Komunikaty PR

Crunchips już po raz trzeci gra z WOŚP

2023-11-23  |  15:10
Biuro prasowe

Radość, zabawa, mnóstwo pozytywnej energii – to skojarzenia łączące Crunchips oraz Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Z okazji zbliżającego się 32. Finału WOŚP powstała wyjątkowa Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.

Wsparcie dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wpisuje się w ideę łączenia radości życia i odpowiedzialności, która jest wyjątkowo ważna dla firmy Lorenz, właściciela marki Crunchips. Nic więc dziwnego, że już po raz trzeci marka została jednym ze sponsorów 32. Finału WOŚP – akcji od ponad 30 lat łączącej ludzi w szczytnym celu. 

- Crunchips to marka, która pojawia się wszędzie tam, gdzie dobra zabawa wiąże się z pozytywną energią i chęcią działania. Wartości te naturalnie łączą nas z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, dlatego z nieskrywaną radością ponownie jesteśmy w gronie marek, które wspierają 32. Finał. Chcemy inspirować młodych ludzi do działania i pokazywać im, że pomoc ma sens – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

Jednym z efektów zaangażowania marki w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest Edycja Limitowana Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez samego Jurka Owsiaka. Rozpoznać je można po charakterystycznej, kolorowej szacie graficznej i doskonale znanym wszystkim czerwonym serduszku Fundacji. Chipsy z Edycji Limitowanej są już dostępne w sklepach w dwóch wariantach smakowych: Bekon i Asian Style. 

- W tym roku postawiliśmy na warianty smakowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów. Bekon jest jednym z kultowych smaków mięsnych - od razu przypadł do gustu naszym konsumentom. Z kolei Asian Style to propozycja dla miłośników oryginalnych i wyrazistych smaków świata – wyjaśnia Karolina Zaborowska.

Opakowania Edycji Limitowanej są wyjątkowe jeszcze z jednego względu. Aby zmniejszyć zużycie plastiku zostały wyprodukowane z cieńszej folii, niż standardowe opakowania - o czym informuje ikona „Our Mission: #Less plastic”. Na froncie paczki znajdziemy również ikony odpowiedzialności, informujące o tym, że są to m.in. produkty bezglutenowe. 

Marka Crunchips ponownie planuje szeroko zakrojoną kampanią marketingową m.in. w telewizji, digitalowych kanałach komunikacji czy sklepach, a także działaniami z influencerami.

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się 28 stycznia 2024 roku. Celem tegorocznego 32. Finału WOŚP jest „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych!”. Mottem zbiórki jest „Tu wszystko gra OK!”. Więcej o zbiórce: www.wosp.org.pl/final/32-final.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.