Komunikaty PR

Domowa Piekarenka – NOWEL wprowadza pieczywo do domowego wypieku!

2020-04-14  |  15:45
Biuro prasowe

NOWEL, rodzinna piekarnia specjalizująca się w produkcji pieczywa do dopieku, wprowadza na rynek nową markę. „Domowa Piekarenka” to bezpiecznie zapakowane pieczywo, które każdy będzie mógł wypiec w domowym piekarniku. W pierwszej kolejności do oferty trafi sześć rodzajów najchętniej wybieranych produktów z tzw. czystą etykietą: kajzerka pszenna, wieloziarnista, bułka śniadaniowa i ziemniaczana, paluszek śniadaniowy oraz ciabatta. Produkty marki „Domowa Piekarenka” będą dostępne w  największych sieciach handlowych w Polsce, takich jak Lidl, Dino, Carrefour i Tesco.

Świeże pieczywo to dla większości konsumentów w Polsce produkt pierwszej potrzeby. Według niektórych badań dla ponad 80 proc. Polaków chleb lub bułka stanowi podstawę codziennego śniadania. „Domowa Piekarenka” to pierwsza konsumencka marka wprowadzona przez piekarnię NOWEL, której pieczywo dostępne jest niemal we wszystkich najpopularniejszych sieciach handlowych w Polsce i na kilkunastu światowych rynkach. Pieczywo – pakowane po 10 sztuk – wypiekane jest w 80 proc., a następnie mrożone zimnym powietrzem i szczelnie zapakowane. Podobnie jak pozostałe wypieki firmy NOWEL również nowe produkty posiadają tzw. czystą etykietę (tzw. clean label), która gwarantuje brak konserwantów i spulchniaczy. W przyszłości planowane jest rozszerzenie oferty marki o kolejne produkty.

– Nad Domową Piekarenką pracowaliśmy od wielu miesięcy, jednak wydarzenia ostatnich tygodni wpłynęły na istotne przyspieszenie tempa prac. Dlatego już dziś proponujemy klientom ten sam, znany i lubiany smak pieczywa – tyle, że tym razem w opakowaniu. Produkty „Domowej Piekarenki” to propozycja dla tych, którzy nie chcą lub nie mogą każdego dnia robić zakupów, a cenią wysokiej jakości pieczywo. Wystarczy kilka minut w domowym piekarniku i można cieszyć się wyjątkowym zapachem i smakiem gorącego pieczywa – powiedziała Elżbieta Zajezierska, prezes firmy NOWEL.

Powrót do korzeni

Pieczywo marki „Domowa Piekarenka” to również odpowiedź na aktualne potrzeby
i wyzwania konsumentów. Technologia produkcji pieczywa do dopieku (pieczywo wypiekane jest w piekarni w 80 proc., następnie schładzane powietrzem do minus 18 stopni i ostatecznie dopiekane w sklepowych piecach) umożliwia, bez utraty właściwości odżywczych czy smakowych, zastąpienie ostatniego etapu kilkuminutowym dopiekiem w domowym piekarniku. Co ważne, rozmrożone pieczywo możemy do 48 godzin przechowywać w lodówce, dzięki czemu możemy w łatwy sposób zaoszczędzić miejsce w zamrażalce. To wszystko pozwala na elastyczne zarządzanie zakupami i zapasami. Tym samym marka wpisuje się także w trend zero waste – kupując mrożone, paczkowane pieczywo dopiekamy tyle, ile jest nam potrzebne, co wobec skali marnowanej żywności w Polsce jest wyjątkowo istotne.

– Nie bez znaczenia jest dla nas także poczucie bezpieczeństwa konsumentów w kwestii kupowanych produktów spożywczych. Choć nie ma jakichkolwiek dowodów na to, że wirusem SARS-CoV-2 można zarazić się przez żywność, a wprowadzone przez zdecydowaną większość producentów i sklepów procedury bezpieczeństwa skutecznie ograniczają zagrożenie, to zauważamy, że część Polaków wciąż odczuwa pewne obawy. To również z myślą o tej grupie klientów wprowadzamy dzisiaj nasze nowe rozwiązanie – dodała Elżbieta Zajezierska.

Informacje na temat NOWEL

Piekarnia NOWEL to rodzinna firma o niemal 100-letniej tradycji, która znajduje się w ścisłej czołówce producentów pieczywa do dopieku. Historia przedsiębiorstwa sięga 1925 roku, kiedy dziadek obecnej właścicielki, Elżbiety Zajezierskiej – założył pod Warszawą małą, rzemieślniczą piekarnię. Dziś każdego dnia z podwarszawskiego Legionowa pieczywo NOWEL trafia do największych sieci handlowych w Polsce i Europie, a także na rynki pozaeuropejskie m.in. do Stanów Zjednoczonych czy Korei Południowej. Firma stale inwestuje w park maszynowy, dzięki czemu może pochwalić się jednym z najnowocześniejszych zakładów produkcyjnych. Najwyższa jakość produktów NOWEL została potwierdzona prestiżowymi certyfikatami BRC oraz IFS, a także nagrodami „Doceń Polskie” i „Wybór Konsumenta”.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie Biuro prasowe
2025-03-27 | 10:00

Sukces z przeszkodami: Blisko 1/3 polskich przedsiębiorczyń zmaga się z koniecznością udowadniania swojej wartości w biznesie

Godzenie rozwoju zawodowego z życiem rodzinnym, argumentowanie swojej wartości oraz dowodzenie słuszności swoich pomysłów – to zaledwie kilka wyzwań, na jakie
Gospodarka Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan
2025-03-24 | 15:50

Czarna Lista Barier: postulaty deregulacyjne Konfederacji Lewiatan

Prawie 300 postulatów deregulacyjnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej, a dotyczących m.in podatków, zatrudnienia, cyfryzacji czy energetyki
Gospodarka BCC: budżet, inwestycje, podatki
2024-12-30 | 08:00

BCC: budżet, inwestycje, podatki

Polska gospodarka w ostatnich latach rozwija się w sposób dynamiczny, jednak nie bez wyzwań. Tempo wzrostu, chociaż nieco słabsze od oczekiwań z początku roku 2024 było solidne, a w

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.