Dealz otworzył swój 300. sklep w Polsce!

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Sieć Dealz, będąca częścią Pepco Group, otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce. Uruchomienie jubileuszowej placówki realizuje plany rozwoju sieci założone na ten rok, stanowiąc wyraźny sygnał dynamiki rozwoju i zaangażowania Dealz w dostarczanie wysokiej wartości polskim konsumentom. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w niskich cenach.
Jubileuszowy sklep Dealz, o powierzchni 500 mkw., otwarto w Centrum Stary Stadion przy ul. Narutowicza 11c w Bytomiu. Różnorodny asortyment sklepu obejmuje ponad 3000 produktów w atrakcyjnych cenach, włączając w to artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Ofertę uzupełnia szerokie portfolio produktów świątecznych z oferty sezonowej, wśród których można znaleźć m.in. ozdoby świąteczne o niespotykanych wzorach, wyjątkowe propozycje prezentowe, jak i duży wybór bożonarodzeniowych słodyczy z całego świata.
Od lutego 2018 roku, kiedy to rozpoczął działalność pierwszy sklep w Swarzędzu, przez setną placówkę w Olsztynie, aż po dwusetny obiekt otwarty w marcu bieżącego roku w Kłodzku, Dealz nieprzerwanie zwiększa swoją obecność w Polsce, działając już w ponad 200 miastach.
Nowy sklep w Bytomiu to zarazem trzeci punkt sieci w tym mieście, co oznacza umocnienie pozycji Dealz w regionie.
„Otwarcie 300. sklepu Dealz w Polsce napawa nas ogromną dumą. To świadectwo ogromnego zaufania Klientów do naszej marki, a także wspaniałe zwieńczenie ciężkiej pracy naszych pracowników, którzy są sercem Dealz i każdego dnia z dużą pasją budują naszą markę. To dzięki nim Dealz może się rozwijać i zwiększać swoją popularność. Dynamiczna ekspansja od ponad pięciu lat, kiedy to przywitaliśmy pierwszych Klientów w sklepie w Swarzędzu, aż po dzisiejsze otwarcie w Bytomiu, odzwierciedla nasze nieustanne zaangażowanie w dostarczanie różnorodności i jakości w każdym z miejsc, w którym się pojawiamy. Wzmacniamy naszą obecność zarówno w Bytomiu, ale i w całej Polsce. Chcemy być bliżej Klientów, zarówno w dużych miastach, jak i w małych miejscowościach, aby ułatwiać im dostęp do markowych produktów w niskich cenach,” komentuje Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.
Trendsetter zagranicznych marek na polskim rynku
Priorytetem Dealz jest dbałość o jak najlepsze doświadczenia klientów. Dlatego sieć z dużą uwagą podchodzi do komponowania swojej oferty produktowej, na którą składają się artykuły międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sklepach, w niskich cenach. Sieć dąży do tego, aby być trendsetterem zagranicznych marek na polskim rynku. Dział handlowy Dealz cały czas przeczesuje różne kraje, by móc zaoferować klientom produkty, z którymi spotkali się w czasie pobytu np. w Hiszpanii czy we Włoszech. Oferta Dealz jest stale urozmaicana o nowości w różnych kategoriach, co sprawia, że każda wizyta w sklepach to nowe, ekscytujące doświadczenie zakupowe dla klientów.
„Ta wyjątkowa kombinacja międzynarodowych marek, unikatowej oferty i niskich cen stanowi kluczowe elementy, które wyróżniają Dealz na tle konkurencji i czynią nasz format sklepów niepowtarzalnym, przyciągając klientów, którzy chętnie i regularnie wracają po więcej," dodał M. Langowski.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Z UE na pomoc Ukrainie trafiło 148 mld euro. Potrzebne jest dalsze wsparcie, także w kontekście wypracowania sprawiedliwego pokoju
Prezydent Rosji Władimir Putin ogłosił gotowość do podjęcia bezpośrednich rozmów pokojowych z Ukrainą, które mają się rozpocząć 15 maja w Stambule. USA i UE liczą, że Rosja zgodzi się na 30-dniowe zawieszenie broni i wstrzyma ataki na infrastrukturę krytyczną. Unia już zapowiedziała, że w przypadku odmowy zaostrzy sankcje. Europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk apeluje o większą determinację UE w wykorzystaniu zamrożonych rosyjskich aktywów i wsparcie w odbudowie Ukrainy.
Polityka
Prof. L. Balcerowicz: Polska obok Turcji ma największy udział własności państwowej. Potrzebujemy odpolitycznienia gospodarki

Nacjonalizacja i repolonizacja polskiej gospodarki zapowiedziana przez Donalda Tuska wzbudziła mieszane komentarze i reakcje, głównie z powodu niedoprecyzowania, jakie działania miałaby oznaczać. Zdaniem prof. Leszka Balcerowicza to „mętny slogan”, za którym może się kryć wiele znaczeń, takich jak ograniczenie wpływu kapitału zagranicznego albo nacjonalizacja. Tymczasem tym, co naprawdę potrzebne jest gospodarce, jest wycofanie się z niej polityków i prywatyzacja spółek, których wciąż zbyt wiele znajduje się w gestii rządzących – ocenia ekonomista.
Przemysł
Trwa operacja zmiany wyposażenia indywidualnego żołnierzy. Potrzebny modułowy system „od stóp do głów”

Według zapowiedzi MON ten rok ma być przełomowy pod względem zmiany wyposażenia indywidualnego polskich żołnierzy. To efekt trwającej od 1,5 roku operacji Szpej, której celem jest modernizacja umundurowania oraz uzbrojenia i której rząd nadał wysoki priorytet. Podczas ubiegłotygodniowego forum Defence24 Days dwie polskie firmy przedstawiły swoją propozycję systemu wyposażenia „od stóp do głów” dla żołnierzy, którego zaletą ma być nie tylko kompleksowość, ale także modułowość i możliwość dostosowania do konkretnych potrzeb danego operatora.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.