Komunikaty PR

DROGA DO DIGITALIZACJI: TEAM ENERGIE WDRAŻA TECHNOLOGIĘ PANASONIC ESL

2024-06-13  |  15:00
Biuro prasowe

Panasonic ogłasza podpisanie umowy ramowej z Team Energie w celu wdrożenia technologii ESL na 72 stacjach benzynowych w Niemczech.


Niemiecka firma energetyczna Team Energie nawiązała współpracę z Panasonic Connect Europe, aby wspierać innowacje w sklepach convenience na stacjach benzynowych poprzez instalację 800 elektronicznych etykiet półkowych (ESL), które będą płynnie zintegrowane za pomocą bezprzewodowego połączenia z scentralizowanym systemem punktu sprzedaży (POS). Łącznie 72 stacje benzynowe Team Energie w całych Niemczech oraz te działające pod marką Aral zostaną poddane modernizacji.

Systemy POS zostaną dostarczone przez długoletniego partnera Team Energie, firmę HUTH. Inżynierowie Panasonic będą współpracować z firmą, aby dostosować i zintegrować ESL-e z systemami back office nowego partnera. Podczas testów sklepy na stacjach benzynowych, które zostały wyposażone w ESL-e Panasonic, były gotowe do działania już w dniu instalacji.

Stacje benzynowe, podobnie jak cała branża energetyczna, stają przed wyzwaniami związanymi z rosnącymi kosztami operacyjnymi, narastającymi regulacjami i brakiem wykwalifikowanej kadry. Cyfryzacja systemów na terenie stacji benzynowych oraz w sklepach pomoże skutecznie zmierzyć się z tymi problemami i zapewnić klientom bardziej satysfakcjonujące doświadczenia,  tłumaczy Volker Behn, Dyrektor Zarządzający w firmie Team Energie. Wiedza i świadomość Panasonic dotycząca obecnych oraz przyszłych trendów wpływających na branżę, a także skupienie na zrównoważonym rozwoju; nasze wspólne wartości; indywidualne rozwiązania; oraz zrozumienie naszej długoterminowej strategii digitalizacji, wszystko to miało kluczowe znaczenie przy wyborze Panasonic jako naszego partnera technologicznego.

 

ESL kluczowe dla szerszej strategii digitalizacji

Po udanym przeglądzie w sześciu lokalizacjach, w tym na nowoczesnej stacji benzynowej w Magdeburgu, instalacja ESL-ów na stacjach benzynowych Team Energie w całych Niemczech jest najnowszym etapem strategii digitalizacji, mającej na celu ulepszenie doświadczeń klientów.

Dla stacji benzynowych, które już zaimplementowały technologię bezpapierowej wyceny, ESL-e Panasonic od razu przyczyniają się do poprawy wydajności operacyjnej pracowników Team Energie. Poprzez eliminację zbędnych ręcznych zmian cen i automatyzację procesów, błędy w wycenie są zminimalizowane, co pozwala pracownikom stacji benzynowych zaoszczędzić nawet do 30 minut codziennie.

Dodatkowo, ESL-e Panasonic będą również wykorzystywane jako cyfrowe ekrany do przekazywania kampanii marketingowych i specjalnych ofert klientom na terenie stacji benzynowych, sklepów oraz barów.

Dział serwisowy Team Energie będzie odpowiedzialny za planowanie, instalację i utrzymanie ESL-ów w przyszłości, przy wsparciu inżynierów Panasonic, którzy będą świadczyć pomoc techniczną na miejscu oraz dostarczać części zamienne z centrów serwisowych w Hamburgu, Wiesbaden i Monachium, obejmujących całe Niemcy.

Team Energie nadal ustanawia standardy dla nowoczesnych stacji benzynowych. Instalacja ESL-ów Panasonic na swoich niemieckich lokalizacjach pokazuje, że wciąż posuwają się do przodu w dziedzinie technologii, dążąc do zwiększenia efektywności i oferowania najlepszych na rynku doświadczeń dla swoich klientów, dodaje Jens-Michael Pohl, Head of Sales Engineering w Panasonic.

Panasonic będzie prezentować swoje rozwiązanie ESL na targach UNITI w Stuttgarcie, w Niemczech, od 14 do 16 maja 2024 roku, w hali 1, na stoisku IC04.

Aby uzyskać dalsze informacje na temat pierwszej stacji benzynowej Team Energie wyposażonej w technologię ESL firmy Panasonic, kliknij tutaj: https://oc.connect.panasonic.com/nz/en/case-studies/full-throttle-petrol-station-team-energie

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Digital Care zmienia się w bolttech Poland Biuro prasowe
2024-06-20 | 10:00

Digital Care zmienia się w bolttech Poland

Od 15 czerwca 2024 r. Digital Care, polska firma specjalizująca się w ochronie i usługach dla urządzeń mobilnych, działać będzie pod nazwą oraz marką bolttech Poland. Jest to wynikiem
IT i technologie Systemy chmurowe Symfonii nagrodzone w Best in Cloud 2024
2024-06-20 | 01:00

Systemy chmurowe Symfonii nagrodzone w Best in Cloud 2024

W tegorocznej edycji konkursu Best in Cloud 2024 Symfonia aż dwukrotnie znalazła się w gronie laureatów. Jej systemy chmurowe zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM oraz
IT i technologie AWS ogłasza kontynuację akceleratora dla startupów GenAI
2024-06-19 | 13:15

AWS ogłasza kontynuację akceleratora dla startupów GenAI

Amazon Web Services (AWS) ogłosił nową edycję Generative AI Accelerator, globalnego programu skupiającego się na pomocy nowo powstałym startupom z obszaru generatywnej sztucznej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację. Rynek takich rozwiązań będzie rósł w tempie prawie 40 proc. rocznie

Sztuczna inteligencja otwiera nowe horyzonty dla procesu nauczania i uczenia się, rewolucjonizując sektor edukacji. Z badań wynika, że z aplikacji bazujących na AI już w tej chwili korzysta duża grupa uczniów i studentów, jak i nauczycieli, a na rynku pojawia się coraz więcej takich narzędzi. Jak szacuje Grand View Research, do 2030 roku wartość globalnego rynku sztucznej inteligencji w edukacji będzie rosła średniorocznie o blisko 37 proc., przy czym duża część tego rynku będzie zdominowana przez platformy edukacyjne. – Dzięki AI nauczanie staje się bardziej spersonalizowane i interaktywne – mówi Jeff Maggioncalda, dyrektor generalny międzynarodowej platformy edukacyjnej Coursera.

Ochrona środowiska

Branża chemiczna w Europie na zakręcie. Konkurencja z Azji i Europejski Zielony Ład wymuszają inwestycje w innowacje

Sektor chemiczny w Polsce i Europie stoi przed szeregiem wyzwań, z których największym jest obecnie konkurencja ze strony rynku azjatyckiego, przede wszystkim tańszych produktów z Chin. Na to nakłada się też znaczący wzrost kosztów produkcji, spowodowany wyższymi cenami energii i surowców, oraz obciążenia wynikające z regulacji UE nastawionych na neutralność klimatyczną w 2050 roku. Kluczem do utrzymania konkurencyjności branży są inwestycje w badania, innowacje i nowe technologie, które pozwalają jej z większą elastycznością reagować na trudne warunki, a przy tym lepiej odpowiadają na wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem.

Farmacja

Trwają prace nad zmianami w programie szczepień przeciwko HPV. Na razie zaszczepiła się jedna piąta uprawnionych nastolatków

W ciągu pierwszego roku działania programu bezpłatnych szczepień przeciwko wirusowi HPV dla 12- i 13-latków zaszczepiono tylko ok. 20 proc. uprawnionych. Eksperci wskazują na wiele różnych możliwości poprawy niepokojących statystyk. Pierwszym z nich jest edukacja dzieci i dorosłych na temat roli szczepień oraz zagrożeń, jakie wiążą się z zakażeniem HPV, wirusem odpowiadającym m.in. za nowotwory szyjki macicy, odbytu, krtani czy jamy ustnej. Kolejnym pomysłem jest zwiększenie liczby placówek z dostępnymi szczepieniami o kolejne POZ-y, ale też szkoły. Ministerstwo Zdrowia zapowiedziało, że pracuje nad niezbędnymi zmianami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.