Magiczne święta w CH Targówek: kreatywne warsztaty dla dzieci i rodzin!
Poczuj magię świąt w CH Targówek! Od 9 do 18 grudnia zapraszamy dzieci i całe rodziny na wyjątkowe, bezpłatne warsztaty świąteczne. To idealna okazja, by rozwijać kreatywność, tworzyć własnoręczne ozdoby oraz spędzać czas w radosnej, bożonarodzeniowej atmosferze.
Świąteczny czas zbliża się wielkimi krokami, a warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza na wyjątkowe warsztaty świąteczne, które odbywać się będą codziennie w dniach od 9 do 18 grudnia. To doskonała okazja, aby wspólnie z bliskimi poczuć magię świąt i oddać się kreatywnym zajęciom, które wprowadzą w radosny, bożonarodzeniowy nastrój.
Program warsztatów obfituje w różnorodne atrakcje:
- 9-12 grudnia: słodkie przyjemności – dekorowanie pierniczków i dekorowanie nimi piernikowej chatki
- 13 grudnia: artystyczne kreacje – dekorowanie pierniczków i i świąteczne pejzaże w kolorowance XXL
- 14 grudnia: coś starszych gości – tworzenie stroików świątecznych, ale też dla tych młodszych: tworzenie kartek świątecznych oraz kolorowanie świątecznych pejzaży
- 15 grudnia: tego dnia również znajdzie się coś dla starszych: tworzenie ozdób świątecznych, ozdoby, ale również dla tych młodszych: papieroplastyka i kolorowanie świątecznych pejzaży
- 16-18 grudnia: powrót do klasyki – dekorowanie pierniczków i przyozdabianie nimi piernikowej chatki.
Warsztaty przeznaczone są dla dzieci i ich rodzin, a udział w nich jest bezpłatny. To doskonała okazja, by razem z dziećmi rozwijać kreatywność, uczyć się nowych technik rękodzielniczych i spędzić czas w ciepłej, rodzinnej atmosferze.
Strefy otwarte będą w dniach 9-18 grudnia w godzinach 11:00-19:00. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.
Świąteczna przygoda w Reducie – magiczny weekend z Smerfami!
Spełnijmy marzenia podopiecznych fundacji „Gryfne Bajtle!
Atrium Kasztanowa zaprasza na Mikołajkowe Warsztaty Kreatywne dla najmłodszych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Coraz większa rola sztucznej inteligencji w marketingu. Wirtualni influencerzy na razie pozostają ciekawostką
Prawie 70 proc. strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, a w przypadku kampanii influencerskich – prawie połowa – wynika z badań duńskiej firmy Influencer Marketing Hub. Technologia ta ułatwia dobór influencerów, przewidywanie trendów i analizę zaangażowania odbiorców. Marki tworzą także kontent z wykorzystaniem AI, a nawet swoich wirtualnych influencerów. Choć pozostają oni na razie ciekawostką na rynku, to budzą szereg pytań o to, co w influencer marketingu najważniejsze, czyli autentyczność i zaufanie.
Finanse
Kobiety nie wierzą w swoje kompetencje dotyczące inwestowania. Niska samoocena często przeszkadza w podjęciu pierwszych kroków
Kobiety-inwestorki – częściej niż inwestujący mężczyźni – są nastawione na zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę kapitału, dlatego portfele inwestycyjne obu płci często wyraźnie się różnią – wynika z raportu „Polak inwestor 2024”. Panie wybierają zwykle produkty, które zapewniają może mniejszy zysk, ale są bezpieczniejsze. Powodem jest nie tylko ich motywacja, lecz również niska samoocena. Kobiety są znacznie mniej pewne swojej wiedzy dotyczącej inwestowania w porównaniu z mężczyznami.
Handel
Polacy rozsądni w podejściu do prezentów. Kierują się ich praktycznością i ceną
Polacy coraz częściej z wyprzedzeniem kupują prezenty świąteczne. Kierują się przy tym ich funkcjonalnością, ale przede wszystkim ceną. Wielu z nich z tego właśnie powodu wybiera do zakupów okres Black Friday i towarzyszących mu przecen. Na liście najchętniej kupowanych prezentów wysoką pozycję zajmują książki, wśród zabawek dominują za to klocki.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.