Komunikaty PR

E-commerce w obszarze ochrony zdrowia ma się dobrze

2024-06-04  |  09:00

Marketplace’y zdrowotne to szeroki wachlarz usług i wygoda nie tylko dla partnera, ale przede wszystkim dla pacjenta. Medicover wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozwija własną platformę Medistore. Umożliwia ona producentom dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zwiększenie sprzedaży, a klientom – zrobienie szybkich zakupów związanych ze zdrowiem w jednym miejscu.

Aktualnie 79 proc. Polaków kupuje w internecie[1], a 67 proc. robi zakupy online przynajmniej raz w tygodniu[2]. Rozwój e-commerce również w sektorze medycznym pozwala przenieść pewien zakres działań do strefy online, dzięki czemu stanowi uzupełnienie i wsparcie dla placówek stacjonarnych.

Medicover od lat rozwija własny marketplace zdrowotny Medistore, który oferuje szeroki wybór produktów od różnych marek. Pozwala to na porównanie ofert i selekcję  opcji dla siebie. Oferta marketplace’u jest szeroka – od konsultacji lekarskich po suplementy diety czy kartę na siłownię. Klienci mogą nabyć badania laboratoryjne, przeglądy stanu zdrowia, testy czy usługi diagnostyczne.

Po pandemii w obszarze e-commerce widać spadki w sektorze sprzedaży tradycyjnych produktów. Natomiast, w medycynie, w obszarze usług dla zdrowia, zauważamy duże zainteresowanie. Medistore, który jest marketplace’em oferującym szeroki katalog usług dla zdrowia i wellbeingu, ma się dobrze – rośniemy i widzimy, że klienci cenią sobie możliwość znalezienia wszystkich informacji o usługach, badaniach, wizytach lekarskich w jednym miejscu, porównać oferty i wybrać tę, która jest dla nich najbardziej korzystna

– mówi Sonia Kondratowicz, Digital Business Development Director.

Medistore już dociera do setek tysięcy klientów miesięcznie

Marketplace Medicover  oferuje wiele możliwości współpracy B2B, zapewnia także wsparcie techniczne i marketingowe dla swoich partnerów biznesowych. Dobieramy jedynie takich producentów i dostawców usług, którzy spełniają najwyższe standardy jakości.

Dodatkowo, platforma oferuje wiele korzyści dla stałych klientów, takich jak program lojalnościowy czy rabaty na kolejne zakupy. Do programu lojalnościowego MediClub należy już ponad 300 tys. unikalnych użytkowników.

Obecnie wiemy o klientach coraz więcej. W świecie AI, różnych algorytmów, stają się oni jednak bardziej czujni, ostrożniej udostępniają informacje o sobie. W Medistore, we wrażliwym obszarze zdrowia, w komunikacji z klientem musimy położyć szczególny nacisk na bezpieczeństwo, klarowność i przejrzystość. Mamy program lojalnościowy MediClub, w ramach którego  mówimy klientowi, że jeśli zechce podzielić się danymi, to będziemy w stanie przygotować dla niego lepszą, korzystniejszą propozycję. W takiej sytuacji klienci chętniej dzielą się danymi, a my jesteśmy w stanie udoskonalać ofertę. Dajemy odbiorcy produkty i usługi dostosowane do jego potrzeb dzięki czemu pozwalamy mu oszczędzić czas poświęcony na poszukiwanie

– dodaje Sonia Kondratowicz.

Aktualnie w ofercie Medistore jest ponad 5200 produktów dostępnych w jednym miejscu. Porównanie ofert tych samych produktów z różnych marek pozwala na znalezienie najlepszej ceny i jakości.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH Biuro prasowe
2024-07-24 | 12:30

PROJEKTORY PANASONIC OŻYWIAJĄ STAROŻYTNY EFEZ W MUZEUM DOŚWIADCZEŃ IMMERSYJNYCH

Projektory laserowe DLP Panasonic zostały wybrane przez tureckie muzeum ze względu na swoją rozdzielczość 4K i wysoką jasność, które są niezbędne do projekcji na dużą skalę w
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-07-24 | 01:00

Symfonia na rzecz edukacji MŚP: partnerstwo z Fundacją Digital Poland

Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.