Komunikaty PR

„Łap wiedzę z Lycamobile” – darmowy Internet dla dzieci i młodzieży na początek

2021-09-15  |  15:30
Biuro prasowe
Kontakt
KAROLINA SIUDYŁA
MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS

WAŁ MIEDZESZYŃSKI 608a
03-988 WARSZAWA
karolina|magnifico.com.pl| |karolina|magnifico.com.pl
609776612
www.magnifico.com.pl

Przedsięwzięcie ma na celu wsparcie dzieci i młodzieży z brakiem lub ograniczonym dostepem do internetu w okresie 2 miesięcy powrotu do szkoły po wakacjach.

 

Program „Łap wiedzę z Lycamobile” został uruchomiony w celu zapewnienia, aby dzieci i ich rodziny miały dostęp do kluczowych zasobów edukacyjnych online. Uczestnicy przez dwa miesiące, otrzymają dodatkowe 20 GB danych co miesiąc bez dodatkowych kosztów.

 

Lycamobile wspiera inicjatywy społeczne i angażuje się na świecie we wspieranie swoich klientów i ich rodzin. W tych trudnych czasach wspiera edukację, która jest ważnym elementem sukcesu i szcześcia dzieci. Cały czas istnieją regiony, gdzie dzieci z poszczególnych rodzin nie mają stałego dostępu do Internetu, który w dzisiejszych czasach jest jednym z podstawowych źródeł wiedzy. 

– Jestem przekonany, że dzięki inicjatywie ułatwiamy dostęp do Internetu wielu uczniom, dla których z różnych względów jest on utrudniony lub niewystarczający. Takie działania są spójne z naszym DNA i podkreślają wartości: humanizm, zaufanie, wiarygodność, jakość, dostępność, którymi kierujemy się na co dzień – mówi Bartłomiej Wierzbicki, Dyrektor Sprzedaży Lycamobile w Polsce. 

Lycamobile przekazuje karty SIM za pośrednictwem dyrektorów szkół. Do ogólnopolskiej inicjatywy przyłączyły się szkoły podstawowe, zawodowe, licea i technika, którym bliska jest akcja zorganizowana przez operatora. Jak podkreślają dyrektorzy i nauczyciele z tych placówek pandemia pokazał, że nie wszyscy uczniowie mają tak swobodny dostęp do internetu. 

Dostęp do Internetu, czy to w dobie nauki stacjonarnej, hybrydowej czy domowej – jest absolutnie niezbędny. Z przyjemnością przekażemy karty z dodatkowym Internetem dzieciom i młodzieży, którym taka pomoc się przyda – mówi Iwona Sapkowska ze Szkoły Podstawowej w Gumowie. 

Akcja wystartowała we wrześniu 2021 i potrwa do końca października.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: MAGNIFICO MARKETING&PR CONSULTANTS
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Druga edycja eduSensus Education Awards 2024 Biuro prasowe
2024-07-10 | 09:40

Druga edycja eduSensus Education Awards 2024

Od 9 maja można nadsyłać zgłoszenia, doceniając najbardziej kreatywnych i innowacyjnych nauczycieli, dyrektorów, pedagogów oraz szkoły, które w wyjątkowy
Edukacja „W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM
2024-07-08 | 14:00

„W kinie doświadczaj, nie nagrywaj!” Edukacyjny projekt marki Motorola i NAM

Warszawa, 8 lipca 2024 r.: Wystartował edukacyjny projekt realizowany przez New Age Media dla marki Motorola w kinach sieci Cinema City. W ramach projektu, na 377 ekranach w 41 obiektach kinowych
Edukacja Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt
2024-07-05 | 08:37

Odbudowa szkół w Ukrainie – rusza pilotażowy projekt

Ministerstwo Edukacji i Nauki oraz Ministerstwo Transformacji Cyfrowej w Ukrainie ogłosiły projekt odbudowy ukraińskich szkół na nieokupowanych terenach kraju. Specjalnie powołany w

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.