Komunikaty PR

Dealz otworzył 11 nowych sklepów w ciągu jednego dnia!

2023-10-03  |  09:47
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

Poznań, 2 października 2023 r.Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, znana z unikatowej oferty produktów międzynarodowych marek w atrakcyjnych cenach, ogłosiła otwarcie 11 nowych placówek w ciągu zaledwie jednego dnia. Ten krok przybliża firmę do realizacji założonego planu posiadania 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.

 

Dealz kontynuuje ekspansję na polskim rynku

Nowe sklepy Dealz zostały otwarte w różnych częściach Polski, oferując klientom szeroki wybór międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w konkurencyjnych cenach. Na liście są miasta, w których placówki Dealz pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów Gorce. W dniu otwarcia nowe sklepy odwiedziła rekordowa liczba blisko 15 000 klientów, co potwierdza, że decyzja o ich uruchomieniu spełnia oczekiwania społeczności lokalnej.

„Jesteśmy niezwykle dumni z tego, jak szybko nasza sieć się rozwija. Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych Klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.

W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3000 artykułów z 18 różnych kategorii. Placówki zostały zaprojektowane z myślą o wygodzie zakupów, zapewniając przestronne alejki, czytelne oznaczenia produktów oraz przyjazne dla klienta stanowiska obsługi.

Aktualnie sieć Dealz posiada w Polsce już 284 sklepy, w najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia nowych obiektów.

***

Dealz

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Marka jest obecna na polskim rynku od 2018 roku. Pierwszy sklep został otwarty w Swarzędzu pod Poznaniem, a obecnie sieć posiada ponad 280 placówek w 180 miastach w Polsce. Asortyment sklepu liczy ponad 3000 produktów z 18 kategorii, w tym słodycze, przekąski, napoje, chemia gospodarcza, kosmetyki, artykuły biurowe, akcesoria do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki oraz produkty dla zwierząt. Na unikatowość sklepów Dealz składają się znane międzynarodowe marki, oryginalne produkty, często niedostępne lub trudnodostępne w innych sieciach handlowych, oraz bardzo atrakcyjne ceny. Aktualnie Dealz zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i poznańskiej centrali. Sieć posiada własne centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, które obsługuje placówki w całym kraju.

Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4100 sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób.


Kontakt dla mediów:

Aleksandra Bauza

Corporate Communication

& PR Coordinator

e-mail: aleksandra.bauza@pl.dealz.eu

tel..: +48 453 072 224

Marlena Garucka-Kubajek

Biuro prasowe Dealz

Alert Media Communications

e-mail: dealz@alertmedia.pl

tel.: +48 506 051 987

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.