DPD Polska ponownie wyróżniona tytułem Poland’s Best Employers magazynu Forbes
dfusion
Aleja Zjednoczenia 36
01-838 Warszawa
katarzyna.kuczynska|dfusion.pl| |katarzyna.kuczynska|dfusion.pl
503987119
www.dfusion.pl
DPD Polska już po raz trzeci otrzymała wyróżnienie Poland’s Best Employers magazynu Forbes, zajmując 3. miejsce na podium w kategorii Transport i Logistyka. Poland’s Best Employers magazynu Forbes to coroczny plebiscyt, w którym wyróżnienia przyznawane są firmom za ponadprzeciętne osiągnięcia w zakresie HR.
Podstawą tegorocznego badania była lista ok. 1900 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Laureatów wyłoniono na podstawie anonimowych ankiet wypełnionych przez pracowników danej organizacji. Badanie pozwoliło zebrać ponad 190 000 indywidualnych ocen pracodawców.
„W DNA naszej firmy wpisane jest tworzenie przyjaznego, bezpiecznego i różnorodnego miejsca pracy w duchu partnerstwa, w którym ludzie to fundament głęboko zakorzenionych wartości i wzajemnego szacunku. Ostatnie lata związane z pandemią i sytuacją geopolityczną stanowiły dla nas wyzwanie, a jednocześnie dobrze odrobioną lekcję na drodze do stworzenia jeszcze silniejszej społeczności DPD. Otrzymane już po raz trzeci wyróżnienie w plebiscycie Poland’s Best Employers to dla nas potwierdzenie, że obrana strategia HR jest słuszna, a tworzone przez nas miejsca pracy kreują realną wartość dla naszych pracowników, a tym samym również naszych Klientów.” - komentuje Marta Westrych-Andrzejczyk, dyrektor personalna DPD Polska i Członek Zarządu.
DPD Polska zatrudnia ponad 4,5 tys. osób oraz współpracuje z ponad 9 tys. kurierów w 61 oddziałach w całej Polsce. Firma oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego i szereg benefitów w trosce o well-being pracowników, a także wewnętrzne inicjatywy mentorskie i pomocowe skierowane do społeczności DPD Polska. Przyznane wyróżnienie to sukces, który wynika z codziennego zaangażowania wszystkich pracowników i współpracowników w oparciu o 5 wartości DPD - ludzie, jakość, odpowiedzialność, zaangażowanie, rozwój. Skuteczność prowadzonej strategii HR w DPD Polska potwierdziły również inne certyfikaty, w tym „HR Najwyższej Jakości” PSZK, wyróżnienie „Great Place to Work”, czy najlepszy pracodawca branży TSL dziennika Rzeczpospolita roku 2022.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.