DSV – Global Transport and Logistics i Tchibo Polska kontynuują współpracę
Okaeri Consulting
Łowicka 54/6
02-531 Warszawa
szymon.rac|okpr.pl| |szymon.rac|okpr.pl
514998402
okpr.pl
Tchibo Polska i DSV – Global Transport and Logistics podjęły decyzję o kontynuacji współpracy. Firmy porozumiały się w zakresie przedłużenia realizacji wspólnych działań w zakresie logistyki o kolejne lata.
Ponad trzy dekady wspólnej historii
Marka Tchibo obecna jest w Polsce od lat 90’, a jej produkty towarzyszą w codziennym życiu tysiącom Polek i Polaków – od kawy, przez tekstylia, po artykuły wyposażenia AGD. Od początku działalności pierwszej palarni kawy Tchibo, DSV – Global Transport and Logistics wspierało markę w zakresie organizacji dystrybucji i transportu drogowego. Wraz z rozwojem operacji oraz oferty Tchibo na polskim rynku, DSV realizuje także działania z zakresu logistyki magazynowej na rzecz spółki.
Z dumą mogę powiedzieć, że Tchibo to wymarzony klient, z którym mam przyjemność współpracować od 1997 roku, od kiedy to dołączyłem do zespołu DSV. - wskazuje Mariusz Wasiak, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, Rozwoju i Projektów Strategicznych w DSV – Przez te wszystkie lata wiele rzeczy się zmieniło w zakresie potrzeb Tchibo, wraz z rozwojem oferty firmy na polskim rynku i ewaluacją oczekiwań konsumentów oraz partnerów biznesowych. Cieszę się, że za każdym razem otwarcie dyskutowaliśmy nt. bieżących wyzwań i wspólnie znajdowaliśmy na nie odpowiedzi. Wierzę, że dzięki wypracowanemu przez dekady modelowi współpracy, nasze partnerstwo będzie co najmniej tak silne jak dziś za kolejnych 30 lat.
Projekt współpracy z Tchibo jest przykładem tego, jak bliska i otwarta współpraca buduje trwałe relacje pomiędzy klientem a operatorem logistycznym. – opowiada Tomasz Kuziemski, Kierownik Oddziału i Regionu Operacji Magazynowych – Jestem wdzięczny za doświadczenia wynikające z tej kooperacji i wierzę, że wypracowane w tym okresie wzajemne zrozumienie umożliwi nam osiągnięcie kolejnych, wspólnych sukcesów w przyszłości.
Z magazynu w Kampinosie k. Warszawy, będącego częścią kompleksu logistycznego o powierzchni ponad 34 tys., DSV zapewnia wszechstronny zakres usług logistycznych dla Tchibo Polska. Obejmuje on m.in. magazynowanie, przyjmowanie dostaw, realizację zamówień, copacking, dystrybucję czy obsługę zleceń eksportowych dla produktów kategorii FMCG marki. Z Kampinosu produkty trafiają do punktów handlowych własnych Tchibo Polska, punktów partnerskich na terenie Polski, jak i do odbiorców w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Operator odpowiada ponadto za realizację usług transportu drogowego w zakresie dostaw z zakładu produkcyjnego Tchibo do magazynu.
DSV – Global Transport and Logistics w Polsce
Operator świadczy kompleksowe usługi logistyki magazynowej dla partnerów m.in. z sektorów: FMCG, farmaceutycznego, Healthcare, Automotive, Elektroniki, Telekomunikacji, Retail, White Goods, Beauty czy eCommerce. Operator dysponuje obecnie 19 magazynami o łącznej powierzchni przekraczającej 316 tys. mkw. Plany rozwoju DSV w sektorze magazynowym zakładają zwiększenie dostępnej przestrzeni poprzez realizację własnych inwestycji, jak i aktywność na rynku najmu.

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.