delio uruchamia kampanię promującą markę jako najszybszy supermarket online
Publicis Consultants
Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
delio to nowy supermarket online wspierający zabieganych mieszkańców wielkich miast w codziennych zakupach. Jego twórca, firma Lite e-Commerce, właśnie uruchomiła kampanię „Kupuj szybko, żyj wolno”, obejmującą spoty reklamowe i działania w outdoorze, a także specjalną akcję promocyjną, dzięki której użytkownicy zyskają aż 200 zł w zniżkach.
Spoty promocyjne pojawią się w internecie i mediach społecznościowych. Opowiadają historie, które sprowadzają się do tzw. „delio moments” – chwil, w których dzięki szybkiemu i łatwemu systemowi zakupów online mamy czas dla siebie. Każdy klip ma własnych bohaterów, którzy przeżywają błogie chwile relaksu w codziennym życiu, ciesząc się tym, że delio zdejmuje z ich barków część domowych obowiązków. Zyskują tym samym chwile dla siebie, które są w dzisiejszym świecie dobrem bezcennym.
Nasz supermarket online to odpowiedź na jeden z największych problemów współczesnego społeczeństwa: brak czasu. Zachęcamy konsumentów do zwolnienia i zajęcia się, tym co naprawdę jest dla nich ważne. Nie muszą już sami iść do sklepu, by znaleźć produkty wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Od teraz mają delio – asystenta w codziennym życiu – Wojciech Krok, CEO Lite e-Commerce.
Utrzymane w modnym duchu „dbania o siebie” klipy zachęcają użytkowników do skorzystania z oferty marki i wykorzystania zaoszczędzonego czasu z myślą o sobie samych. Promocji w sieci towarzyszą plakaty na stołecznych ulicach i w wybranych warszawskich siłowniach.
200 zł zniżki na zakupy w delio
delio zachęca do przetestowania swojej usługi również poprzez specjalną akcję promocyjną. Użytkownicy będą bowiem mogli oszczędzić aż 200 zł. Na każde z pięciu pierwszych zamówień za minimum 100 zł otrzymają oni zniżkę w wysokości 40 zł. Dodatkowo wszyscy, którzy złożą zamówienie za co najmniej 20 zł, mogą spodziewać się darmowej dostawy. Promocja trwa do końca czerwca bieżącego roku.
Twórcy delio zapowiadają, że w najszybszym supermarkecie online każdy znajdzie coś dla siebie. Usługa wyróżnia się produktami najwyższej jakości, które obejmują świeże warzywa i owoce, mięsa, nabiał, szeroki wybór artykułów wegańskich i organicznych, a także produkty chemii gospodarczej i kosmetyki. Duża część z nich pochodzi od małych, lokalnych firm, dzięki czemu klienci mogą w jednym miejscu znaleźć produkty, na których poszukiwanie tracili dotąd wiele czasu.
Zamówienia w delio dostarczane są codziennie od 7:00 do 23:00, a użytkownik może wybrać preferowany termin odbioru swoich zakupów, nawet w ciągu godziny od złożenia zamówienia. delio wystartowało w Warszawie – właśnie poszerzyło obszar dostawy o Piaseczno, Konstancin-Jeziornę i Bemowo – jednak już wkrótce planuje rozszerzenie działalności na kolejne duże miasta, takie jak Gdańsk, Wrocław i Kraków. Zamówień można dokonywać na stronie: www.delio.com.pl.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

60 proc. młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE. Chcą mieć udział w kształtowaniu jej polityk
Tegoroczny Eurobarometr wskazuje, że sześciu na 10 młodych Europejczyków jest optymistycznie nastawionych do przyszłości UE i uważa, że ich kraje korzystają z obecności w Unii. Doceniają przede wszystkim swobodę podróżowania bez granic i paszportów. Jednocześnie deklarują chęć większego wpływu na kierunek, w którym rozwijana jest wspólnota, i wskazują na nowe wyzwania, przed którymi stoi ich pokolenie i którymi UE powinna się zająć.
Konsument
Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.
Handel
W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.