Komunikaty PR

Crazy Dog poszerza ofertę franczyzową o kolejne koncepty

2022-09-23  |  01:00
Biuro prasowe


Do tej pory franczyzobiorcy Crazy Dog mogli otworzyć swój biznes w formacie w pełni wyposażonej, mobilnej przyczepy. Teraz do oferty weszły dwa nowe warianty współpracy: lokal stacjonarny i punkt w strefie food court w galerii handlowej.


– Rozszerzenie oferty konceptów było podyktowane potrzebami, jakie zgłaszały nam osoby zainteresowane współpracą. Znając swój lokalny rynek gastronomiczny, widziały one potencjał sprzedażowy, na przykład w pobliskiej galerii handlowej czy w lokalu usytuowanym w innym atrakcyjnym miejscu w okolicy. To właśnie z myślą o nich opracowaliśmy kolejne warianty prowadzenia Crazy Dog – tłumaczy Radosław Charubin, współwłaściciel sieci.


Obecnie do wyboru są więc trzy koncepty.


Punkt stacjonarny to najbardziej spersonalizowana forma współpracy z siecią. Zakłada ona stworzenie niezależnego lokalu w pasażu handlowym, kamienicy czy na dużym osiedlu. Projekt urządzenia i wystroju powstaje według wytycznych sieci. Franczyzobiorca dokonuje adaptacji lokalu i po odbyciu szkolenia może rozpocząć działalność.


Drugim wariantem jest punkt w galerii handlowej. Tutaj także niezbędna jest adaptacja przestrzeni i obrandowanie jej według standardów marki. Koncept ten wyróżnia fakt, że zapewnia on stały przepływ ludzi.


Ostatnim modelem współpracy jest mobilna przyczepa gastronomiczna. To w pełni wyposażony punkt, który franczyzobiorca może kupić, wziąć w leasing lub wynająć. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest fakt, że nie trzeba dokonywać żadnych dodatkowych prac adaptacyjnych – właściciel otrzymuje w pakiecie biznes gotowy do zarabiania. Ponadto można zmienić lokalizację punktu praktycznie w dowolnym momencie.


– Wybór optymalnej formy działalności to kwestia bardzo indywidualna. Dlatego każdy franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie w tym zakresie. Jesteśmy w stanie doradzić mu najbardziej korzystne rozwiązanie, biorąc pod uwagę zakładaną kwotę inwestycji czy potencjał danej lokalizacji. Dodatkowo posiadamy własną bazę około 300 miejsc w Polsce, sprawdzonych przez nas pod kątem sprzedażowym. Partnerzy sieci mogą też skorzystać z atrakcyjnych form finansowania – mówi Radosław Charubin.

Kwota inwestycji w każdym wariancie zaczyna się od 25 tysięcy złotych. Szacowane zyski kształtują się na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.


***


Crazy Dog to marka franczyzowa należąca do Multi Ice Group. W jej portfolio znajdują się także: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz BuBu Bubble Tea. Firma działa na polskim rynku od ponad 19 lat. W sumie pod szyldami wszystkich marek Multi Ice Group działa ponad 300 punktów w całym kraju.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.