BLISKO dołącza do prestiżowego akceleratora Google for Startups Growth Academy
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
BLISKO, polska marka specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach edukacyjnych, została wybrana do elitarnego programu Google for Startups Growth Academy, do kohorty AI for Education. Program ten, skierowany do startupów z sektora edukacyjnego, które wykorzystują sztuczną inteligencję, zapewnia uczestnikom dostęp do wiedzy, mentorów oraz sieci kontaktów potrzebnych do dalszego rozwoju i ekspansji. BLISKO jest jedynym polskim projektem w tej kohorcie, wybranym spośród ponad 600 zgłoszonych z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Projekt BLISKO koncentruje się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do wspierania dzieci z opóźnieniami rozwojowymi i neurozróżnicowaniem, takimi jak ADHD i spektrum autyzmu i skierowany jest do dzieci w wieku od 1 do 3 lat. Dzięki zastosowaniu technik uczenia maszynowego i dużych modeli językowych, narzędzie umożliwia wczesną diagnostykę przesiewową oraz personalizowane programy rozwoju, stymulujące odpowiednie sfery poznawcze, emocjonalne i społeczne.
- Udział w prestiżowym programie AI for EdTech organizowanym przez Google for Startups to dla nas ogromna szansa na networking z osobami, które doskonale rozumieją najnowsze trendy w sztucznej inteligencji. Dzięki temu mamy dostęp do globalnych ekspertów, potencjalnych inwestorów oraz możliwość internacjonalizacji naszego innowacyjnego rozwiązania na rynkach europejskich. Wierzymy, że współpraca w ramach tego programu przyspieszy rozwój naszego projektu i pomoże nam dotrzeć do jeszcze większej liczby placówek opiekuńczych w Europie - komentuje Aleksandra Kozera, założycielka BLISKO.
Rozwiązanie opracowane przez BLISKO to krok milowy w profilaktyce zaburzeń, który pozwala wychwycić i przeciwdziałać problemom wynikającym z niewiedzy o neuroatypowości już na najwcześniejszych etapach życia dziecka. Platforma SaaS dociera do placówek edukacyjnych w Polsce i w Europie, dostarczając narzędzia poprawiające jakość opieki nad dziećmi. Rozwój projektu był możliwy m.in. dzięki dofinansowaniu od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), które pozwoliło BLISKO na dalsze inwestycje w rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji i rozbudowę platformy.
Udział w Google for Startups Growth Academy umożliwi BLISKO dalszy rozwój i ekspansję na nowych rynkach, wspierając firmę w jej misji wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w edukacji wczesnodziecięcej. W trakcie trzymiesięcznego programu polska marka skorzysta z warsztatów, sesji mentoringowych i wydarzeń networkingowych, które pomogą jej rozwijać strategie oparte na danych, nawiązywać nowe partnerstwa i wdrażać odpowiedzialne innowacje technologiczne. Program jest hybrydowy, z dwiema sesjami stacjonarnymi oraz wsparciem zdalnym.
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.