Cztery nowe umowy w Batory Office Building II
Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce, wydawnictwo PMPG Polskie Media SA i Saginomiya Europe Sp. z o.o. przedłużyły umowy najmu powierzchni biurowej w Batory Office Building II. Budynek położony przy Alejach Jerozolimskich – jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych w Warszawie – został wybrany również przez działającą w branży logistycznej niemiecką firmę BGM Express Logistik. Podpisane umowy dotyczą najmu o łącznej powierzchni niemal 2 000 mkw. GLA.
Umowy najmu powierzchni biurowej w Batory Office Building II przedłużyły trzy duże firmy:
- Yamaha Motor Europe N.V. – Oddział w Polsce (322 mkw. GLA), działająca prężnie między innymi na światowym rynku motoryzacyjnym,
- PMPG Polskie Media SA (1 209 mkw.), w której portfolio znajdują się takie tytuły jak „Wprost” czy „Do Rzeczy”,
- Saginomiya Europe Sp. z o.o. (264 mkw. GLA), dostarczająca innowacyjne rozwiązania między innymi dla branży chłodniczej, klimatyzacyjnej i motoryzacyjnej.
Niemiecka spółka BGM Express Logistik wybrała Batory Office Building II na siedzibę swojego pierwszego oddziału w Warszawie. Firma specjalizuje się m.in. w niestandardowych rozwiązaniach logistycznych, transporcie ekspresowym czy usługach kurierskich. Oprócz szeregu udogodnień dla pracowników, szczególne znaczenie dla działalności tej spółki ma lokalizacja biura.
– Batory Office Building II to obiekt biurowy który jest doceniany zarówno przez dotychczasowych, jak i przez nowych najemców. Znajdujące się w nim firmy zwracają szczególną uwagę na strategiczną lokalizację oraz efektywną, dobrze zaprojektowaną przestrzeń i oryginalny design – mówi Ilona Koski-Lammi, Sales Department Deputy Director w Liebrecht & wooD.
Batory Office Building II położony jest przy jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych Warszawy – Alejach Jerozolimskich, w lokalizacji o ugruntowanej pozycji na stołecznym rynku nieruchomości. Do jego atutów należy bezpośrednie sąsiedztwo dwóch dużych węzłów drogowych: Salomea (1 minuta jazdy samochodem) i Opacz (5 minut), które pozwalają na sprawną komunikację ze Śródmieściem (10 minut) i Południową Obwodnicą Warszawy, łączącą autostradę A2 i drogi ekspresowe: S7 i S8. Dodatkowo, Międzynarodowy Port Lotniczy im. F. Chopina od biurowca dzieli zaledwie 15 minut drogi. Do dyspozycji najemców jest również 150 podziemnych i 115 naziemnych miejsc parkingowych.
W najbliższej okolicy inwestycji znajdują się stacja kolejki miejskiej WKD Raków oraz liczne przystanki autobusowe, do których można dojechać bezpłatnym shuttle busem. Do Batory Office Building II można dostać się również rowerem dzięki rozbudowanej sieci ścieżek rowerowych w okolicy.
Sam Batory Office Building II to nowoczesny, sześciokondygnacyjny budynek biurowy, którego unikatowa architektura inspirowana jest polskim transatlantykiem MS Batory. Oferuje on łącznie ponad 7 800 mkw. GLA. Budynek należy do spółki Liebrecht & wooD i wraz z Batory Office Building I tworzy kompleks Batory Office Buildings.
***
Grupa Liebrecht & wooD od ponad 30 lat prowadzi działalność w sektorze nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie zrealizowała różnorodne inwestycje o łącznej wartości ponad 1 mld EUR. Firma specjalizuje się w tworzeniu nowatorskich projektów wielofunkcyjnych, biurowych, handlowych i magazynowych. Podczas wielu lat działalności Liebrecht & wooD zrealizował blisko 50 inwestycji, podpisał ponad 1000 umów najmu, a projekty firmy otrzymały wiele prestiżowych nagród i wyróżnień. Liebrecht & wooD jest pionierem na rynku nieruchomości komercyjnych w regionie CEE, z sukcesami kreującym wyjątkowe i nieoczywiste miejsca, które stanowią doskonałą przestrzeń do rozwoju biznesu, talentów oraz lokalnej społeczności. Wśród projektów wchodzących w skład polskiego portfolio firmy znajdują się m.in.: Centrum Praskie Koneser, Drucianka Campus, Moxy Warsaw Praga Hotel, Monopol czy Flanders Business Park. Więcej informacji o Liebrecht & wooD dostępnych jest na stronie liebrecht-wood.com

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.