Drill Deal Borehole Alpha od Red Dev Studio pobrało już prawie 40 tys. graczy!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
10 sierpnia w wersji PC-owej udostępniona została gra Drill Deal: Borehole Alpha autorstwa notowanego na NewConnect Red Dev Studio. Wczesna wersja produkcji w zaledwie tydzień została pobrała przez 38 tys. graczy, a projekt zgromadził społeczność 1,5 tys. fanów. Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Rolę wydawcy projektu pełni Ultimate Games. RDS konsekwentnie realizuje strategię biznesową, która polega na intensyfikacji rozwoju portfolia produkcyjnego.
- Z wielką radością ogłaszamy sukces Borehole Alpha, czyli wstępnej wersji jednego z naszych tytułów, w którym pokładamy duże nadzieje. Gra w zaledwie kilka dni zdobyła popularność na platformie Steam. Tytuł zadebiutował 10 sierpnia, a po kilku dniach pobrało go już 38 tys. graczy. Ponadto grę obserwuje 1,3 tys. graczy, co jest dobrym prognostykiem na wysoką sprzedaż tytułu w pełnej wersji. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – Celem udostepnienia Borehole Alpha było zgromadzenie społeczności wokół pełnej wersji gry i pozyskanie opinii odbiorców, na podstawie których dopracujemy finalną wersję Drill Deal. Tym bardziej tak duże zainteresowanie grą daje nam podstawy sądzić, że pełna wersja symulatora platformy wiertniczej będzie strzałem w dziesiątkę. Wyniki sprzedaży Drill Deal mogą znacząco wypłynąć na nasze wyniki finansowe w drugim półroczu tego roku. – dodaje Wojciech Sypko.
Drill Deal to rozgrywka łącząca elementy strategii ekonomicznej, symulacji i base building. Gracz, który będzie budował i dbał o platformę wiertniczą oraz m.in. sprzedawał cenne substancje, odczuje dreszczyk emocji towarzyszący uderzeniu wiertła w podwodne pola naftowe. Studio zaimplementowało w grze zaawansowaną mechanikę gry – budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rozgrywka zawiera także zdarzenia losowe, takie jak nagły sztorm, protesty ekologów czy nalot piratów.
Zakończenie prac nad pełną wersją Drill Deal planowane jest na 30 września br. Wishlista gry na platformie Steam posiada już prawie 11 tys. zapisów. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.
Aktualnie Red Dev Studio pracuje nad projektem Lovecraft Tales, którego premiera planowana jest na drugi kwartał 2021 roku i dużym tytułem o roboczej nazwie Project X. – Produkcję rozpoczniemy już niebawem, zaraz po zakończeniu prac nad Drill Deal – mówi Wojciech Sypko. – Obie gry będą należeć do grupy naszych największych produkcji – dodaje.
***
Red Dev Studio SA to spółka gamingowa założona w 2016 roku przez Wojciecha Sypko. Firma produkuje gry na platformy stacjonarne i mobilne. Strategią spółki jest dywersyfikacja źródeł przychodów poprzez stworzenie portfolio kilkunastu niskobudżetowych gier, które będą równolegle w sprzedaży na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier (m.in. Nintendo Switch, Steam). Spółka zakłada tworzenie w każdym kolejnym roku co najmniej 12 gier niskobudżetowych, co oznacza premierę nowej gry w każdym miesiącu oraz 1-2 gier o budżecie produkcyjnym powyżej 100 000 zł. Studio na bieżąco poszukuje nowych sposobów przedstawiania rozgrywki oraz własnego stylu graficznego. Koncentruje młodych i ambitnych pasjonatów elektronicznej rozrywki, którzy mają już na koncie kilka wydanych gier. Produkcje spółki sprzedawane są na całym świecie w modelu dystrybucji cyfrowej, za pośrednictwem platform Nintendo, Steam, App Store oraz Google Play. Oprócz podstawowej działalności Red Dev Studio wykonuje także prace zlecone dla innych producentów, takie jak trailery i projekty gier.
Od 2019 roku Red Dev Studio jest notowane na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.