„Łap wiedzę z Lycamobile” – darmowy Internet dla dzieci i młodzieży na początek
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Przedsięwzięcie ma na celu wsparcie dzieci i młodzieży z brakiem lub ograniczonym dostepem do internetu w okresie 2 miesięcy powrotu do szkoły po wakacjach.
Program „Łap wiedzę z Lycamobile” został uruchomiony w celu zapewnienia, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymają dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.
Lycamobile wspiera inicjatywy społeczne i angażuje się na świecie we wspieranie swoich klientów i ich rodzin. W tych trudnych czasach wspiera edukację, która jest ważnym elementem sukcesu i szcześcia dzieci. Cały czas istnieją regiony, gdzie dzieci z poszczególnych rodzin nie mają stałego dostępu do Internetu, który w dzisiejszych czasach jest jednym z podstawowych źródeł wiedzy.
– Jestem przekonany, że dzięki inicjatywie ułatwiamy dostęp do Internetu wielu uczniom, dla których z różnych względów jest on utrudniony lub niewystarczający. Takie działania są spójne z naszym DNA i podkreślają wartości: humanizm, zaufanie, wiarygodność, jakość, dostępność, którymi kierujemy się na co dzień – mówi Bartłomiej Wierzbicki, Dyrektor Sprzedaży Lycamobile w Polsce.
Lycamobile przekazuje karty SIM za pośrednictwem dyrektorów szkół. Do ogólnopolskiej inicjatywy przyłączyły się szkoły podstawowe, zawodowe, licea i technika, którym bliska jest akcja zorganizowana przez operatora. Jak podkreślają dyrektorzy i nauczyciele z tych placówek pandemia pokazał, że nie wszyscy uczniowie mają tak swobodny dostęp do internetu.
- Dostęp do Internetu, czy to w dobie nauki stacjonarnej, hybrydowej czy domowej – jest absolutnie niezbędny. Z przyjemnością przekażemy karty z dodatkowym Internetem dzieciom i młodzieży, którym taka pomoc się przyda – mówi Iwona Sapkowska ze Szkoły Podstawowej w Gumowie.
Akcja wystartowała we wrześniu 2021 i potrwa do końca października.
MBA – nie dla akademickości, tak dla biznesowego doświadczenia
Lęk i smutek - jak pomóc dziecku osiągnąć spokój?
Znamy wyniki 2. edycji Universiady – zwycięzcami młodzi naukowcy z Oławy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.