BLISKO dołącza do prestiżowego akceleratora Google for Startups Growth Academy
oLIVE media
ul. Prosta 20
00-850 Warszawa
s.stepien|olivemedia.pl| |s.stepien|olivemedia.pl
661364817
https://olivemedia.pl/
BLISKO, polska marka specjalizująca się w nowoczesnych rozwiązaniach edukacyjnych, została wybrana do elitarnego programu Google for Startups Growth Academy, do kohorty AI for Education. Program ten, skierowany do startupów z sektora edukacyjnego, które wykorzystują sztuczną inteligencję, zapewnia uczestnikom dostęp do wiedzy, mentorów oraz sieci kontaktów potrzebnych do dalszego rozwoju i ekspansji. BLISKO jest jedynym polskim projektem w tej kohorcie, wybranym spośród ponad 600 zgłoszonych z całej Europy, Afryki i Bliskiego Wschodu.
Projekt BLISKO koncentruje się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji do wspierania dzieci z opóźnieniami rozwojowymi i neurozróżnicowaniem, takimi jak ADHD i spektrum autyzmu i skierowany jest do dzieci w wieku od 1 do 3 lat. Dzięki zastosowaniu technik uczenia maszynowego i dużych modeli językowych, narzędzie umożliwia wczesną diagnostykę przesiewową oraz personalizowane programy rozwoju, stymulujące odpowiednie sfery poznawcze, emocjonalne i społeczne.
- Udział w prestiżowym programie AI for EdTech organizowanym przez Google for Startups to dla nas ogromna szansa na networking z osobami, które doskonale rozumieją najnowsze trendy w sztucznej inteligencji. Dzięki temu mamy dostęp do globalnych ekspertów, potencjalnych inwestorów oraz możliwość internacjonalizacji naszego innowacyjnego rozwiązania na rynkach europejskich. Wierzymy, że współpraca w ramach tego programu przyspieszy rozwój naszego projektu i pomoże nam dotrzeć do jeszcze większej liczby placówek opiekuńczych w Europie - komentuje Aleksandra Kozera, założycielka BLISKO.
Rozwiązanie opracowane przez BLISKO to krok milowy w profilaktyce zaburzeń, który pozwala wychwycić i przeciwdziałać problemom wynikającym z niewiedzy o neuroatypowości już na najwcześniejszych etapach życia dziecka. Platforma SaaS dociera do placówek edukacyjnych w Polsce i w Europie, dostarczając narzędzia poprawiające jakość opieki nad dziećmi. Rozwój projektu był możliwy m.in. dzięki dofinansowaniu od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP), które pozwoliło BLISKO na dalsze inwestycje w rozwiązania bazujące na sztucznej inteligencji i rozbudowę platformy.
Udział w Google for Startups Growth Academy umożliwi BLISKO dalszy rozwój i ekspansję na nowych rynkach, wspierając firmę w jej misji wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w edukacji wczesnodziecięcej. W trakcie trzymiesięcznego programu polska marka skorzysta z warsztatów, sesji mentoringowych i wydarzeń networkingowych, które pomogą jej rozwijać strategie oparte na danych, nawiązywać nowe partnerstwa i wdrażać odpowiedzialne innowacje technologiczne. Program jest hybrydowy, z dwiema sesjami stacjonarnymi oraz wsparciem zdalnym.

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.