Crazy Dog poszerza ofertę franczyzową o kolejne koncepty
Do tej pory franczyzobiorcy Crazy Dog mogli otworzyć swój biznes w formacie w pełni wyposażonej, mobilnej przyczepy. Teraz do oferty weszły dwa nowe warianty współpracy: lokal stacjonarny i punkt w strefie food court w galerii handlowej.
– Rozszerzenie oferty konceptów było podyktowane potrzebami, jakie zgłaszały nam osoby zainteresowane współpracą. Znając swój lokalny rynek gastronomiczny, widziały one potencjał sprzedażowy, na przykład w pobliskiej galerii handlowej czy w lokalu usytuowanym w innym atrakcyjnym miejscu w okolicy. To właśnie z myślą o nich opracowaliśmy kolejne warianty prowadzenia Crazy Dog – tłumaczy Radosław Charubin, współwłaściciel sieci.
Obecnie do wyboru są więc trzy koncepty.
Punkt stacjonarny to najbardziej spersonalizowana forma współpracy z siecią. Zakłada ona stworzenie niezależnego lokalu w pasażu handlowym, kamienicy czy na dużym osiedlu. Projekt urządzenia i wystroju powstaje według wytycznych sieci. Franczyzobiorca dokonuje adaptacji lokalu i po odbyciu szkolenia może rozpocząć działalność.
Drugim wariantem jest punkt w galerii handlowej. Tutaj także niezbędna jest adaptacja przestrzeni i obrandowanie jej według standardów marki. Koncept ten wyróżnia fakt, że zapewnia on stały przepływ ludzi.
Ostatnim modelem współpracy jest mobilna przyczepa gastronomiczna. To w pełni wyposażony punkt, który franczyzobiorca może kupić, wziąć w leasing lub wynająć. Podstawową zaletą tego rozwiązania jest fakt, że nie trzeba dokonywać żadnych dodatkowych prac adaptacyjnych – właściciel otrzymuje w pakiecie biznes gotowy do zarabiania. Ponadto można zmienić lokalizację punktu praktycznie w dowolnym momencie.
– Wybór optymalnej formy działalności to kwestia bardzo indywidualna. Dlatego każdy franczyzobiorca może liczyć na nasze wsparcie w tym zakresie. Jesteśmy w stanie doradzić mu najbardziej korzystne rozwiązanie, biorąc pod uwagę zakładaną kwotę inwestycji czy potencjał danej lokalizacji. Dodatkowo posiadamy własną bazę około 300 miejsc w Polsce, sprawdzonych przez nas pod kątem sprzedażowym. Partnerzy sieci mogą też skorzystać z atrakcyjnych form finansowania – mówi Radosław Charubin.
Kwota inwestycji w każdym wariancie zaczyna się od 25 tysięcy złotych. Szacowane zyski kształtują się na poziomie kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie.
***
Crazy Dog to marka franczyzowa należąca do Multi Ice Group. W jej portfolio znajdują się także: LodyBonano, “u Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich oraz BuBu Bubble Tea. Firma działa na polskim rynku od ponad 19 lat. W sumie pod szyldami wszystkich marek Multi Ice Group działa ponad 300 punktów w całym kraju.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Duże możliwości korzystania z funduszy europejskich przez polskie firmy. Szczególnie w obszarze obronności
W ramach polityki spójności i Krajowego Planu Odbudowy Polska ma do dyspozycji 190 mld zł na wsparcie polskich firm. Środków dla przedsiębiorców nie zabraknie również w nowej perspektywie finansowej po 2027 roku. Dedykowane im programy KPO obejmują nie tylko wsparcie finansowe, ale również inwestycje i reformy deregulujące polską gospodarkę. Ich celem jest zwiększenie jej konkurencyjności, jak również bezpieczeństwa w kontekście położenia geopolitycznego Polski. Na szczególnie szeroką ofertę programów mogą liczyć sektory obronności i transportowy.
Farmacja
Zniesienie zakazu reklamy aptek może zwiększyć świadomość pacjentów o usługach farmaceutycznych. Taki może być skutek wyroku TSUE

W czerwcu Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że obowiązujący w Polsce całkowity zakaz reklamy aptek narusza prawo UE. To oznacza, że Polska będzie musiała dostosować regulacje. Dla pacjentów wyrok oznacza szerszy dostęp do informacji o usługach farmaceutycznych, a dla właścicieli aptek – możliwość legalnej komunikacji z rynkiem. Naczelna Rada Aptekarska obawia się chaosu prawnego i wezwała resort zdrowia do uregulowania sytuacji prawnej.
Prawo
Przemysł chemiczny czeka na szczegóły unijnego wsparcia dla sektora. Najważniejsza jest obniżka cen energii

Komisja Europejska przedstawiła plan działania dla modernizacji i wzmocnienia konkurencyjności unijnego przemysłu chemicznego. Plan ma być rozwiązaniem najważniejszych wyzwań stojących przed sektorem chemicznym w Europie, w tym m.in. wysokich cen energii i nieuczciwej konkurencji na rynkach zagranicznych. KE chce również promować inwestycje w innowacje, ESG, a także uprościć unijne przepisy dotyczące chemikaliów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.