Dom Mody Klif z włoską marką odzieżową dla mężczyzn
Good-PR
Bohaterów Wietnamu 5/42
31-477 Krakow
kontakt|good-pr.pl| |kontakt|good-pr.pl
+48609608806
good-pr.pl
W ostatnich dniach do grona najemców Domu Mody Klif w Warszawie dołączyła ekskluzywna marka odzieżowa Takeshy Kurosawa. Oficjalne otwarcie salonu nastąpiło w sobotę 17 września. Nowy najemca wzbogaci tym samym ofertę marek premium Domu Mody Klif, przeznaczonych głównie dla mężczyzn.
Dom Mody Klif starannie dba o dobór tenant-mixu w swoim obiekcie, proponując zróżnicowaną ofertę marek, dzięki czemu od lat cieszy się uznaniem klientów. Tym razem kieruje się w stronę męskiej części odwiedzających, podążając tym samym za wzrostem zainteresowania tej grupy docelowej modą i robieniem zakupów odzieżowych. Od najbliższej soboty na poziomie I będą oni mogli znaleźć niemal 100 m2 nowej przestrzeni zakupowej, z ofertą kierowaną głównie do nich.
Takeshy Kurosawa to wyrazista i niekonwencjonalna włoska marka, oferująca wysokiej jakości, ręcznie wykonywaną odzież jeansową dla mężczyzn. Ubrania szyte są wyłącznie ze sprawdzonych materiałów, wyróżniających się oryginalnym wzornictwem. Takeshy Kurosawa to także marka z tradycjami, dbająca o szlachetny design i szczegóły, jednocześnie podążająca za najnowszymi trendami; łącząca klasyczne krawiectwo i miejski charakter. W projektach Takeshy Kurosawa’y ważna jest kreatywność, wykorzystanie artystycznych detali. Każda propozycja charakteryzuje się mieszanką tkanin, motywów, kolorów i nastrojów, które stają się charakterystycznymi elementami wszystkich kolekcji.
Dom Mody Klif został otwarty w 1999 roku, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce. Od ponad 20 lat, oferując szeroką i zróżnicowaną gamę marek z sektora premium oraz mainstream, marka przyciąga pasjonatów i koneserów mody, którzy poszukują unikalnych produktów z Polski i zagranicy. Właścicielem Domu Mody Klif jest spółką reprezentowana przez AEW Asset Management. Zarządcą centrum i firmą odpowiedzialną za komercjalizację jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o. Obecnie na przestrzeni 18 500 m² dostępne są 104 sklepy, wśród których znajdziemy zarówno polskie, jak i zagraniczne butiki fashion.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.