E-commerce w obszarze ochrony zdrowia ma się dobrze
Marketplace’y zdrowotne to szeroki wachlarz usług i wygoda nie tylko dla partnera, ale przede wszystkim dla pacjenta. Medicover wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rozwija własną platformę Medistore. Umożliwia ona producentom dotarcie do szerokiego grona odbiorców i zwiększenie sprzedaży, a klientom – zrobienie szybkich zakupów związanych ze zdrowiem w jednym miejscu.
Aktualnie 79 proc. Polaków kupuje w internecie[1], a 67 proc. robi zakupy online przynajmniej raz w tygodniu[2]. Rozwój e-commerce również w sektorze medycznym pozwala przenieść pewien zakres działań do strefy online, dzięki czemu stanowi uzupełnienie i wsparcie dla placówek stacjonarnych.
Medicover od lat rozwija własny marketplace zdrowotny Medistore, który oferuje szeroki wybór produktów od różnych marek. Pozwala to na porównanie ofert i selekcję opcji dla siebie. Oferta marketplace’u jest szeroka – od konsultacji lekarskich po suplementy diety czy kartę na siłownię. Klienci mogą nabyć badania laboratoryjne, przeglądy stanu zdrowia, testy czy usługi diagnostyczne.
– Po pandemii w obszarze e-commerce widać spadki w sektorze sprzedaży tradycyjnych produktów. Natomiast, w medycynie, w obszarze usług dla zdrowia, zauważamy duże zainteresowanie. Medistore, który jest marketplace’em oferującym szeroki katalog usług dla zdrowia i wellbeingu, ma się dobrze – rośniemy i widzimy, że klienci cenią sobie możliwość znalezienia wszystkich informacji o usługach, badaniach, wizytach lekarskich w jednym miejscu, porównać oferty i wybrać tę, która jest dla nich najbardziej korzystna
– mówi Sonia Kondratowicz, Digital Business Development Director.
Medistore już dociera do setek tysięcy klientów miesięcznie
Marketplace Medicover oferuje wiele możliwości współpracy B2B, zapewnia także wsparcie techniczne i marketingowe dla swoich partnerów biznesowych. Dobieramy jedynie takich producentów i dostawców usług, którzy spełniają najwyższe standardy jakości.
Dodatkowo, platforma oferuje wiele korzyści dla stałych klientów, takich jak program lojalnościowy czy rabaty na kolejne zakupy. Do programu lojalnościowego MediClub należy już ponad 300 tys. unikalnych użytkowników.
– Obecnie wiemy o klientach coraz więcej. W świecie AI, różnych algorytmów, stają się oni jednak bardziej czujni, ostrożniej udostępniają informacje o sobie. W Medistore, we wrażliwym obszarze zdrowia, w komunikacji z klientem musimy położyć szczególny nacisk na bezpieczeństwo, klarowność i przejrzystość. Mamy program lojalnościowy MediClub, w ramach którego mówimy klientowi, że jeśli zechce podzielić się danymi, to będziemy w stanie przygotować dla niego lepszą, korzystniejszą propozycję. W takiej sytuacji klienci chętniej dzielą się danymi, a my jesteśmy w stanie udoskonalać ofertę. Dajemy odbiorcy produkty i usługi dostosowane do jego potrzeb dzięki czemu pozwalamy mu oszczędzić czas poświęcony na poszukiwanie
– dodaje Sonia Kondratowicz.
Aktualnie w ofercie Medistore jest ponad 5200 produktów dostępnych w jednym miejscu. Porównanie ofert tych samych produktów z różnych marek pozwala na znalezienie najlepszej ceny i jakości.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

KE pracuje nad planem działań dla przemysłu motoryzacyjnego. Eksperci widzą dla niego przyszłość w technologiach bezemisyjnych
5 marca Komisja Europejska przedstawi plan działań dla przemysłu motoryzacyjnego, który ma zapewnić wsparcie dla sektora pozostającego pod dużą presją. Dyskusje na forum UE dotyczą m.in. możliwości rewizji zakazu sprzedaży aut spalinowych od 2035 roku, o co wnioskują europosłowie z Europejskiej Partii Ludowej, podkreślając, że cel ten wydaje się trudny do osiągnięcia. Marcin Korolec, prezes zarządu Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, ocenia, że będzie to jednak decyzja szkodliwa dla przyszłości sektora motoryzacyjnego.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja usprawni załatwianie spraw urzędowych. Polski model językowy PLLuM zadebiutuje w mObywatelu

Ministerstwo Cyfryzacji zaprezentowało w ubiegłym tygodniu polski model językowy PLLuM. Polish Large Language Model to rodzina modeli sztucznej inteligencji, która pozwala przetwarzać i generować teksty w języku polskim. Ma to być przełomowy krok w cyfryzacji kraju, który może zmienić sposób funkcjonowania administracji publicznej. PLLuM jako wirtualny asystent w mObywatelu przeprowadzi przez aplikację, a jako inteligentny asystent urzędniczy zautomatyzuje przetwarzanie dokumentów.
Problemy społeczne
Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy w ciągu 32 lat działalności zebrała blisko 2,3 mld zł i kupiła ponad 74,5 tys. urządzeń. Fundacja realizuje ogólnonarodowe programy medyczne, uczy pierwszej pomocy i krzewi ideę wolontariatu. W działania organizacji chętnie angażuje się też biznes. Jerzy Owsiak, współzałożyciel i prezes fundacji, otrzymał nagrodę specjalną Business Centre Club, m.in. za wkład w budowanie empatycznego i solidarnego społeczeństwa.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.