Komunikaty PR

Edmund Borawski wśród osób najbardziej wpływowych na polską gospodarkę

2020-10-02  |  10:41
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Podczas tegorocznej edycji kongresu Impact’20 został zaprezentowany ranking osób, których działanie miało największy wpływ na polską gospodarkę w obecnym roku. W zestawieniu został wyróżniony Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM „Mlekpol” w Grajewie, który od blisko 40 lat stoi na czele Spółdzielni.

Obecny rok został niemal w całości podporządkowany epidemii koronawirusa. Decyzje rządowe i instytucjonalne związane ze zwiększającą się liczbą przypadków zakażeń nie pozostały bez wpływu na polską gospodarkę. Dlatego trudno dziwić się, że ranking został zdominowany przez osoby ze świata polityki. Twórcy zestawienia uwzględnili również głównych reprezentantów największych firm, które poprzez ważną pozycję na rynku polskim i zagranicznym, zapewniały pracownikom stabilność zatrudnienia, a konsumentom gwarancję dostępności towarów wysokiej jakości i stałość cen. Jednym z kluczowych sektorów polskiej gospodarki jest mleczarstwo, które w okresie pandemicznym, w przeciwieństwie do innych sektorów, zwiększyło produkcję nawet o 3-4 proc. miesięcznie w porównaniu do 2019 r. To również zasługa polskiego potentata – Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, dlatego w rankingu został doceniony Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM Mlekpol, główny architekt jej potęgi.

Umieszczenie mnie na liście najbardziej wpływowych osób dla polskiej gospodarki to powód do dużej dumy i satysfakcji. Chcę jednak podkreślić, że wysokie miejsca w rankingach i zestawieniach branżowych i gospodarczych dla SM Mlekpol, to nie tylko moja zasługa. Podziękowania i wyrazy uznania przekazuję na ręce wszystkich rolników, dostawców, partnerów i pracowników naszej Spółdzielni. To dzięki ich ciężkiej pracy i codziennemu zaangażowaniu Mlekpol sukcesywnie się rozwija i zajmuje ważną pozycję w strukturze polskiej gospodarki, będąc jednocześnie liderem polskiego mleczarstwa – komentuje Edmund Borawski, Prezes Zarządu SM Mlekpol.

SM Mlekpol to jeden z największych producentów mleka i wyrobów mleczarskich w Polsce oraz jeden z dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Asortyment Mlekpolu doceniany jest nie tylko przez polskich, ale także zagranicznych konsumentów w Europie, Azji, Ameryce Południowej i Krajach Dalekiego Wschodu. Jako pierwszy podmiot w Polsce osiągnął niemal 2 miliardy skupu mleka – oznacza to, że każdego dnia do Mlekpolu trafia niemal 5,3 miliona litrów surowca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gospodarka BRAK ZDJĘCIA
2024-07-29 | 14:45

Producenci napojów ogłosili nazwę operatora systemu kaucyjnego

W związku z otrzymaniem zgody UOKiK na założenie wspólnego przedsiębiorcy, 12 przedstawicieli branży napojowej w Polsce wybrało nazwę spółki – KAUCJA.PL - Krajowy System Kaucyjny SA. Docelowo będzie ona pełniła
Gospodarka Niewypłacalność firm na świecie znów w górę – wzrost o 10%
2024-07-25 | 20:00

Niewypłacalność firm na świecie znów w górę – wzrost o 10%

W skrócie:  • Według stanu na połowę 2024 r. w większości krajów odnotowywano ciągłą tendencję wzrostową liczby upadłości przedsiębiorstw, co potwierdza
Gospodarka Sukces w biznesie i tenisie na trzy nogi – refleks, precyzja i mental
2024-07-24 | 09:30

Sukces w biznesie i tenisie na trzy nogi – refleks, precyzja i mental

Biznes i sport, mimo że są na pierwszy rzut oka różne, mają więcej wspólnego, niż mogłoby się wydawać. Weźmy na przykład tenis. W obu przypadkach kluczowa jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii

30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.

Sport

Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby

Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.

Infrastruktura

Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja

W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.