Dane Salesforce od teraz zlokalizowane w UE - pełna zgodność z wymogami prawnymi
Salesforce, światowy lider w dziedzinie CRM, uruchomił Hyperforce EU Operating Zone – umożliwiając tym samym globalnym klientom przechowywanie i przetwarzanie danych w Unii Europejskiej. Dzięki temu, przechowując dane w Hyperforce, spełnione zostają wszystkie wymagania narzucone regulacjami UE.
Bazując na Hyperforce, zaufanej platformie chmurowej Salesforce, Hyperforce EU Operating Zone łączy wiodące w branży produkty Salesforce z całodobową obsługą klienta i wsparciem technicznym świadczonym przez personel pracujący na terenie UE.
Hyperforce EU oferuje usługi w zakresie bezpieczeństwa i przechowywania danych, w tym zasadę „zero zaufania” oraz klucze szyfrujące, a także daje klientom większą kontrolę nad ich danymi – dostęp do nich w wybranym przez nich czasie, miejscu i w wybrany sposób.
„Nasza strategia skupia się na pomaganiu klientom w realizacji ich celów biznesowych przy jednoczesnym uwzględnieniu ryzyka związanego z regulacjami prawnymi” – powiedział Ed Britan, Head of Global Privacy, Salesforce. „Strefa operacyjna Hyperforce EU zapewnia zwiększony poziom rezydencji danych, co oznacza, że nasi klienci mają pełną kontrolę nad nimi. Wysoki poziom cyberzabezpieczeń jest wymagany, aby przechowywać swoje dane na terenie UE”.
Salesforce nieustannie rozszerza usługę Hyperforce, która umożliwia klientom Salesforce bezpieczne wdrażanie aplikacji i usług Salesforce z dowolnego miejsca przy jednoczesnym wykorzystaniu skali i zwinności chmury publicznej. Hyperforce działa obecnie w 12 krajach, a do końca 2023 roku zostanie uruchomiony w czterech kolejnych lokalizacjach.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.