CX Day 2024: RAJA podkreśla znaczenie jakości obsługi klienta
Z okazji Dnia Obsługi Klienta (CX Day), RAJA, europejski lider w zakresie opakowań, podkreśla znaczenie wysokich standardów obsługi klienta, dziękując partnerom biznesowym, których sukces jest kluczowy dla rozwijającej się współpracy. Firma podkreśla, jak inwestycje w obsługę oraz indywidualne podejście do klientów przekładają się na ich satysfakcję i sukces.
Dzień Obsługi Klienta to okazja do zwrócenia uwagi na to, co najistotniejsze, czyli jak najlepszego doświadczenia dla klientów na każdym etapie współpracy. W RAJA Polska nacisk na jakość obsługi jest kluczowy, a dowodem na to są materiały wideo prezentowane na kanale YouTube firmy, gdzie klienci opowiadają o współpracy z RAJA.
W serii filmów, takich jak „Klienci RAJA Polska: Ministerstwo Dobrego Mydła” oraz „Klienci RAJA Polska: JAVA Coffee Roasters”, RAJA pokazuje, jak współpraca z partnerami pomaga budować ich marki poprzez innowacyjne rozwiązania opakowaniowe. Te filmy ilustrują, jak starannie dobrane opakowania wpływają na rozwój firm i ich sukcesy rynkowe. Ministerstwo Dobrego Mydła, polska marka kosmetyków naturalnych, korzysta z ekologicznych
i funkcjonalnych opakowań RAJA, a JAVA Coffee Roasters podkreśla, jak opakowania pomagają wzmocnić charakter ich marki na rynku.
Oprócz przykładów z Polski, na kanale YouTube RAJA Polska można również obejrzeć filmy prezentujące klientów RAJA z innych krajów, pokazujące, jak globalna firma wspiera różne branże w Europie i na świecie.
"CX Day to dla nas doskonała okazja, by podziękować naszym partnerom za zaufanie. Nasze podejście, oparte na elastyczności, innowacjach i najwyższych standardach obsługi, pomaga nam osiągać wspólne cele biznesowe," mówi Magdalena Mól, Kierowniczka Centrum Relacji
z Klientem w RAJA Polska.

CIMA i Templar Executives podpisały memorandum o współpracy w celu wzmocnienia odporności cybernetycznej w Europie

Z ziemniaka zrobili biznes

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Kraje dotknięte powodzią z 2024 roku z dodatkowym wsparciem finansowym. Europosłowie wzywają do budowy w UE lepszego systemu reagowania na kryzysy
W lipcu Parlament Europejski przyjął wniosek o uruchomienie 280,7 mln euro z Funduszu Solidarności UE na wsparcie sześciu krajów dotkniętych niszczycielskimi powodziami w 2024 roku. Polska otrzyma z tego 76 mln euro, a środki mają zostać przeznaczone na naprawę infrastruktury czy miejsc dziedzictwa kulturowego. Nastroje polskich europosłów związane z funduszem są podzielone m.in. w kwestii tempa unijnej interwencji oraz związanej z nią biurokracji. Ich zdaniem w UE potrzebny jest lepszy system reagowania na sytuacje kryzysowe.
Handel
Nestlé w Polsce podsumowuje wpływ na krajową gospodarkę. Firma wygenerowała 0,6 proc. polskiego PKB [DEPESZA]

Działalność Nestlé w Polsce wsparła utrzymanie 45,2 tys. miejsc pracy i wygenerowała 20,1 mld zł wartości dodanej dla krajowej gospodarki. Firma przyczyniła się do zasilenia budżetu państwa kwotą 1,7 mld zł – wynika z „Raportu Wpływu Nestlé” w Polsce przygotowanego przez PwC na podstawie danych za 2023 rok.
Polityka
M. Kobosko: Surowce dziś rządzą światem i zdecydują o tym, kto wygra w XXI wieku. Zasoby Grenlandii w centrum zainteresowania

Duńska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej rozpoczęła się 1 lipca pod hasłem „Silna Europa w zmieniającym się świecie”. Według zapowiedzi ma się ona skupiać m.in. na bezpieczeństwie militarnym i zielonej transformacji. Dla obu tych aspektów istotna jest kwestia niezależności w dostępie do surowców krytycznych. W tym kontekście coraz więcej mówi się o Grenlandii, autonomicznym terytorium zależnym Danii, bogatym w surowce naturalne i pierwiastki ziem rzadkich. Z tego właśnie powodu wyspa znalazła się w polu zainteresowania Donalda Trumpa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.