Komunikaty PR

„Łap wiedzę z Lycamobile” – darmowy Internet dla dzieci i młodzieży na początek

2021-09-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Przedsięwzięcie ma na celu wsparcie dzieci i młodzieży z brakiem lub ograniczonym dostepem do internetu w okresie 2 miesięcy powrotu do szkoły po wakacjach.

 

Program „Łap wiedzę z Lycamobile” został uruchomiony w celu zapewnienia, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymają dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.

 

Lycamobile wspiera inicjatywy społeczne i angażuje się na świecie we wspieranie swoich klientów i ich rodzin. W tych trudnych czasach wspiera edukację, która jest ważnym elementem sukcesu i szcześcia dzieci. Cały czas istnieją regiony, gdzie dzieci z poszczególnych rodzin nie mają stałego dostępu do Internetu, który w dzisiejszych czasach jest jednym z podstawowych źródeł wiedzy. 

– Jestem przekonany, że dzięki inicjatywie ułatwiamy dostęp do Internetu wielu uczniom, dla których z różnych względów jest on utrudniony lub niewystarczający. Takie działania są spójne z naszym DNA i podkreślają wartości: humanizm, zaufanie, wiarygodność, jakość, dostępność, którymi kierujemy się na co dzień – mówi Bartłomiej Wierzbicki, Dyrektor Sprzedaży Lycamobile w Polsce. 

Lycamobile przekazuje karty SIM za pośrednictwem dyrektorów szkół. Do ogólnopolskiej inicjatywy przyłączyły się szkoły podstawowe, zawodowe, licea i technika, którym bliska jest akcja zorganizowana przez operatora. Jak podkreślają dyrektorzy i nauczyciele z tych placówek pandemia pokazał, że nie wszyscy uczniowie mają tak swobodny dostęp do internetu. 

Dostęp do Internetu, czy to w dobie nauki stacjonarnej, hybrydowej czy domowej – jest absolutnie niezbędny. Z przyjemnością przekażemy karty z dodatkowym Internetem dzieciom i młodzieży, którym taka pomoc się przyda – mówi Iwona Sapkowska ze Szkoły Podstawowej w Gumowie. 

Akcja wystartowała we wrześniu 2021 i potrwa do końca października.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Zagraniczna szkoła z internatem ciekawą alternatywą dla nauki w kraju. Biuro prasowe
2024-09-17 | 14:00

Zagraniczna szkoła z internatem ciekawą alternatywą dla nauki w kraju.

Zainteresowanie edukacją za granicą jest spore. Największe jest oczywiście na etapie edukacji wyższej, na uniwersytety wyjeżdżają tysiące młodych ludzi, ale coraz popularniejsze są
Edukacja Nowa edycja programu Krople Uważności - dla szkół przyszpitalnych
2024-09-17 | 10:40

Nowa edycja programu Krople Uważności - dla szkół przyszpitalnych

Warszawa, 10 września 2024 r. – Fundacja Szkoła z Klasą we współpracy z Fundacją Edumind Uważność w Edukacji zapraszają do udziału w bezpłatnym programie „Krople
Edukacja Coraz mniej szkół, coraz więcej uczniów
2024-09-16 | 12:30

Coraz mniej szkół, coraz więcej uczniów

Polscy uczniowie są przemęczeni, a wypalenie zawodowe to codzienność wśród nauczycieli. Tak w skrócie można ocenić kondycję polskiej edukacji, której daleko do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.