Komunikaty PR

Do 14 000 zł na rozwój biznesu od Żabki dla nowych franczyzobiorców

2024-07-09  |  09:40
Biuro prasowe

Od 1 lipca br. sieć Żabka ma nową ofertę dla osób, które zdecydują się poprowadzić swój biznes pod zielonym szyldem. Przedsiębiorcy, którzy otworzą sklep w sierpniu i wrześniu br., otrzymają, jako powitalne wsparcie, dodatkowe środki w wysokości do 14 000 zł, które mogą przeznaczyć na rozwój swojego biznesu. Dodatkowo sieć wszystkim nowym franczyzobiorcom gwarantuje w pełni wyposażony i umeblowany sklep, dostęp do szkoleń, nowoczesne technologie i stałe wsparcie.

Żabka skutecznie wspiera przedsiębiorczość Polaków i daje możliwość prowadzenia stabilnego biznesu, zapewniając atrakcyjne warunki współpracy. Każdy, kto zdecyduje się na rozpoczęcie biznesu z Żabką i otworzy sklep w okresie od 1 sierpnia do 30 września 2024 r., otrzyma łącznie do 14 000 zł w ciągu 12 miesięcy od otwarcia sklepu. Kwota ta stanowić będzie bonus do przychodu franczyzobiorcy wynoszący w pierwszym miesiącu działalności 3 000 zł, a w kolejnych 11 miesiącach 1 000 zł, co miesiąc dodawane do przychodu.

Żabka, jako jeden z liderów rynku franczyzowego w Polsce, zawsze stara się zapewniać atrakcyjne warunki współpracy swoim partnerom biznesowym. Dlatego też wprowadzamy specjalny pakiet powitalny, który ma na celu wspomóc przedsiębiorców w pierwszych miesiącach działalności. Wierzymy, że takie wsparcie pozwoli naszym franczyzobiorcom skupić się na rozwijaniu swoich sklepów i świadczeniu najwyższej jakości usług dla klientów – mówi Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Wsparcie powitalne to dla przedsiębiorcy fundament na start i okazja do inwestycji w dodatkowe zasoby, które pomogą mu jeszcze lepiej prowadzić działalność. To może przełożyć się na wyższą jakość świadczonych usług i większą konkurencyjność na lokalnym rynku. Każdy franczyzobiorca może rozdysponować otrzymane fundusze na dowolny cel, na przykład na rozwój biznesu. Otrzymane środki można przeznaczyć m.in. na wsparcie księgowe, na zakup pakietu ogłoszeń, który ułatwi rekrutację pracowników, tak kluczowych w prowadzeniu sklepu. To także budżet, z którego można zorganizować spotkanie integracyjne budujące lepsze relacje ze swoim zespołem. Środki te mogą też sfinansować kursy językowe, studia lub naukę nowych umiejętności, co pomoże w dalszym rozwoju zawodowym.

Dla wielu osób franczyza Żabki to najlepsza szkoła przedsiębiorczości, spełnienie marzeń o prowadzeniu własnego biznesu oraz szansa na rozwój osobisty i zawodowy. Wierzę, że oferowane obecnie przez sieć środki pomogą wielu przedsiębiorcom, szczególnie z mniejszych miejscowości, w poprowadzeniu sklepu – mówi Grzegorz Sikora, franczyzobiorca Żabki z Rzeszowa i członek Rady Franczyzobiorców.

Start nowej oferty franczyzowej zbiega się z rozpoczęciem kampanii informacyjno-wizerunkowej w której wezmą udział przedsiębiorcy współpracujący z siecią. Kampania skupiona będzie na licznych benefitach i przewagach konkurencyjnych Żabki, a tych jest niemało. Franczyza Żabki umożliwia bowiem wejście w biznes od relatywnie niewielkiej kwoty, bo wystarczy już około 5 000 zł. Co więcej, według danych za okres styczeń-maj br., ponad 86% franczyzobiorców sieci Żabka osiąga przychód w wysokości co najmniej 27 000 zł w skali miesiąca. W Warszawie ponad 88% franczyzobiorców osiągnęło 30 000 zł lub więcej przychodu miesięcznie w okresie od stycznia do maja 2024 r.

Przystępujący do sieci przedsiębiorcy otrzymują w pełni wyposażony i zatowarowany lokal, a miejsce przyszłego sklepu jest wybierane na podstawie analiz wielu czynników. Co ważne, sieć oferuje franczyzobiorcom unikatowe na rynku zbiorowe ubezpieczenie „Polisa na Biznes”, które na zasadach określonych z zakładem ubezpieczeń chroni ich od różnych nieprzewidzianych sytuacji mogących pojawić się podczas prowadzenia własnego biznesu i zapewnia stabilność finansową w momencie zakończenia współpracy. Od początku współpracy franczyzobiorcy korzystają z merytorycznego, serwisowego i technologicznego wsparcia. Otrzymują również obszerny pakiet szkoleniowy, który przygotowuje ich do prowadzenia sklepu i dostosowany jest do indywidualnych potrzeb.

Więcej o franczyzie z Żabką można znaleźć na stronie: www.zabka.pl/franczyza

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.