CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję i sukces.
Dzień Obsługi Klienta to okazja do zwrócenia uwagi na to, co najistotniejsze, czyli jak najlepszego doświadczenia dla klientów na każdym etapie współpracy. W RAJA Polska nacisk na jakość obsługi jest kluczowy, a dowodem na to są materiały wideo prezentowane na kanale YouTube firmy, gdzie klienci opowiadają o współpracy z RAJA.
W serii filmów, takich jak „Klienci RAJA Polska: Ministerstwo Dobrego Mydła” oraz „Klienci RAJA Polska: JAVA Coffee Roasters”, RAJA pokazuje, jak współpraca z partnerami pomaga budować ich marki poprzez innowacyjne rozwiązania opakowaniowe. Te filmy ilustrują, jak starannie dobrane opakowania wpływają na rozwój firm i ich sukcesy rynkowe. Ministerstwo Dobrego Mydła, polska marka kosmetyków naturalnych, korzysta z ekologicznych
i funkcjonalnych opakowań RAJA, a JAVA Coffee Roasters podkreśla, jak opakowania pomagają wzmocnić charakter ich marki na rynku.
Oprócz przykładów z Polski, na kanale YouTube RAJA Polska można również obejrzeć filmy prezentujące klientów RAJA z innych krajów, pokazujące, jak globalna firma wspiera różne branże w Europie i na świecie.
"CX Day to dla nas doskonała okazja, by podziękować naszym partnerom za zaufanie. Nasze podejście, oparte na elastyczności, innowacjach i najwyższych standardach obsługi, pomaga nam osiągać wspólne cele biznesowe," mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji
z Klientem w RAJA Polska.

Coraz więcej globalnych firm dąży do atestacji informacji dotyczących zrównoważonego rozwoju – wynika z badania IFAC oraz AICPA & CIMA

Gospodarka przyszłości zaczyna się dziś. Liderzy odpowiedzialnego biznesu na Sustainable Economy Summit już 27-28 maja

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.