Dlaczego warto rozpocząć przygodę z franczyzą Multi Ice Group?
Multi Ice Group to największa grupa gastronomiczna rozwijająca obecnie cztery marki franczyzowe: „U Lodziarzy” Wytwórnia Lodów Polskich, LodyBonano, BuBu Bubble Tea i hot dogi Crazy Dog. Współpracę z Multi Ice Group może rozpocząć każdy, kto szuka pomysłu na prosty i szybki biznes. Partnerzy sieci nie muszą samodzielnie wybierać miejsca, remontować i urządzać lokalu czy kupować wyposażenia. Otrzymują to wszystko w pakiecie, a nad całością inwestycji czuwa indywidualny opiekun, który służy pomocą i wsparciem.
– Każdy franczyzobiorca otrzymuje od nas nie tylko pomysł na firmę z całym know how, ale po prostu – gotowy biznes. Mówiąc jeszcze konkretniej – zapewniamy mu wyposażony, nowoczesny lokal w formie estetycznej, designerskiej przyczepy, wszystkie niezbędne urządzenia, oprogramowanie i sprzęty potrzebne do działalności. Co więcej, proponujemy odpowiednie lokalizacje, sprawdzone pod kątem potencjału sprzedażowego, pomagamy uzyskać dofinansowanie, szkolimy i wprowadzamy w tajniki biznesu. Praca naszych partnerów jest ograniczona do minimum. Można powiedzieć, że podpisują umowę, a my zajmujemy się całą resztą – mówi Radosław Charubin, założyciel Multi Ice Group.
Dowodem na to, że warto rozpocząć swoją przygodę z Multi Ice Group są poniższe opinie franczyzobiorców.
Ewelina Sajda, franczyzobiorczyni Bubu Bubble Tea
Szukałam biznesu z lifestylowym produktem, na który byłby popyt na gastronomicznej mapie Białegostoku. Chodziło o coś, czego młodzi ludzie w naszym mieście jeszcze nie próbowali. Bubble tea to napoje, które wywodzą się z Tajwanu. Ich sekretem są wypełnione sokiem kuleczki popping boba, zanurzone w owocowej herbacie. Bubble tea można pić przez cały rok, bez względu na pogodę. I waśnie dlatego wybrałam ofertę Multi Ice Group. Biznes prowadzę od ubiegłego roku – dokładnie od 1 czerwca 2022 – i z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę. Jest z tego dobry pieniądz, super utargi. Widzę, że klienci do nas wracają i to jest największą motywacją do pracy. Po za tym otrzymałam gotowy projekt biznesowy, opiekę na każdym etapie, zatowarowanie, szkolenia, pomoc w wyborze najlepszej lokalizacji. Jednym słowem absolutnie każdy może zostać właścicielem dochodowego i pewnego biznesu.
Ewelina Gromadzka, franczyzobiorczyni Crazy Dog
Szukając pomysłu na gastronomiczny biznes, zależało mi na tym by był to koncept unikalny, taki, którego nie znają mieszkańcy Białegostoku. I choć hot – dogi są niemal na każdej stacji benzynowej, to takie jak oferuje Multi Ice Group są naprawdę wyjątkowe. To całoroczny, nowoczesny i bardzo dochodowy biznes dostosowany do aktualnych potrzeb rynku gastronomicznego. W pakiecie otrzymałam wszystko, co było niezbędne do prowadzenia lokalu, począwszy od szkoleń, pomoc w wyborze lokalizacji i finansowaniu po promocję biznesu. Dodatkowo przez cały czas mamy wsparcie indywidulanego opiekuna, który w razie jakiejkolwiek krytycznej sytuacji służy nam swoim wsparciem.
Patrycja Wojno, franczyzobirczyni „uLodziarzy”
Moja przygoda z franczyzą lodową trwa niecały rok i śmiało mogę powiedzieć, że inwestycja zwróciła się po pierwszym sezonie. Sukces opiera się na sprawdzonym modelu biznesowym, co gwarantuje zyski już po kilku miesiącach działalności. Rozpoczynając działalność gastronomiczną wiele osób, nie znając specyfiki rynku, okolic popełnia wiele błędów – począwszy od lokalizacji, wyboru menu czy nieodpowiedniej promocji. W przypadku wyboru franczyzy „uLodziarzy” nie istnieje najmniejsze ryzyko niepowodzenia.
Przedstawiciele marki prowadzą swoich franczyzobiorców od samego początku. Wskazują najlepszą z możliwych lokalizacji. Oferują pomoc w uzyskaniu finansowania, pełne wsparcie na każdym etapie współpracy, rozpoznawalność marki, całoroczne menu, gwarantują wysoką rentowność pozwalająca na szybki zwrot inwestycji.
Piotr Świrydowicz, franczyzobiorca marki LodyBonano.
Marka "LodyBonano" to sprawdzony pomysł na biznes franczyzowy w bardzo nowoczesnej formule i przystępnej cenie. Mówię to z pełnym przekonaniem, ponieważ pierwszą lodziarnię otworzyłem 11 lat temu. Dziś jestem właścicielem trzech lokali działających pod szyldem tradycyjnych, amerykańskich świderków. Jest to doskonały koncept, który pozwala zarobić rozsądne pieniądze. Ponadto wsparcie Multi Ice Group jest naprawdę na wagę złota. Franczyzobiorca nie musi się martwić o maszyny do lodów, zatowarowanie, reklamę czy najważniejszą rzecz, jaką jest wybór lokalizacji. O to wszystko dbają przedstawiciele MIG. Po mojej stronie pozostaje tylko, a raczej aż, zadbanie o klientów, sprawienie by czuli się w mojej lodziarni komfortowo, bo do tego, że lody są naprawdę smaczne nikogo nie muszę przekonywać.

Rada Przedsiębiorców apeluje o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania

Sanepid a deratyzacja – obowiązkowe akcje eliminacji szkodników
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do nadzoru nad pierwszą polską elektrownią jądrową. Kluczową kwestią jest bezpieczeństwo
Trwają przygotowania do budowy pierwszej w Polsce elektrowni jądrowej na Pomorzu. Zgodnie z harmonogramem przedstawianym przez rząd fizyczna budowa ma ruszyć w 2028 roku, a początek eksploatacji pierwszego bloku planuje się na 2036 rok. Również Państwowa Agencja Atomistyki przygotowuje się do realizacji zadań związanych z dozorem nad budową, rozruchem i eksploatacją nowej jednostki. Kluczowe są kwestie związane z bezpieczeństwem jądrowym i ochroną radiologiczną obiektu.
Ochrona środowiska
K. Wyszkowski: Porozumienie paryskie to duże osiągnięcie. Odwrót USA tego nie zmieni

Z danych Climate Action Tracker wynika, że do końca lutego br. tylko 18 państw sygnatariuszy porozumienia paryskiego zaktualizowało swoje plany realizacji celów klimatycznych do 2035 roku. Chociaż walka z rosnącymi emisjami CO2 nie postępuje w takim tempie, jakie jest wymagane, to samo porozumienie klimatyczne z Paryża należy uznać za osiągnięcie, które przyniesie efekty. Zdaniem Kamila Wyszkowskiego z UN GCNP nie powinno tego zmienić nawet wycofanie się z niego Stanów Zjednoczonych.
Ochrona środowiska
Konkurs NCBR i Orlenu ma wesprzeć najciekawsze rozwiązania dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. Na ich rozwój trafi blisko 200 mln zł

Niemal 200 mln zł trafi na realizację innowacyjnych projektów dla przemysłu rafineryjno-petrochemicznego. NCBR i Orlen w ramach konkursu NEON III chcą znaleźć partnerów wśród instytucji naukowych i technologicznych do działania w trzech obszarach: dekarbonizacji, cyfryzacji i gospodarki obiegu zamkniętego. Nabór wniosków potrwa do 30 czerwca br.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.