Komunikaty PR

delio uruchamia kampanię promującą markę jako najszybszy supermarket online

2022-05-20  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/

delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce, właśnie uruchomiła kampanię „Kupuj szybko, żyj wolno”, obejmującą spoty reklamowe i działania w outdoorze, a także specjalną akcję promocyjną, dzięki której użytkownicy zyska aż 200 zł w zniżkach.

Spoty promocyjne pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Opowiadają historie, które sprowadzają się do tzw. „delio moments” – chwil, w których dzięki szybkiemu i łatwemu systemowi zakupów online mamy czas dla siebie. Każdy klip ma własnych bohaterów, którzy przeżywają błogie chwile relaksu w codziennym życiu, ciesząc się tym, że delio zdejmuje z ich barków część domowych obowiązków. Zyskują tym samym chwile dla siebie, które są w dzisiejszym świecie dobrem bezcennym.

Nasz supermarket online to odpowiedź na jeden z największych problemów współczesnego społeczeństwa: brak czasu. Zachęcamy konsumentów do zwolnienia i zajęcia się, tym co naprawdę jest dla nich ważne. Nie muszą już sami iść do sklepu, by znaleźć produkty wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Od teraz mają delio – asystenta w codziennym życiu – Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.

Utrzymane w modnym duchu „dbania o siebie” klipy zachęcają użytkowników do skorzystania z oferty marki i wykorzystania zaoszczędzonego czasu z myślą o sobie samych. Promocji w sieci towarzyszą plakaty na stołecznych ulicach i w wybranych warszawskich siłowniach.

200 zł zniżki na zakupy w delio

delio zachęca do przetestowania swojej usługi również poprzez specjalną akcję promocyjną. Użytkownicy będą bowiem mogli oszczędzić aż 200 zł. Na każde z pięciu pierwszych zamówień za minimum 100 zł otrzymają oni zniżkę w wysokości 40 zł. Dodatkowo wszyscy, którzy złożą zamówienie za co najmniej 20 zł, mogą spodziewać się darmowej dostawy. Promocja trwa do końca czerwca bieżącego roku.

Twórcy delio zapowiadają, że w najszybszym supermarkecie online każdy znajdzie coś dla siebie. Usługa wyróżnia się produktami najwyższej jakości, które obejmują świeże warzywa i owoce, mięsa, nabiał, szeroki wybór artykułów wegańskich i organicznych, a także produkty chemii gospodarczej i kosmetyki. Duża część z nich pochodzi od małych, lokalnych firm, dzięki czemu klienci mogą w jednym miejscu znaleźć produkty, na których poszukiwanie tracili dotąd wiele czasu.

Zamówienia w delio  dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. delio wystartowało w Warszawie – właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo – jednak już wkrótce planuje rozszerzenie działalności na kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków. Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.