Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie. Cropink umożliwia szybkie, wygodne i systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google oraz współpracuje w pełni ze środowiskiem Figma. Jest pierwszym i jedynym tego typu narzędziem w Polsce. Feedink planuje zawojować swoim pomysłem największe rynki e-commerce na świecie.
Cropink to zaawansowane narzędzie, które łączy nowoczesne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb współczesnych marketerów. Dzięki niemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi staje się prostsze, bardziej efektywne i znacznie bardziej opłacalne. Narzędzie daje użytkownikom możliwość tworzenia reklam produktowych, automatycznie generując dynamiczne kreacje oparte na danych produktowych (product data feed), bez konieczności restartowania kampanii.
- Cropink to najprościej rzecz ujmując “canva dla reklam produktowych”. Narzędzie jest bardzo przystępne dla przeciętnego użytkownika, kosztuje niewiele (od $39 miesięcznie) i równocześnie daje marketerom możliwości, które do tej pory były praktycznie nieosiągalne bez dużego wsparcia wewnętrznych zasobów IT firmy. Dzięki niemu, przygotowanie spersonalizowanej kampanii z udziałem np. 10 000 produktów, nie stanowi żadnego problemu, ani pod względem czasu, jak i zasobów ludzkich, czy sprzętowych – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager w Feedink.
Jak to działa?
- Połączenie źródła danych: Integracja z istniejącym plikiem produktowym sklepu
- Wybór szablonu: Dostosowanie kampanii za pomocą elastycznych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów.
- Ustawienie reguł i planu: Definiowanie zasad kampanii i harmonogramu działań.
- Raportowanie: Optymalizacja kampanii, która prowadzi do lepszych wskaźników klikalności i ogólnych wyników.
Kluczowe funkcje Cropink:
- Automatyzacja kampanii reklamowych: Automatyczne kreowanie kampanii w oparciu o regularnie aktualizowane dane produktowe - przygotowane kreacje automatycznie aktualizują takie parametry jak procent zniżki, stan magazynowy czy aktywizacje uruchomione przez dział marketingowy klienta.
- Personalizacja treści: Tworzenie spersonalizowanych reklam, które trafiają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
- Integracja z platformami e-commerce: Bezproblemowa integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce, umożliwiająca szybkie wdrożenie i pełne wykorzystanie możliwości narzędzia.
- Elastyczne szablony: Wybór i dostosowanie jednego z wielu szablonów zaprojektowanych przez społeczność projektantów.
- Harmonogram: Planowanie wielu kampanii z wyprzedzeniem, na różnych produktach i precyzyjne zarządzanie czasem.
- Kreatywne wykonanie jest kluczowym czynnikiem w wydajności każdej reklamy. Szczególnie w środowisku Meta. Potwierdzają to regularnie raporty przygotowywane zarówno przez samych operatorów systemów reklamowych (Meta, Google) jak i agencje zajmujące się badaniami rynku (Nielsen, Ipsos etc.). Jest to też powtarzający się wniosek wielu prac naukowych z zakresu marketingu czy nawet psychologii behawioralnej. Dzięki inteligentnemu podejściu do dynamicznych reklam produktowych, Cropink pomaga osiągnąć lepsze wyniki kampanii - niezależnie od tego jaka metryka jest istotna dla danego biznesu, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów sklepu internetowego – mówi Daniel Nowakowski.
Cropink posiada intuicyjny interfejs, który nie wymaga umiejętności kodowania ani projektowania. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest plugin Figma, umożliwiający pełne wykorzystanie tego narzędzia w sposób kreatywny. Produkt skierowany jest w zasadzie do większości branż działających w handlu internetowym – oferuje bowiem konfigurowalne szablony i funkcje automatyzacji, dostosowane do każdej branży. Cennik oparty jest z kolei na liczbie produktów modyfikowanych w każdym projekcie, co zapewnia korzystne z punktu widzenia Klienta rozliczenia, tylko za rzeczywistą wartość wykorzystania narzędzia.
Wielkie plany biznesowe wobec Cropink
Feedink dąży do rozpowszechnienia swojego nowego narzędzia wśród e-commerce na polskim rynku i zwiększenia świadomości, jak mądrze zarządzane dane produktowe mogą budować przewagę konkurencyjną. Jako tzw. "Canva dla reklam produktowych", Cropink chce stać się przystępnym narzędziem dla każdego użytkownika, oferującym zaawansowane możliwości w modelu self-service.
Feedink zamierza wprowadzić markę Cropink na największe rynki e-commerce na świecie - w pierwszej kolejności wszędzie tam, gdzie Meta Ads jest ważnym kanałem sprzedażowo-marketingowym. Firma pozyskała na ten proces już kilkumilionowe finansowanie od inwestorów indywidualnych. Już na chwilę obecną, z narzędzia korzystają marki z branży meblarskiej czy też touroperatorzy. Niebawem do grona użytkowników Cropink, dołączą dwie największe sieci FMCG w Polsce.
- Narzędzie naszego autorstwa już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale to dopiero początek. Cropink porównywany jest do rozwiązań, które tworzą masowo obrazki lub banery reklamowe w oparciu o dynamiczny wkład (dane produktowe). To co nas jednak bardzo różni od takich systemów to fakt, że wynikiem działania naszego produktu, jest tzw. dynamiczny output, czyli zmieniony plik produktowy. Mogę śmiało powiedzieć, że Cropink sprawdzi się doskonale w każdego rodzaju średnim i dużym biznesie e-commerce, który gotów jest na dojrzałe podejście do swoich działań brandingowych w obrębie reklam produktowych – dodaje Daniel Nowakowski.
***
FeedInk – polski dostawca nowych technologii, który pomaga swoim klientom zarządzać plikami produktowymi, aby skutecznie zwiększać sprzedaż online — w Google, na Facebooku, w porównywarkach cen, sieciach afiliacyjnych i marketplace’ach. Feedink od ponad 8 lat wspiera technologicznie duże brandy e-commerce w Polsce i na rynkach zagranicznych.
Cropink – nowe narzędzie i zarazem marka należąca do firmy FeedInk, które umożliwia szybkie, wygodne, systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google. Jest pierwszym i jak do tej pory jedynym tego typu narzędziem w Polsce, które w swoim działaniu bazuje na pliku produktowym.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.