypadku ustawodawca chce opodatkować nie tylko samo urządzenie, ale także POD, czyli wkład do niego. Organizacje przedsiębiorców i plantatorów tytoniu ostrzegają, że to prowadziłoby do sytuacji, w której jeden produkt byłby opodatkowany dwu-, a nawet trzykrotnie, z negatywnymi skutkami dla obrotu gospodarczego w Polsce.
Polityka
Przyszłość relacji transatlantyckich wśród głównych tematów posiedzenia PE. Europa jest gotowa do współpracy
Na pierwszej w tym roku sesji Parlamentu Europejskiego europosłowie będą debatować nad przyszłością relacji na linii UE–USA. Przewodnicząca PE Roberta Metsola podczas otwarcia sesji podkreśliła, że obecne realia polityczne będą wymagały odnowionego sojuszu transatlantyckiego, a Europa jest gotowa do współpracy z administracją 47. prezydenta Stanów Zjednoczonych. Donald Trump w swoim przemówieniu po zaprzysiężeniu zapowiedział wysiłki na rzecz kończenia wojen i wprowadzania pokoju na świecie.
Handel
W tym roku import cementu z Ukrainy może przekroczyć milion ton. To oznacza problemy polskich producentów
Polscy producenci cementu obawiają się silnej konkurencji z Ukrainy. W ubiegłym roku import tego surowca zza wschodniej granicy wyniósł ok. 600–700 tys. t, prawie dwa razy więcej niż rok wcześniej. W kolejnych miesiącach dynamika może jeszcze przyspieszyć, dlatego sektor apeluje o kontyngenty ilościowe lub inny rodzaj wsparcia ze strony UE. Bez tego trudno będzie mu rywalizować z producentami z Ukrainy i innych państw, które nie muszą spełniać klimatycznych wymogów UE.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.