Dlaczego warto zamieszkać w Łodzi? Odpowiedź już niebawem!
RynekPierwotny.pl
ul. Adama Naruszewicza 27/101
02-627 Warszawa
m.ostrowski|rynekpierwotny.pl| |m.ostrowski|rynekpierwotny.pl
530619988
rynekpierwotny.pl
Już 5 kwietnia br. odbędzie się największa tegoroczna konferencja mieszkaniowa – „Warto zamieszkać w Łodzi!” – dedykowana inwestorom i deweloperom, realizującym inwestycje mieszkaniowe w stolicy województwa łódzkiego. Podczas wydarzenia omówiona zostanie m.in. sytuacja na lokalnym rynku nieruchomości oraz wyzwania jakie przed nim stoją. Wydarzenie organizuje portal RynekPierwotny.pl pod patronatem Prezydent Miasta Łodzi - Hanny Zdanowskiej.
Miasto z potencjałem
Łódź w ostatnich latach przeżywa prawdziwy renesans. Wszystko na skutek ogromnych inwestycji, jakie miasto przeprowadziło w takich obszarach jak infrastruktura, komunikacja miejska czy rynek mieszkaniowy. W szczególności ten ostatni rozwijał się bardzo dynamicznie, zwracając na siebie uwagę coraz większej liczby inwestorów i osób poszukujących lokalu na własność. Wraz ze zmianami pojawiły się również nowe potrzeby mieszkańców oraz przedsiębiorców. Jak miasto oraz deweloperzy przygotowują się na wyzwania, czekające na nich w najbliższej przyszłości? Jak będzie wyglądał dalszy rozwój tkanki miejskiej w Łodzi? Między innymi na te pytania postarają się odpowiedzieć uczestnicy organizowanej konferencji.
Największa konferencja mieszkaniowa w Łodzi w 2022 roku
Eksperci branży nieruchomości, wykładowcy Uniwersytetu Łódzkiego, deweloperzy, a także przedstawiciele Urzędu Miasta Łódź będą dyskutować o sytuacji na lokalnym rynku mieszkaniowym, o rozwoju miasta, największych inwestycjach czy rynku pracy. Uczestnicy wydarzenia poznają zalety mieszkania w stolicy województwa łódzkiego i specyfikę tutejszej mieszkaniówki
wój głos w dyskusji zabierze Wiceprezydent Łodzi Adam Pustelnik, który opowie o perspektywach rozwoju miasta jako miejsca przyjaznego do życia. Z kolei Jarosław Jędrzyński, ekspert portalu RynekPierwotny.pl zaprezentuje raport „Łódzki Rynek Mieszkaniowy 2019-2021”, przedstawiając najważniejsze zmiany jakie zaszły na łódzkim rynku nieruchomości w ciągu ostatnich lat.
Uczestnicy wydarzenia będą także mieli okazję do wymiany opinii i rozmowy. Marek Wielgo, ekspert branży mieszkaniowej, poprowadzi panel dyskusyjny „Dlaczego warto zamieszkać w Łodzi”? W rozmowie wezmą udział: Adam Brzostowski – Dyrektor Działu Rozwoju UM Łodzi, Michał Styś – Prezes Zarządu OPG i Wiceprezes Zarządu PZFD oddział Łódź, dr Michał Sobczak z Katedry Inwestycji i Nieruchomości UŁ, a także Agnieszka Mikulska – Senior Consultant, CBRE.
Zwieńczeniem konferencji będzie panel „Projekty miastotwórcze – Mixed-use”, w którym zabiorą głos: Beata Konieczniak – Z-ca Dyrektora Biura Architekta Miasta Łódź, Rafał Michaś – Dział Rozwoju Inwestycji OPG, Dawid Wrona – Dyrektor Sprzedaży i Obsługi klienta ECHO Investment, Anna Celichowska – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Komercjalizacji Virako. Całość poprowadzi Krzysztof Cipiur – Partner, head of Capital Markets Knight Frank. Dyskusja dotyczyć będzie między innymi popularności inwestycji mixed-use, łączących różne funkcje i odpowiadających na potrzeby mieszkańców
Start już niebawem
Konferencja odbędzie się 5 kwietnia 2022 r. w artystycznych przestrzeniach dawnego Monopolu Wódczanego - Scena Monopolis przy ul. Kopcińskiego 62a w Łodzi. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 9.30 od rejestracji uczestników i porannej kawy. Natomiast część oficjalna nastąpi o godzinie 10.00. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent Miasta Łódź - Hanna Zdanowska. Patronami medialnymi konferencji są Interia.pl, TuLodz.pl oraz Real Estate Magazine.
Szczegółowe informacje na temat konferencji są dostępne na https://wartozamieszkacwlodzi.pl.
***
Kontakt dla mediów:
Mikołaj Ostrowski
PR Manager
RynekPierwotny.pl
530-619-988
m.ostrowski@rynekpierwotny.pl
Kontakt do organizatora:
Radosław Bieliński
Manager ds. Marketing i Komunikacji
RynekPierwotny.pl
696-191-298
r.bielinski@rynekpierwotny.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.