Komunikaty PR

Daniel Kajak dołączył do zarządu SentiOne

2022-04-11  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Daniel Kajak od 2016 roku odpowiadał za tworzenie i egzekucję działań sprzedażowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. W tym czasie skupiał się na ekspansji na kolejne rynki europejskie, budując zespoły, struktury sprzedażowe i rozpoznawalność marki w Czechach, na Węgrzech oraz Skandynawii. Do 2021 roku SentiOne, zwiększyła przychody ponad sześciokrotnie, dzięki skutecznej sprzedaży usług monitoringu internetu do marek FMCG, agencji marketingowych i PRowych w ponad 75 krajach na świecie. Przychody za 2021 rok wyniosły 17 mln złotych.

 

Na nowym stanowisku, Daniel Kajak poszerzy swój zakres obowiązków o nadzór zarówno nad źródłami pozyskiwania nowych przychodów jak i utrzymaniem istniejącej grupy klientów w ramach linii biznesowej SentiOne Listen, czyli usług monitoringu internetu. Obecnym celem jest tworzenie krótko i długoterminowej strategii w ramach dalszej ekspansji na rynki Ameryki Południowej i Europy Zachodniej.

 

W 2022 roku SentiOne planuje rozwój produktu o analizę kanałów własnych oraz szybszą i mądrzejszą analitykę social mediów dzięki zaawansowanej sztucznej inteligencji. W najbliższych miesiącach planujemy skupić się właśnie na dalszym rozwijaniu platformy SentiOne Listen w kierunku analizy własnych kanałów marek. Chcemy, by stała się unikalnym narzędziem analitycznym pozwalającym na jednoczesne całościowe monitorowanie Internetu oraz własnych kanałów firm w social media, a także do wielokanałowej obsługi klienta - mówi Daniel Kajak, nowy Chief Revenue Officer w SentiOne.

 

SentiOne już od 10 lat rozwija swoje algorytmy sztucznej inteligencji, które doskonale rozumieją ludzkie intencje i są w stanie wskazać towarzyszące im emocje - radość, smutek, złość, rozczarowanie, a nawet sarkazm. Każdego dnia gromadzą i analizują ponad 40 mln wzmianek z domen publicznych z całego świata, takich jak media społecznościowe, fora, serwisy informacyjne czy blogi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.