Komunikaty PR

Dom zamiast mieszkania, czyli więcej korzyści

2024-06-05  |  08:00

Oczekiwania klientów na rynku mieszkaniowym są coraz wyższe. Deweloper, chcąc być konkurencyjnym, powinien zaoferować przyszłemu mieszkańcowi więcej korzyści, w kontekście wykonania budynku, dodatkowych opcji wyposażenia, czy nawet lokalizacji. By odnieść sukces, trzeba wyprzedzić konkurencję w każdej z tych kategorii. Z taką myślą deweloper More Place realizuje poznańskie Osiedle Przy Jeziorach. 

 

Czasy, kiedy klienci przed wyborem nieruchomości porównali jedynie metraż, cenę i lokalizację w ramach poszczególnych ofert, odeszły w niepamięć. Rzecz jasna nadal są to kryteria kluczowe, ale nie jedyne. – Osoby, które wybiorą dom w zabudowie bliźniaczej na naszym Osiedlu Przy Jeziorach, mogą liczyć na dodatkowe korzyści. Wśród nich możemy wymienić miejsca postojowe przed budynkiem, przestronny ogród, które są w bazowej cenie nieruchomości. Klienci dostrzegają różnicę. Wybierając naszą ofertę, nie muszą płacić kilkadziesiąt tysięcy złotych za miejsce postojowe, a przecież w budynkach wielorodzinnych w Poznaniu to raczej standard. Zaoszczędzone w ten sposób finanse można przeznaczyć na wykończenie oraz aranżację wnętrz lub chociażby na opcje dodatkowe, np. fotowoltaikę, wiatę garażową z bramą segmentową, rolety zewnętrzne lub ogrzewanie podłogowe – mówi Tomasz Pietrzyński z firmy More Place, która oferuje domy w zabudowie bliźniaczej w Poznaniu, przy ul. Golęczewskiej. 

 

Niewątpliwe wartością dodaną, jaką proponują swoim klientom inwestorzy Osiedla Przy Jeziorach, są duże ogrody, przynależne do każdego domu z oferty. Wybrany przez nabywcę lokal jest położony na przestronnej działce o powierzchni od 490 do 1221 mkw. Żaden, nawet najbardziej spektakularny budynek wielorodzinny w Poznaniu nie oferuje takiej dodatkowej przestrzeni, która szczególnie w okresie letnim może być świetnie wykorzystana, jako tzw. strefa relaksu. Ponadto sporym atutem domów w ramach Osiedla Przy Jeziorach będzie kompleksowość, tzn. inwestycja powstaje wraz z chodnikami, alejką wewnętrzną prowadzącą do wszystkich domów oraz bramą wjazdową z kontrolą dostępu. A to wszystko w cenie mieszkania 3-pokojowego w budynku wielorodzinnym. – Warto podkreślić, że nasze domy wyróżniają się większym metrażem, czyli 111,47 mkw. Często nabywcy nam mówią, że jest to oferta „szyta na miarę”, czyli więcej, niż w wielu innych ofertach, ale też powierzchnia nie przytłacza, a przecież większy metraż to też większy koszt wykończenia pod klucz – podkreśla nasz rozmówca. 

 

Deweloper More Place wprowadził kolejne domy w zabudowie bliźniaczej do sprzedaży, o powierzchni 111,47 mkw., z podziałem przestrzeni na strefę dzienną na parterze oraz strefę wypoczynkową na piętrze. Salon, osobna kuchnia, toaleta oraz dwa pokoje tworzą parter. Z kolei na poziomie pierwszym (z delikatnymi skosami) znajdują się: dwa przestronne pokoje, oddzielna garderoba, toaleta oraz dodatkowe pomieszczenie np. na pralnio-suszarnię. – Stawiamy na więcej atutów oraz dodatkowe korzyści, dzięki czemu klienci chętnie umawiają się na spotkania pokazowe, by zobaczyć chociażby gotowe etapy osiedla. Nowa oferta cieszy się sporym zainteresowaniem, co potwierdza, że warto zaproponować „coś więcej” – podsumowuje Tomasz Pietrzyński z More Place.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.