Dealz otworzył swój 300. sklep w Polsce!

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie jubileuszowej placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok, stanowiąc wyraźny sygnał dynamiki rozwoju i zaangażowania Dealz w dostarczanie wysokiej wartości polskim konsumentom. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w niskich cenach.
Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 500 mkw., otwarto w Centrum Stary Stadion przy ul. Narutowicza 11c w Bytomiu. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje ponad 3000 produktów w atrakcyjnych cenach, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Ofertę uzupełnia szerokie portfolio produktów świątecznych z oferty sezonowej, wśród których można znaleźć m.in. ozdoby świąteczne o niespotykanych wzorach, wyjątkowe propozycje prezentowe, jak i duży wybór bożonarodzeniowych słodyczy z całego świata.
Od lutego 2018 roku, kiedy to rozpoczął działalność pierwszy sklep w Swarzędzu, przez setną placówkę w Olsztynie, aż po dwusetny obiekt otwarty w marcu bieżącego roku w Kłodzku, Dealz nieprzerwanie zwiększa swoją obecność w Polsce, działając już w ponad 200 miastach.
Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście, co oznacza umocnienie pozycji Dealz w regionie.
„Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce napawa nas ogromną dumą. To świadectwo ogromnego zaufania Klientów do naszej marki, a także wspaniałe zwieńczenie ciężkiej pracy naszych pracowników, którzy są sercem Dealz i każdego dnia z dużą pasją budują naszą markę. To dzięki nim Dealz może się rozwijać i zwiększać swoją popularność. Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce. Chcemy być bliżej Klientów, zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach, aby ułatwiać im dostęp do markowych produktów w niskich cenach,” komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.
Trendsetter zagranicznych marek na polskim rynku
Priorytetem Dealz jest dbałość o jak najlepsze doświadczenia klientów. Dlatego sieć z dużą uwagą podchodzi do komponowania swojej oferty produktowej, na którą składają się artykuły międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sklepach, w niskich cenach. Sieć dąży do tego, aby być trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku. Dział handlowy Dealz cały czas przeczesuje różne kraje, by móc zaoferować klientom produkty, z którymi spotkali się w czasie pobytu np. w Hiszpanii czy we Włoszech. Oferta Dealz jest stale urozmaicana o nowości w różnych kategoriach, co sprawia, że każda wizyta w sklepach to nowe, ekscytujące doświadczenie zakupowe dla klientów.
„Ta wyjątkowa kombinacja międzynarodowych marek, unikatowej oferty i niskich cen stanowi kluczowe elementy, które wyróżniają Dealz na tle konkurencji i czynią nasz format sklepów niepowtarzalnym, przyciągając klientów, którzy chętnie i regularnie wracają po więcej," dodał M. Langowski.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.