Drill Deal Borehole Alpha od Red Dev Studio pobrało już prawie 40 tys. graczy!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
10 sierpnia w wersji PC-owej udostępniona została gra Drill Deal: Borehole Alpha autorstwa notowanego na NewConnect Red Dev Studio. Wczesna wersja produkcji w zaledwie tydzień została pobrała przez 38 tys. graczy, a projekt zgromadził społeczność 1,5 tys. fanów. Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Rolę wydawcy projektu pełni Ultimate Games. RDS konsekwentnie realizuje strategię biznesową, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.
- Z wielką radością ogłaszamy sukces Borehole Alpha, czyli wstępnej wersji jednego z naszych tytułów, w którym pokładamy duże nadzieje. Gra w zaledwie kilka dni zdobyła popularność na platformie Steam. Tytuł zadebiutował 10 sierpnia, a po kilku dniach pobrało go już 38 tys. graczy. Ponadto grę obserwuje 1,3 tys. graczy, co jest dobrym prognostykiem na wysoką sprzedaż tytułu w pełnej wersji. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Celem udostepnienia Borehole Alpha było zgromadzenie społeczności wokół pełnej wersji gry i pozyskanie opinii odbiorców, na podstawie których dopracujemy finalną wersję Drill Deal. Tym bardziej tak duże zainteresowanie grą daje nam podstawy sądzić, że pełna wersja symulatora platformy wiertniczej będzie strzałem w dziesiątkę. Wyniki sprzedaży Drill Deal mogą znacząco wypłynąć na nasze wyniki finansowe w drugim półroczu tego roku. – dodaje Wojciech Sypko.
Drill Deal to rozgrywka łącząca elementy strategii ekonomicznej, symulacji i base building. Gracz, który będzie budował i dbał o platformę wiertniczą oraz m.in. sprzedawał cenne substancje, odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe. Studio zaimplementowało w grze zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rozgrywka zawiera także zdarzenia losowe, takie jak nagły sztorm, protesty ekologów czy nalot piratów.
Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Wishlista gry na platformie Steam posiada już prawie 11 tys. zapisów. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.
Aktualnie Red Dev Studio pracuje nad projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku i dużym tytułem o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy już niebawem, zaraz po zakończeniu prac nad Drill Deal – mówi Wojciech Sypko. – Obie gry będą należeć do grupy naszych największych produkcji – dodaje.
***
Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.
Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.