Dynatrace coraz silniejsze na polskim rynku. Douglas Patfield trzecim dyrektorem
Douglas Patfield, ekspert z 18-letnim doświadczeniem w zarządzaniu, objął stanowisko dyrektora ds. rozwoju oprogramowania w centrum R&D Dynatrace w Gdańsku, drugim co do wielkości dla amerykańskiej firmy. Będzie on koordynował obszary demoability i Access Control, kierując czterema zespołami.
W swojej nowej roli Douglas Patfield będzie dążył do wspierania rozwoju osobistego i zawodowego swojego zespołu, wspierając rozwój każdej osoby, identyfikując luki w wydajności i usprawniając wewnętrzne procesy, umożliwiając Dynatrace utrzymanie ugruntowanej przewagi konkurencyjnej.
Przed dołączeniem do Dynatrace, Douglas Patfield zdobywał doświadczenie zawodowe jako przedsiębiorca, prowadząc własną firmę oferującą oprogramowanie jako usługę (SaaS). Następnie pracował w branży obrony przestrzeni powietrznej, gdzie zajmował się zarządzaniem projektami z zakresu lotnictwa, m.in. budową i wystrzeleniem satelitów na niską orbitę ziemi oraz zapewnieniem ich skutecznego działania podczas wykonywania misji.
Douglas Patfield pracował również w SatRev jako dyrektor operacyjny. Odegrał tam kluczową rolę w budowaniu pozycji firmy na rynku, znacząco zwiększając jej wycenę do imponującej kwoty 250 mln USD. Jego strategiczny nadzór i wiedza operacyjna miały decydujący wpływ na sukces firmy. - Jako dyrektor operacyjny skutecznie koordynowałem operacje, wdrażając najlepsze praktyki i usprawnienia procesów, co doprowadziło do zwiększenia wydajności. Moje podejście do zarządzania przyczyniło się do znacznej, 30-procentowej redukcji kosztów produkcji. Z niecierpliwością czekam na wykorzystanie moich doświadczeń i spostrzeżeń w Dynatrace, aby wspierać ciągły rozwój działu rozwoju oprogramowania. - powiedział Douglas Patfield.
Nowy dyrektor w Dynatrace jest członkiem wielu społeczności na LinkedIn, takich jak Department of Defense Community, E-Commerce Network, Telecom Canada, Defense & Aerospace Community oraz Phi Delta Theta Professional Network.
Douglas Patfield był również uczestnikiem konferencji i wydarzeń branżowych, podczas których dzielił się swoją wiedzą na temat przyszłości e-commerce oraz oprogramowania do marketingu cyfrowego.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.