Komunikaty PR

Dom Development ma już 1200 mieszkań we wrocławskiej ofercie

2024-10-16  |  10:30
Biuro prasowe

W ciągu kilku ostatnich tygodni Dom Development, największy polski deweloper, wprowadził do sprzedaży we Wrocławiu ponad 300 mieszkań w 3 atrakcyjnych lokalizacjach. Łącznie firma oferuje obecnie w stolicy Dolnego Śląska aż 1200 mieszkań w 10 inwestycjach.

 

Dom Development jest obecny we Wrocławiu od 2008 roku i od tego czasu wybudował w tym mieście 3500 mieszkań. Inwestycje dewelopera cieszą się popularnością, a część z nich była nagradzana m.in. w konkursie „Piękny Wrocław”. W ostatnich tygodniach firma uruchomiła nowe projekty mieszkaniowe na Hubach, Różance i Biskupinie.

 

W hołdzie polskiemu kinu

W pierwszym etapie Hubskiej 100 na mieszkańców czeka 129 lokali o zróżnicowanych metrażach (30-100 m2) i funkcjonalnych rozkładach. Inwestycja zlokalizowana jest w odległości zaledwie kwadransa od dworca PKP Wrocław Główny, a spacer do najbliższego przystanku tramwajowego czy autobusowego zajmuje tylko dwie minuty. Mieszkańcy będą też mieć łatwy dostęp do pełnej infrastruktury handlowo-usługowej.

Inwestycję Hubska 100 charakteryzuje prosta, elegancka architektura w duchu modernistycznym. Jasną elewację urozmaicają beżowe i szare tynki oraz okładziny, a także kompozycja balkonów w kolorach złotym lub czarnym. Uzupełnieniem będzie duży wewnętrzny dziedziniec z atrakcyjną zielenią, placem zabaw i licznymi stojakami rowerowymi – wymienia Agnieszka Zamojska, dyrektor sprzedaży Dom Development Wrocław.

W logotypie Hubskiej 100 nieprzypadkowo znalazła się klatka taśmy filmowej. Nowa inwestycja będzie bowiem sąsiadować z muralem przy ul. Paczkowskiej autorstwa Filipa „Skonta” Niziołka. Kilka lat temu artysta namalował na murze portrety znanych – głównie z kina – aktorów i postaci lat 80. i 90. XX wieku, takich jak Jerzy Stuhr, Pan Kleks czy Małgorzata Kożuchowska. – Niebawem „Skont” odnowi swoje murale na nasz koszt. Sfinansowaliśmy to przedsięwzięcie, bo zależało nam, by to oryginalne graffiti cieszyło oczy wrocławian jeszcze przez wiele lat – wyjaśnia Agnieszka Zamojska.

 

W jazzowym klimacie

Dużą ofertę mieszkaniową deweloper zapewni także na Różance. Przy ulicy Wołowskiej powstaje Osiedle Rapsodia, które – podobnie jak Hubska 100 – nawiązuje stylem do modernizmu. Nazwa pochodzi z kolei od „Błękitnej rapsodii” George’a Gershwina i jest kolejnym, po Osiedlu Komedy, jazzowym akcentem we wrocławskiej działalności Dom Development. I etap Osiedla Rapsodia liczyć będzie 130 mieszkań. Jednym z głównych atutów inwestycji jest jej położenie – w pobliżu licznych tras autobusowych i tramwajowych oraz z pełną infrastrukturą miejską dostępną na wyciągniecie ręki. Dodatkowo, deweloper zagospodaruje teren przyległy do osiedla, w ramach którego znajdą się oczka wodne, starannie dobrane gatunki roślin oraz drzew, a także plac zabaw dla najmłodszych.

 

Spokój na Biskupinie

Z kolei na wschodnim krańcu Wielkiej Wyspy, przy ul. Braci Gierymskich Dom Development rusza z budową apartamentów. Na terenie poprzemysłowym powstaną kameralne wille miejskie wpisujące się w niską zabudowę tej części Wrocławia. W I etapie do sprzedaży trafiły 54 apartamenty liczące od 2 do 5 pokoi, z balkonami lub przestronnymi ogrodami. Inwestycja Wille Biskupin będzie sąsiadować z dostępnym dla pieszych i rowerzystów Jazem Opatowickim. To pozwoli przyszłym mieszkańcom wygodnie korzystać z przyrodniczych walorów Wyspy Opatowickiej.

 


Grupa Kapitałowa Dom Development S.A. („Grupa Dom Development”) jest największym deweloperem w Polsce. Realizuje inwestycje kierowane do klientów indywidualnych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie oraz w Trójmieście i okolicach (poprzez spółkę Euro Styl S.A.). Oferta Grupy obejmuje zarówno mieszkania z segmentu popularnego jak i apartamenty. Do Grupy należą firmy wykonawcze Dom Construction Sp. z o.o. oraz Euro Styl Construction Sp. z o.o., które pełnią rolę generalnego wykonawcy części inwestycji. W ciągu 28 lat swojej działalności Grupa przekazała do użytku ponad 49 000 mieszkań. Od 2006 roku Dom Development S.A. jest notowany na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.