Atrium Kasztanowa zaprasza na Mikołajkowe Warsztaty Kreatywne dla najmłodszych
6 grudnia Atrium Kasztanowa zamieni się w prawdziwą fabrykę bożonarodzeniowych cudów, gdzie najmłodsi, wspólnie z rodzinami, będą mogli rozwijać swoją kreatywność podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To dzień pełen radości, świątecznych zapachów i niezapomnianych chwil ze Świętym Mikołajem!
Już 6 grudnia w godzinach 12:00–18:00 Atrium Kasztanowa wprowadzi najmłodszych w magiczną atmosferę świąt podczas wyjątkowych Mikołajkowych Warsztatów Kreatywnych. To doskonała okazja, aby spędzić czas z rodziną, rozwijając dziecięcą kreatywność w bożonarodzeniowym klimacie.
W programie warsztatów znajdą się m.in.:
- Ozdabianie wianków z jodły kaukaskiej – twórcza zabawa z naturalnymi materiałami, które wypełnią domy świątecznym zapachem.
- Patykowe choinki – minimalistyczne i ekologiczne dekoracje, które dzieci stworzą własnoręcznie.
- Drewniane bałwanki – urocze pamiątki, które będą przypominać o świątecznych chwilach przez cały rok.
- Tworzenie ozdób ze skrawków materiałów i sznurka – kreatywne upcyclingowe rękodzieło.
- Tworzenie stroików z wykorzystaniem szyszek – świąteczne kompozycje prosto z natury.
Kulminacyjnym punktem wydarzenia będzie spotkanie ze Świętym Mikołajem, który z radością przyjmie dziecięce listy z marzeniami i zapozuje do pamiątkowych zdjęć.
Warsztaty są idealną okazją, aby dzieci poczuły ducha świąt, rozwijając swoje zdolności manualne, a jednocześnie spędziły czas w gronie najbliższych.
Zapraszamy do Atrium Kasztanowa – miejsca, gdzie świąteczne tradycje spotykają się z nowoczesnymi pomysłami. Więcej informacji można znaleźć na stronie: atrium-kasztanowa.pl.
Do zobaczenia!
Świąteczna przygoda w Reducie – magiczny weekend z Smerfami!
Magiczne święta w CH Targówek: kreatywne warsztaty dla dzieci i rodzin!
Spełnijmy marzenia podopiecznych fundacji „Gryfne Bajtle!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.