Komunikaty PR

Dziś otwarcie sklepu Carrefour w małym formacie w Magnolia Park

2020-05-06  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Od 6 maja w centrum handlowym Magnolia Park można robić zakupy w sklepie Carrefour. Popularny market przejął tymczasowo powierzchnię na parterze.

 

Carrefour w Magnolia Park to sklep o powierzchni 300 mkw. w formacie tzw. pop-up store. W asortymencie sklepu jest około 3500 produktów. Wśród nich artykuły spożywcze, warzywa, owoce, nabiał, pieczywo, mrożonki, napoje, a także produkty drogeryjne. Nie brakuje również asortymentu z tzw. Zdrowej Półki Carrefour, czyli m.in. produktów bio, bezglutenowych, bez laktozy, dla diabetyków i light. W sklepie honorowana jest Karta Dużej Rodziny, Karta Seniora, a klienci korzystać mogą również z aplikacji Mój Carrefour. Sklep jest czynny w standardowych godzinach funkcjonowania centrum, czyli od 9.00 do 21.00.

Na pierwszym miejscu stawiamy wygodę i potrzeby klientów, dlatego cieszymy się, że do czasu otwarcia hipermarketu Carrefour w pełnym formacie, możemy zrobić zakupy już teraz. Przypominam, że dbamy w najwyższym stopniu o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników centrum i stosujemy się do wytycznych rządowych w trakcie epidemii – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Magnolia Park. – Carrefour to bardzo popularna i doceniana marka w Polsce. Jesteśmy przekonani, że spełni oczekiwania naszych klientów – dodaje.

 

Uruchomiony dziś sklep Carrefour jest tymczasowy i będzie działał do czasu otwarcia w Magnolia Park hipermarketu tej marki w formacie premium. – Termin otwarcia Carrefour w najnowszym formacie jest planowany na koniec roku. Czeka nas bardzo dużo pracy, ale będziemy robić wszystko co możliwe, aby stało się to jak najszybciej – mówi Joanna Sawośko-Duda. Dodaje, że klienci Magnolia Park o wszystkich szczegółach dotyczących zmian w centrum będą informowani na bieżąco.

 

Od 4 maja w Magnolia Park dozwolony jest handel w części sklepów do tej pory wyłączonych z funkcjonowania. To oznacza, że zakupy ponownie można robić m.in. w sklepach odzieżowych, obuwniczych, z elektroniką, ze sprzętem sportowym czy z kosmetykami. Stoiska handlowe i usługowe mogą działać z zastrzeżeniem przestrzegania dodatkowych ograniczeń. Aktualne informacje dotyczące otwarcia konkretnych sklepów znajdują się na stronie internetowej Magnolia Park.

 

www.magnoliapark.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein Biuro prasowe
2024-09-30 | 12:45

Jan Błachowicz ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein

Jan Błachowicz, jeden z najwybitniejszych zawodników w historii polskich sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński
Handel Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce
2024-09-30 | 12:05

Fortnite wchodzi do Żabki. W sklepach sieci kupimy kody na V-dolce

Żabka, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, skierowała tym razem swoją najnowszą ofertę do miłośników gier komputerowych, a konkretnie Fortnite’a. Od teraz
Handel Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej
2024-09-30 | 10:00

Super-Pharm i Adyen - nowe standardy płatności dla branży kosmetycznej

Partnerstwo Super-Pharm i Adyen ma poprawić doświadczenia zakupowe klientów sieci drogerii, zapewnić integrację płatności w internetowych kanałach sprzedaży Super-Pharm oraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Warszawa przyspiesza proces termomodernizacji budynków. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki

Zgodnie z Zieloną Wizją Warszawy stolica ma zredukować emisje gazów cieplarnianych o 40 proc. do 2030 roku. To cel pośredni przed zaplanowanym do 2050 roku osiągnięciem neutralności klimatycznej. Dużą rolę w tym procesie będzie odgrywać termomodernizacja budynków prowadząca do ograniczenia zużycia energii i ciepła. Elektrownie i elektrociepłownie podlegające administracji centralnej odpowiadają dziś za ok. 70 proc. emisji dwutlenku węgla w mieście. Stolicę czekają wielomiliardowe wydatki, wspierane również środkami z UE.

Farmacja

Giganci farmaceutyczni inwestują w sztuczną inteligencję. Chcą szybciej i taniej opracowywać kandydatów na leki

Rynek wykorzystania sztucznej inteligencji w procesie projektowania nowych leków wzrośnie w ciągu pięciu lat ponad pięciokrotnie – przewidują analitycy MarketsandMarkets. Symptomy dynamicznych wzrostów widać już teraz – w ciągu ostatnich dni giganci farmaceutyczni podpisali kilka dużych umów na wykorzystanie rozwiązań z zakresu SI w typowaniu i wstępnej ocenie kandydatów na nowe leki. Modele układu odpornościowego i algorytmy analizujące skuteczność oraz bezpieczeństwo terapii celowanych pozwalają przyspieszyć tempo wdrażania innowacji lekowych i zwiększać skuteczność procesu opracowywania nowych leków. Obecnie jest ona bardzo niska – wynosi zaledwie 10 proc.

DlaWas.info

Farmacja

Mężczyźni w Polsce żyją średnio siedem lat krócej niż kobiety. Różnica ta należy do najwyższych w UE

Umieralność mężczyzn w Polsce, podobnie jak w innych krajach, jest wyższa niż kobiet. Jak wskazuje GUS, w 2023 roku przeciętne trwanie życia mężczyzn wynosiło 74,7 lat, a kobiet – 82 lata. Choć w ostatnim czasie ta różnica maleje, wciąż jest większa niż w innych krajach europejskich. Eksperci Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn podkreślają, że przyczynia się do tego wiele czynników społecznych, m.in. inny charakter pracy i większa wypadkowość czy bagatelizowanie profilaktyki zdrowotnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.