Dan Cake startuje z kampanią produktów grillowych
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka przekonuje odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
Bazą przekazu komunikacyjnego kampanii jest nietypowa sesja zdjęciowa, dzięki której wypieki marki Dan Cake stały się elementem artyzmu. Na stronie www.SoczystaSztuka.pl można zapoznać się z inspirującymi zdjęciami potraw oraz przepisami na dania z grilla - bazującymi właśnie na pieczywie Dan Cake - które swoimi nazwami nawiązują do kierunków w sztuce.
Ideę kampanii wzmacniają prowadzone dwutorowo działania: w digitalu, a także w outdoorze. Billboardy przedstawiające produkty grillowe Dan Cake, inspirowane dziełami sztuki, będzie można zobaczyć w największych miastach w całej Polsce, na aż 565 nośnikach.
Wyroby piekarnicze stanowią nieodzowny element kultury grillowania. Konsumenci coraz chętniej sięgają po bułki do hot-dogów czy hamburgerów w różnych wariantach - także te wypiekane na zakwasie, z ciasta brioche czy na bazie mąki pełnoziarnistej. Coraz większą popularnością cieszą się w sezonie grillowym także wypieki o bardziej rzemieślniczym lub etnicznym charakterze, jak tortille czy różnego rodzaju podpłomyki, także znajdujące się w portfolio Dan Cake. Dlatego w ramach kampanii marka ponownie daje konsumentom czas na niespieszne delektowanie się stworzonymi przez nich daniami. Pakowane wypieki Dan Cake cechuje bowiem wygoda użycia - są one gotowe tuż po wyjęciu z opakowania, a w połączeniu z mięsem, bądź jego roślinnymi alternatywami, pozwalają szybko stworzyć ulubione potrawy, które dzięki naszej wyobraźni są nie tylko smaczne, ale i piękne.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiada agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Za kampanię outdoorową odpowiadają AMS oraz Clear Channel, a kampanię w digitalu Value Media. Sesja zdjęciowa została zrealizowana przez studio produkcyjne We are foodoo, w składzie Jacek Taranko (foto)
i Kasia Zielińska (food styling i przepisy).
Kampania potrwa do końca lipca br. Strona www akcji:
www.SoczystaSztuka.pl

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Grupa nowych biednych emerytów stale się powiększa. Ich świadczenie jest znacznie poniżej minimalnej emerytury
Przybywa osób, które z powodu zbyt krótkiego czasu opłacania składek pobierają emeryturę niższą od minimalnej. Tak zwanych nowych biednych emerytów jest w Polsce ok. 430 tys., a zdecydowaną większość grupy stanowią kobiety – wskazują badania ekspertów Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. W ich przypadku krótszy okres składkowy zwykle wynika z konieczności opieki nad dziećmi lub innymi osobami w rodzinie. Wśród innych powodów, wymienianych zarówno przez panie, jak i panów, są także praca za granicą lub na czarno oraz zły stan zdrowia.
Media i PR
M. Wawrykiewicz (PO): Postępowanie z art. 7 przeciw Węgrom pokazało iluzoryczność tej sankcji. Unia wywiera naciski poprzez negocjacje nowego budżetu

Przykład Węgier pokazał, że procedura z artykułu 7 traktatu o UE o łamanie praworządności nie ma mocy prawnej z powodu braku większości, nie mówiąc o jednomyślności wśród pozostałych państw członkowskich. Negocjacje nowego budżetu UE to dobry pretekst do zmiany sposobu części finansowania z pominięciem rządu centralnego. Czerwcowy marsz Pride w Budapeszcie pokazał, że część społeczeństwa, głównie stolica, jest przeciwna rządom Viktora Orbána, ale i na prowincji świadomość konsekwencji działań Fideszu staje się coraz większa przed przyszłorocznymi wyborami.
Firma
Blockchain zmienia rynek pracy i edukacji. Poszukiwane są osoby posiadające wiedzę z różnych dziedzin

Zapotrzebowanie na specjalistów od technologii blockchain dynamicznie rośnie – nie tylko w obszarze IT, ale również w administracji, finansach czy logistyce. Coraz więcej uczelni wprowadza programy związane z rozproszonymi rejestrami, które wyposażają studentów w umiejętności odpowiadające wymogom rynku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.