Komunikaty PR

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

2024-07-01  |  10:00

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie. Cropink umożliwia szybkie, wygodne i systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google oraz współpracuje w pełni ze środowiskiem Figma. Jest pierwszym i jedynym tego typu narzędziem w Polsce. Feedink planuje zawojować swoim pomysłem największe rynki e-commerce na świecie.

Cropink to zaawansowane narzędzie, które łączy nowoczesne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb współczesnych marketerów. Dzięki niemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi staje się prostsze, bardziej efektywne i znacznie bardziej opłacalne. Narzędzie daje użytkownikom możliwość tworzenia reklam produktowych, automatycznie generując dynamiczne kreacje oparte na danych produktowych (product data feed), bez konieczności restartowania kampanii.

- Cropink to najprościej rzecz ujmując “canva dla reklam produktowych”. Narzędzie jest bardzo przystępne dla przeciętnego użytkownika, kosztuje niewiele (od $39 miesięcznie)  i równocześnie daje marketerom możliwości, które do tej pory były praktycznie nieosiągalne bez dużego wsparcia wewnętrznych zasobów IT firmy. Dzięki niemu, przygotowanie spersonalizowanej kampanii z udziałem np. 10 000 produktów, nie stanowi żadnego problemu, ani pod względem czasu, jak i zasobów ludzkich, czy sprzętowych – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager w Feedink.

Jak to działa?

  1. Połączenie źródła danych: Integracja z istniejącym plikiem produktowym sklepu
  2. Wybór szablonu: Dostosowanie kampanii za pomocą elastycznych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów.
  3. Ustawienie reguł i planu: Definiowanie zasad kampanii i harmonogramu działań.
  4. Raportowanie: Optymalizacja kampanii, która prowadzi do lepszych wskaźników klikalności i ogólnych wyników.

 

Kluczowe funkcje Cropink:

  • Automatyzacja kampanii reklamowych: Automatyczne kreowanie kampanii w oparciu o regularnie aktualizowane dane produktowe - przygotowane kreacje automatycznie aktualizują takie parametry jak procent zniżki, stan magazynowy czy aktywizacje uruchomione przez dział marketingowy klienta.
  • Personalizacja treści: Tworzenie spersonalizowanych reklam, które trafiają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
  • Integracja z platformami e-commerce: Bezproblemowa integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce, umożliwiająca szybkie wdrożenie i pełne wykorzystanie możliwości narzędzia.
  • Elastyczne szablony: Wybór i dostosowanie jednego z wielu szablonów zaprojektowanych przez społeczność projektantów.
  • Harmonogram: Planowanie wielu kampanii z wyprzedzeniem, na różnych produktach i precyzyjne zarządzanie czasem.

 

- Kreatywne wykonanie jest kluczowym czynnikiem w wydajności każdej reklamy. Szczególnie w środowisku Meta. Potwierdzają to regularnie raporty przygotowywane zarówno przez samych operatorów systemów reklamowych (Meta, Google) jak i agencje zajmujące się badaniami rynku (Nielsen, Ipsos etc.). Jest to też powtarzający się wniosek wielu prac naukowych z zakresu marketingu czy nawet psychologii behawioralnej. Dzięki inteligentnemu podejściu do dynamicznych reklam produktowych, Cropink pomaga osiągnąć lepsze wyniki kampanii - niezależnie od tego jaka metryka jest istotna dla danego biznesu, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów sklepu internetowego – mówi Daniel Nowakowski.

Cropink posiada intuicyjny interfejs, który nie wymaga umiejętności kodowania ani projektowania. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest plugin Figma, umożliwiający pełne wykorzystanie tego narzędzia w sposób kreatywny. Produkt skierowany jest w zasadzie do większości branż działających w handlu internetowym – oferuje bowiem konfigurowalne szablony i funkcje automatyzacji, dostosowane do każdej branży. Cennik oparty jest z kolei na liczbie produktów modyfikowanych w każdym projekcie, co zapewnia korzystne z punktu widzenia Klienta rozliczenia, tylko za rzeczywistą wartość wykorzystania narzędzia.

Wielkie plany biznesowe wobec Cropink

Feedink dąży do rozpowszechnienia swojego nowego narzędzia wśród e-commerce na polskim rynku i zwiększenia świadomości, jak mądrze zarządzane dane produktowe mogą budować przewagę konkurencyjną. Jako tzw. "Canva dla reklam produktowych", Cropink chce stać się przystępnym narzędziem dla każdego użytkownika, oferującym zaawansowane możliwości w modelu self-service.

Feedink zamierza wprowadzić markę Cropink na największe rynki e-commerce na świecie - w pierwszej kolejności wszędzie tam, gdzie Meta Ads jest ważnym kanałem sprzedażowo-marketingowym. Firma pozyskała na ten proces już kilkumilionowe finansowanie od inwestorów indywidualnych. Już na chwilę obecną, z narzędzia korzystają marki z branży meblarskiej czy też touroperatorzy. Niebawem do grona użytkowników Cropink, dołączą dwie największe sieci FMCG w Polsce.

- Narzędzie naszego autorstwa już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale to dopiero początek. Cropink porównywany jest do rozwiązań, które tworzą masowo obrazki lub banery reklamowe w oparciu o dynamiczny wkład (dane produktowe). To co nas jednak bardzo różni od takich systemów to fakt, że wynikiem działania naszego produktu, jest tzw. dynamiczny output, czyli zmieniony plik produktowy. Mogę śmiało powiedzieć, że Cropink sprawdzi się doskonale w każdego rodzaju średnim i dużym biznesie e-commerce, który gotów jest na dojrzałe podejście do swoich działań brandingowych w obrębie reklam produktowych – dodaje Daniel Nowakowski.

 

***

FeedInk – polski dostawca nowych technologii, który pomaga swoim klientom zarządzać plikami produktowymi, aby skutecznie zwiększać sprzedaż online — w Google, na Facebooku, w porównywarkach cen, sieciach afiliacyjnych i marketplace’ach. Feedink od ponad 8 lat wspiera technologicznie duże brandy e-commerce w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Cropink – nowe narzędzie i zarazem marka należąca do firmy FeedInk, które umożliwia szybkie, wygodne, systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google. Jest pierwszym i jak do tej pory jedynym tego typu narzędziem w Polsce, które w swoim działaniu bazuje na pliku produktowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.