Dwa dni pozostały do premiery Sniper Ghost Warrior Contracts2
4 czerwca odbędzie się długo wyczekiwana przez graczy premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 z portfolio CI Games. Tytuł zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. W następnej kolejności gra będzie dostępna także na PS5. CI Games szykuje intensywną kampanię marketingową.
- Działania promocyjne wokół SGWC 2 już trwają. Zdecydowanie największa część budżetu przeznaczona na kampanię, zostanie wydana w dniu premiery i w kolejnych dniach. Gra będzie dobrze widoczna w wielu bardzo ważnych globalnych kanałach komunikacji. Budżet kampanii jest zbliżony do budżetu poprzedniej gry natomiast budżet produkcji gry jest nieco niższy – informuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Więcej informacji o przebiegu kampanii przekaże Ryan Hill, szef marketingu CI Games, podczas konferencji WallStreet. Jego wystąpienie odbędzie się 9 czerwca o godz. 11:00. Rejestracji można dokonać na stronie wydarzenia.
Zespół odpowiedzialny za grę zdecydował się przenieść akcję gry z niedalekiej przyszłości w czasy współczesne na Bliski Wschód. Najważniejszą nową unikalną cechą gry są strzały snajperskie na ekstremalny dystans. Te dwa aspekty, w połączeniu z wyższą jakością oprawy wizualnej, czynią grę bardziej realistyczną i jednocześnie bardziej atrakcyjną dla fanów serii i nowych graczy.
- Wierzymy, że najnowszy tytuł zapewni wiele godzin rozgrywki z uwagi na atrakcyjną kampanię oraz design gry, który zachęca do dalszego grania i przechodzenia zaliczonych już wcześniej kontraktów w nowy sposób – dodaje Marek Tymiński.
4 czerwca gra zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. Docelowo będzie także dostępna na PS5. Posiadacze zarówno cyfrowej, jak i fizycznej wersji Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PS4 otrzymają darmowe, cyfrowe ulepszenie gry do wersji PS5, gdy ta pojawi się na rynku.
- Jesteśmy zadowoleni z tego jak wyglądają wersje konsolowe oraz wersja na komputery osobiste. Biorąc pod uwagę sprzedaż cyfrową to właśnie platforma PC jest dla nas potencjalnie największym rynkiem. Zdecydowaliśmy się podnieść cenę detaliczną wyrównując ją z wersjami konsolowymi. Warto podkreślić, że wishlista SGWC 2 jest znacznie wyższa niż w przypadku SGWC. Poziom preorderów jest również wyższy biorąc pod uwagę np. konsolowy rynek Stanów Zjednoczonych czy globalny PC na Steam – dodaje prezes CI Games.
Celem spółki jest powrót do ligi producentów gier w strefie full price oraz działalność wydawnicza i produkcyjna na rynku gier w średniej cenie. Największym projektem CI Games jest obecnie Lords of the Fallen 2.
Grupa zatrudnia ponad 140 osób, z czego 55 osób przy produkcji LoF 2, 43 osoby przy produkcji serii SGW i kolejnych grach studia oraz 13 osób w zespole QA.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Kwestie bezpieczeństwa priorytetem UE. Polska prezydencja ma w tym swój udział
– Polska prezydencja skierowała oczy Europy na obronność – przekonuje Magdalena Sobkowiak-Czarnecka z KPRM. Większość europejskich państw jest zgodna, że najważniejszą kwestią jest obecnie finansowanie bezpieczeństwa i obronności. Jednym z priorytetów białej księgi w sprawie obronności europejskiej będzie Tarcza Wschód, która obejmuje umocnienia wzdłuż wschodniej i północnej granicy Polski.
Problemy społeczne
Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.