BIC świętuje 70. rocznicę powstania kultowego długopisu BIC® Cristal®
W 1951 roku Marcel Bich zaprezentował światu długopis Cristal® ̶ pierwszy, niezawodny i przystępny cenowo długopis, który zapoczątkował światowy sukces marki BIC. Estetyczny wygląd oraz wysoki komfort pisania sprawiły, że obecnie jest to najlepiej sprzedający się produkt w swojej kategorii, który na stałe zakorzenił się w kulturze na całym świecie.
Z okazji 70. rocznicy powstania BIC® Cristal®, marka z dumą prezentuje nowy BIC® Cristal® Re’NewTm - metalową wersję premium kultowego długopisu z wymiennymi wkładami.
Historia BIC rozpoczęła się po II wojnie światowej na przedmieściach Paryża, gdzie Marcel Bich produkował części zamienne do wiecznych piór. Na rynku istniał już wtedy długopis kulkowy, jednak był daleki od ideału. Bich zauważył w tym produkcie ogromny potencjał… lecz uznał, że trzeba go perfekcyjnie zaprojektować.
Przez 2 lata Bich pracował nad wynalezieniem długopisu idealnego. Jego wizja była jasna: długopis miał zapewniać gładkie, niewymagające wysiłku pisanie, tak aby użytkownik mógł swobodnie uwolnić kreatywność i wyrazić siebie. Niezwykła dbałość o szczegóły i zamiłowanie do perfekcji sprawiły, że Bich jako pierwszy w historii zaczął używać do produkcji długopisów wyjątkowo precyzyjnego… sprzętu zegarmistrzowskiego!
I tak oto na początku 1951 roku narodził się BIC® Cristal® ̶ pierwszy wysokiej jakości długopis w przystępnej cenie.
Jak się szybko okazało, Marcel Bich był wizjonerem nie tylko w zakresie projektowania, ale także marketingu. Rozumiał że, aby odnieść sukces, świat najpierw musi dowiedzieć się o jego produkcie, poznać go i pokochać, dlatego postawił na... reklamę. W 1952 roku wraz z Raymontem Savignac rozpoczęli słynną kampanię reklamową „Elle court elle court, la pointe BIC", a w 1960 roku symbolem, dzisiaj powiedzielibyśmy logo marki, został BIC Boy – charakterystyczny chłopiec z głową w kształcie kulki.
Obecnie BIC® Cristal® jest najlepiej sprzedającym się długopisem na świecie, który towarzyszy nam na co dzień w domach, szkołach i biurach. Na przestrzeni lat stał się ikoną designu, kultowym przykładem sztuki użytkowej, który trafił do… muzeum! Można go zobaczyć na ekspozycjach w Museum of Modern Art / Centre George Pompidou w Paryżu, a także w Museum of Modern Art w Nowym Jorku (MoMA).
Czy wiesz, że bazgranie jest idealnym sposobem na stres?
Bezwiedne bazgranie długopisem (z ang. doodling) np. podczas wykładu, przedłużającego się spotkania czy rozmowy telefonicznej pozytywnie wpływa na nasze samopoczucie i pamięć. Pomaga skoncentrować się, wycisza, relaksuje, a nawet rozwija twórczą ekspresję i kreatywność. Tak proste czynności jak pisanie, kreślenie, kolorowanie czy szkicowanie pozwalają odstresować się po ciężkim dniu i odpocząć od urządzeń elektronicznych, które zdominowały naszą codzienność. Dlatego warto mieć zawsze pod ręką… ulubiony długopis, taki jak np. BIC® Cristal®.
BIC® Cristal® – nie taki prosty, jak mogłoby się wydawać
Prostota długopisu BIC® Cristal® jest tylko pozorna. W rzeczywistości jest on niezwykle wyrafinowanym narzędziem piśmienniczym. Bezkompromisowy proces produkcji od samego początku, 70 lat temu, nie pozostawiał żadnego aspektu przypadkowi. Wszystko po to, aby mieć całkowitą pewność, że klient otrzyma wysoce wydajny i niezawodny długopis, który będzie sprawiał radość piszącemu od pierwszej aż po ostatnią linijkę. Jakość produktu jest weryfikowana w ponad 70 punktach kontrolnych w trakcie procesu produkcji!
NOWOŚĆ
BIC® Cristal® Re’NewTM to metalowa wersja premium kultowego długopisu z wymiennymi wkładami. Zaprojektowany, by trwać!
Przez ostatnie 70 lat na rynku pojawiło się ponad 60 modeli BIC®Cristal® oraz 15 kolorów, a kolekcja wciąż się rozrasta. Nowy BIC® Cristal® Re’NewTM to kultowy Cristal® w uwspółcześnionej wersji premium – z matowym, aluminiowym korpusem i laserowo grawerowanym logo BIC®. Skuwka również została zaprojektowana na nowo: jest srebrna, matowa i zrobiona z plastiku pochodzącego z recyklingu. Niezwodny, wymienny, wytrzymały.
Wydajny i elegancki BIC® Cristal® Re’NewTM to nie tylko piękny, ale i wyjątkowy przedmiot. Raz użyty sprawia, że trudno się z nim rozstać. Dlatego został wyposażony w możliwość wielokrotnej wymiany wkładów za pomocą wygodnego przycisku na korpusie, który wskazuje także kolor tuszu (czarny lub niebieski).
BIC® Cristal® Re’NewTM jest dostępny w sklepach stacjonarnych oraz na Allegro (użytkownik: SkleBIC) w rekomendowanej cenie 19,99 zł za zestaw 1 długopis + 2 wymienne wkłady.
https://allegro.pl/oferta/dlugopis-czarny-bic-cristal-re-new-metal-1-2szt-10586319238
https://allegro.pl/oferta/dlugopis-niebieski-bic-cristal-re-new-metal-1-2szt-10586318993
***
BIC® – światowy lider w kategorii produktów szkolno-biurowych, zapalniczek i maszynek do golenia wnosi prostotę i radość do codziennego życia. Od ponad 75 lat zapewnia wysokiej jakości produkty w przystępnej cenie, które są dostępne dla konsumentów na wyciągnięcie ręki. Na przestrzeni lat BIC® stał się jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek oraz znakiem towarowym zarejestrowanym na całym świecie. Dziś produkty BIC sprzedawane są w ponad 160 krajach świata, a wśród kultowych marek znajdziemy: BIC Kids™, BIC FlexTM, BodyMark by BICTM, Cello®, Djeep, Lucky Stationery, Rocketbook, Soleil®, Tipp-Ex®, Us. TM, Wite-Out® i inne. W 2020 roku sprzedaż netto BIC wyniosła 1627,9 mln euro. Spółka jest notowana na „Euronext Paris”, wchodzi w skład indeksów SBF120 i CAC Mid 60 i jest doceniana za swoje zaangażowanie w zrównoważony rozwój i edukację. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź about.bic.com lub śledź nas na LinkedIn, Instagramie, Twitterze, lub YouTube.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.