Komunikaty PR

Domowa Piekarenka – NOWEL wprowadza pieczywo do domowego wypieku!

2020-04-14  |  15:45
Biuro prasowe

NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w domowym piekarniku. W pierwszej kolejności do oferty trafi sześć rodzajów najchętniej wybieranych produktów z tzw. czystą etykietą: kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa i ziemniaczana, paluszek śniadaniowy oraz ciabatta. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w  największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco.

Świeże pieczywo to dla większości konsumentów w Polsce produkt pierwszej potrzeby. Według niektórych badań dla ponad 80 proc. Polaków chleb lub bułka stanowi podstawę codziennego śniadania. „Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich najpopularniejszych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Pieczywo – pakowane po 10 sztuk – wypiekane jest w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem i szczelnie zapakowane. Podobnie jak pozostałe wypieki firmy NOWEL również nowe produkty posiadają tzw. czystą etykietę (tzw. clean label), która gwarantuje brak konserwantów i spulchniaczy. W przyszłości planowane jest rozszerzenie oferty marki o kolejne produkty.

– Nad Domową Piekarenką pracowaliśmy od wielu miesięcy, jednak wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na istotne przyspieszenie tempa prac. Dlatego już dziś proponujemy klientom ten sam, znany i lubiany smak pieczywa – tyle, że tym razem w opakowaniu. Produkty „Domowej Piekarenki” to propozycja dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą każdego dnia robić zakupów, a cenią wysokiej jakości pieczywo. Wystarczy kilka minut w domowym piekarniku i można cieszyć się wyjątkowym zapachem i smakiem gorącego pieczywa – powiedziała Elżbieta Zajezierska, prezes firmy NOWEL.

Powrót do korzeni

Pieczywo marki „Domowa Piekarenka” to również odpowiedź na aktualne potrzeby
i wyzwania konsumentów. Technologia produkcji pieczywa do dopieku (pieczywo wypiekane jest w piekarni w 80 proc., następnie schładzane powietrzem do minus 18 stopni i ostatecznie dopiekane w sklepowych piecach) umożliwia, bez utraty właściwości odżywczych czy smakowych, zastąpienie ostatniego etapu kilkuminutowym dopiekiem w domowym piekarniku. Co ważne, rozmrożone pieczywo możemy do 48 godzin przechowywać w lodówce, dzięki czemu możemy w łatwy sposób zaoszczędzić miejsce w zamrażalce. To wszystko pozwala na elastyczne zarządzanie zakupami i zapasami. Tym samym marka wpisuje się także w trend zero waste – kupując mrożone, paczkowane pieczywo dopiekamy tyle, ile jest nam potrzebne, co wobec skali marnowanej żywności w Polsce jest wyjątkowo istotne.

– Nie bez znaczenia jest dla nas także poczucie bezpieczeństwa konsumentów w kwestii kupowanych produktów spożywczych. Choć nie ma jakichkolwiek dowodów na to, że wirusem SARS-CoV-2 można zarazić się przez żywność, a wprowadzone przez zdecydowaną większość producentów i sklepów procedury bezpieczeństwa skutecznie ograniczają zagrożenie, to zauważamy, że część Polaków wciąż odczuwa pewne obawy. To również z myślą o tej grupie klientów wprowadzamy dzisiaj nasze nowe rozwiązanie – dodała Elżbieta Zajezierska.

Informacje na temat NOWEL

Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Rok 2024 jest rekordowym pod względem niewypłacalności na świecie

Jest to niestety rekord, z którego nikt się nie cieszy, zwłaszcza w kluczowej dla polskiej gospodarki Europie Zachodniej – mającej największy wkład w globalną liczbę
Gospodarka SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB
2024-12-20 | 08:00

SHEIN wygenerował w 2023 roku 119 mln euro do polskiego PKB

SHEIN, globalny sklep internetowy z modą i produktami lifestyle’owymi, umacnia swój pozytywny wpływ na lokalne gospodarki. Firma zleciła firmie doradczej Oxford Economics
Gospodarka Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę
2024-12-19 | 15:06

Pierwszy Kreuzberg Kraft Kebap poza stolicą – Chajzer postawił na Manufakturę

Łódź to pierwsze miasto poza Warszawą, w którym rozwijająca się sieć Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera znalazła swoją lokalizację. Foodtruck

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Prawo

Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów

Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.