Dobry KONTAKT na dobry KONTRAKT

Ilona Urbańczyk
Seifert Polska
Kosztowska 21
41-409 Mysłowice
i.urbanczyk|seifert-logistics.com| |i.urbanczyk|seifert-logistics.com
+48 327 317 110
www.seifert-logistics.com
Pod koniec roku Zarząd Seifert Polska i Seifert Automotive Polska rozesłał ponad 600 wiadomości do swoich Pracownic i Pracowników z podziękowaniem... za pośrednictwem słodyczy
DOŚWIADCZONY OPERATOR LOGISTYCZNY TO DOBRY PARTNER I KATALIZATOR ROZWOJU, bowiem efektywność operacyjna przy zminimalizowaniu odpowiedzialności własnej (scedowanej na operatora logistycznego właśnie) jest skuteczną formą zarządzania przedsiębiorstwem.
W szczególności obecnie, gdy za sprawą pandemii wzrosła świadomość znaczenia i roli logistyki w prowadzenia biznesu, współpraca z doświadczonym operatorem, który sam wykazuje się odpornością i sprawnym zarządzaniem, warta jest rozpatrzenia.
Logistyka kontraktowa w przeciwieństwie do magazynowych ofert deweloperskich, zapewnia kompleksową obsługę, a więc oprócz wymaganej powierzchni magazynowej – odpowiednie wyposażenie, certyfikacje oraz profesjonalną kadrą logistyczną.
W każdym przedsiębiorstwie spektrum obowiązków i szeroki wachlarz zadań logistycznych wprost przekłada się na konieczność zatrudnienia, oprócz pracowników produkcyjnych, istotnej liczby wysoko wykwalifikowanej kadry, dedykowanej do logistycznej obsługi przepływów. A o tę w dzisiejszych czasach niezwykle trudno. Jak wynika bowiem z badań Manpower aktualnie trudniej znaleźć magazyniera niż programistę, gdyż skala niedoboru kandydatów na stanowiska logistyczne jest nawet większa niż w przypadku specjalistów IT (raport „Logistyka w Polsce” ManpowerGroup i Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania).
Tymczasem profesjonalna kadra operatora logistycznego nie tylko przejmuje na siebie standardowe obowiązki logistyczne, ale też na zlecenie klienta odpowiada za odciążające przedsiębiorcę usługi dodatkowe (VAS), tj. kompletacja, przepakowywanie, czyszczenie, tworzenie zestawów promocyjnych, etykietowanie, kontrolę jakości i temperatury, inwentaryzację, transport wewnątrz-zakładowy, aż po planowanie i realizacje transportu.
„Szerokie portfolio, jako efekt dywersyfikacji i ponad 70-letnie doświadczenie stanową solidny fundament i atut Naszej Grupy. Z kolei filarem tak sprawnie zarządzanej działalności jest nasza sprawdzona, przy okazji wielu wymagających projektów - kadra logistyczna. Dzięki sumie tych potencjałów rozwijamy się zarówno w Niemczech, gdzie za moment otwieramy nasze nowe Centrum Logistyczno-Administracyjne w Ulm Nord, jak i w Polsce, rozbudowując właśnie do 15 000 mkw nasze Centrum Logistyczno-Spedycyjne w tak poszukiwanej przez przedsiębiorców lokalizacji, jaką jest Bielsko-Biała” – podsumowuje Dorota Kamińska, Specjalistka ds. rozwoju Seifert Polska.

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

BCC: budżet, inwestycje, podatki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.