„Łap wiedzę z Lycamobile” – darmowy Internet dla dzieci i młodzieży na początek
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl
Przedsięwzięcie ma na celu wsparcie dzieci i młodzieży z brakiem lub ograniczonym dostepem do internetu w okresie 2 miesięcy powrotu do szkoły po wakacjach.
Program „Łap wiedzę z Lycamobile” został uruchomiony w celu zapewnienia, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymają dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.
Lycamobile wspiera inicjatywy społeczne i angażuje się na świecie we wspieranie swoich klientów i ich rodzin. W tych trudnych czasach wspiera edukację, która jest ważnym elementem sukcesu i szcześcia dzieci. Cały czas istnieją regiony, gdzie dzieci z poszczególnych rodzin nie mają stałego dostępu do Internetu, który w dzisiejszych czasach jest jednym z podstawowych źródeł wiedzy.
– Jestem przekonany, że dzięki inicjatywie ułatwiamy dostęp do Internetu wielu uczniom, dla których z różnych względów jest on utrudniony lub niewystarczający. Takie działania są spójne z naszym DNA i podkreślają wartości: humanizm, zaufanie, wiarygodność, jakość, dostępność, którymi kierujemy się na co dzień – mówi Bartłomiej Wierzbicki, Dyrektor Sprzedaży Lycamobile w Polsce.
Lycamobile przekazuje karty SIM za pośrednictwem dyrektorów szkół. Do ogólnopolskiej inicjatywy przyłączyły się szkoły podstawowe, zawodowe, licea i technika, którym bliska jest akcja zorganizowana przez operatora. Jak podkreślają dyrektorzy i nauczyciele z tych placówek pandemia pokazał, że nie wszyscy uczniowie mają tak swobodny dostęp do internetu.
- Dostęp do Internetu, czy to w dobie nauki stacjonarnej, hybrydowej czy domowej – jest absolutnie niezbędny. Z przyjemnością przekażemy karty z dodatkowym Internetem dzieciom i młodzieży, którym taka pomoc się przyda – mówi Iwona Sapkowska ze Szkoły Podstawowej w Gumowie.
Akcja wystartowała we wrześniu 2021 i potrwa do końca października.
Zagraniczna szkoła z internatem ciekawą alternatywą dla nauki w kraju.
Nowa edycja programu Krople Uważności - dla szkół przyszpitalnych
Coraz mniej szkół, coraz więcej uczniów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.