Dwa dni pozostały do premiery Sniper Ghost Warrior Contracts2
4 czerwca odbędzie się długo wyczekiwana przez graczy premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 z portfolio CI Games. Tytuł zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. W następnej kolejności gra będzie dostępna także na PS5. CI Games szykuje intensywną kampanię marketingową.
- Działania promocyjne wokół SGWC 2 już trwają. Zdecydowanie największa część budżetu przeznaczona na kampanię, zostanie wydana w dniu premiery i w kolejnych dniach. Gra będzie dobrze widoczna w wielu bardzo ważnych globalnych kanałach komunikacji. Budżet kampanii jest zbliżony do budżetu poprzedniej gry natomiast budżet produkcji gry jest nieco niższy – informuje Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Więcej informacji o przebiegu kampanii przekaże Ryan Hill, szef marketingu CI Games, podczas konferencji WallStreet. Jego wystąpienie odbędzie się 9 czerwca o godz. 11:00. Rejestracji można dokonać na stronie wydarzenia.
Zespół odpowiedzialny za grę zdecydował się przenieść akcję gry z niedalekiej przyszłości w czasy współczesne na Bliski Wschód. Najważniejszą nową unikalną cechą gry są strzały snajperskie na ekstremalny dystans. Te dwa aspekty, w połączeniu z wyższą jakością oprawy wizualnej, czynią grę bardziej realistyczną i jednocześnie bardziej atrakcyjną dla fanów serii i nowych graczy.
- Wierzymy, że najnowszy tytuł zapewni wiele godzin rozgrywki z uwagi na atrakcyjną kampanię oraz design gry, który zachęca do dalszego grania i przechodzenia zaliczonych już wcześniej kontraktów w nowy sposób – dodaje Marek Tymiński.
4 czerwca gra zadebiutuje jednocześnie na PS4, Xbox One, Xbox Series X|S oraz PC. Docelowo będzie także dostępna na PS5. Posiadacze zarówno cyfrowej, jak i fizycznej wersji Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na PS4 otrzymają darmowe, cyfrowe ulepszenie gry do wersji PS5, gdy ta pojawi się na rynku.
- Jesteśmy zadowoleni z tego jak wyglądają wersje konsolowe oraz wersja na komputery osobiste. Biorąc pod uwagę sprzedaż cyfrową to właśnie platforma PC jest dla nas potencjalnie największym rynkiem. Zdecydowaliśmy się podnieść cenę detaliczną wyrównując ją z wersjami konsolowymi. Warto podkreślić, że wishlista SGWC 2 jest znacznie wyższa niż w przypadku SGWC. Poziom preorderów jest również wyższy biorąc pod uwagę np. konsolowy rynek Stanów Zjednoczonych czy globalny PC na Steam – dodaje prezes CI Games.
Celem spółki jest powrót do ligi producentów gier w strefie full price oraz działalność wydawnicza i produkcyjna na rynku gier w średniej cenie. Największym projektem CI Games jest obecnie Lords of the Fallen 2.
Grupa zatrudnia ponad 140 osób, z czego 55 osób przy produkcji LoF 2, 43 osoby przy produkcji serii SGW i kolejnych grach studia oraz 13 osób w zespole QA.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.