Daj z siebie 100%! Kreatywny konkurs marki Olej Wielkopolski w Social Mediach

Karolina Kowalska
Agencja Public Relations KEY PR
ul. Mickiewicza 35
05-074 Halinów
karolina|keypr.pl| |karolina|keypr.pl
500466188
keypr.pl
Coraz częściej mówi się o tym, jak negatywny wpływ na środowisko ma produkcja i używanie
plastiku. W odpowiedzi na ten problem, producent Oleju Wielkopolskiego jako pierwszy na polskim
rynku, wprowadził butelki pozyskane w 100% z materiałów z recyklingu.
W związku z lauchem nowej butelki agencja Mint Media, która odpowiada za działania Oleju Wielkopolskiego w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, zaangażowała w komunikację marki znanych Influencerów i zorganizowała kreatywny konkurs.
Znani kulinarni i proekologiczni Influencerzy, tacy jak: Damian Kordas, Kinga Paruzel, Ekocentryczka czy Chef Lorek, otrzymali kreatywne paczki z zaproszeniem do zabawy – na ich stronach pojawiły się dania przygotowane z Olejem Wielkopolskim w roli głównej i zaproszenie do udziału w konkursie marki Olej Wielkopolski. Posty Influencerów z lokowaniem produktu uzyskały ponad 31 000 lików i 400 komentarzy.
Zadaniem konkursowym było zaprezentowanie przez użytkowników, tego, co robią w życiu na 100%, co wprost nawiązuje do charakteru nowej butelki Oleju Wielkopolskiego, która jest wykonana w 100% z recyklingu. Zwycięzca konkursu otrzymał hulajnogę elektryczną, a 5 wyróżnionych osób eko zestawy przyborów kuchennych.
Celem akcji było zwrócenie uwagi na jedyną na rynku butelkę wykonaną w 100% z recyklingu. Ciekawe jest to, że mimo dość pojemnego pytania większość zgłoszeń uczestników dotyczyła ich postaw ekologicznych, co świadczy o tym, że marka odpowiada na potrzeby Polaków, którzy w zdecydowanej większości chcą kupować ekologiczne produkty – mówi Julia Fiszer Account Manager w Mint Media.
Agencja Mint Media odpowiadała za koncepcję, Key visual oraz hasło akcji DAJ Z SIEBIE 100%. Całość wspierana była kampaniami Facebook Ads, których zasięg osiągnął 250 tysięcy użytkowników.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.