Dobry start procentuje
MSL GROUP
Wołoska 9
02-583 Warszawa
aleksandra.siewiera|mslgroup.com| |aleksandra.siewiera|mslgroup.com
+48 537 366 252
a
Czy to firmy maja zabiegać o najlepszych kandydatów, czy też najlepsi kandydaci o firmy? Pytanie to staje się znaczące, bo na rynek pracy wchodzi tzw. „generacja Z”, a młodzi kandydaci to osoby bardzo świadome i wymagające. Wyborowa Pernod Ricard doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego stara się zapewnić swoim stażystom najlepszy start
i pracę, z której wyniosą jak najwięcej, bo jasne jest, że dobry start procentuje w przyszłości.
O stażu
„Dobry start procentuje” to nazwa programu stażowego Wyborowa Pernod Ricard, który od lat jest dumą firmy. Właśnie wystartowała rekrutacja do siódmej edycji, która tradycyjnie rozpocznie się Dniem Otwartym, tym razem w przestrzeni online. Dlatego też wszyscy zainteresowani mogą podjąć próbę by zostać na niego zaproszonym, wydarzenie odbędzie się 25 marca od godziny 16:00 na stronie dobrystartprocentuje.pl
Dzień Otwarty online
Co roku Wyborowa Pernod Ricard, w ramach Dnia Otwartego, chce zaoferować swoim potencjalnym stażystom, coś wyjątkowego, co może przyczynić się do ich rozwoju zawodowego. W tej edycji gościem wydarzenia będzie Radek Kotarski. Znany dziennikarz opowie jak uczyć się szybciej i skuteczniej. Wykład oparty będzie na jego bestsellerowej książce pt. „Włam się do mózgu”, którą będzie można wygrać w konkursie podczas spotkania.
- Głęboko wierzę w to, że wiedzą należy się dzielić, zwłaszcza z osobami, które znajdują się na początku swojej drogi zawodowej. Dlatego podczas Dnia Otwartego będę chciał pokazać uczestnikom spotkania, że można nauczyć się uczyć. Wykorzystując metody opracowane przez badaczy z całego świata, w 6 miesięcy nauczyłem się języka szwedzkiego i z powodzeniem zdałem egzamin państwowy w Göteborgu. Udowodnię, że z tych samych sposobów można korzystać, aby zwiększyć swoją wiedzę zawodową i poziom profesjonalizmu w codziennej pracy. W końcu uczymy się przez całe życie!
- Radek Kotarski, dziennikarz, autor książki „Włam się do mózgu”
W tym roku Wyborowa Pernod Ricard zaprasza młodych do aplikowania na 14 ciekawych ofert,
w trzech różnych lokalizacjach – Poznań (1 oferta), Warszawa (10 ofert), Zielona Góra (3 oferty). Propozycja stażu jest skierowana do studentów ostatnich lat oraz do absolwentów z dobrą znajomością języka angielskiego
Na najlepszych czekają staże w działach: sprzedaży i jej wsparcia, księgowości, IT, marketingu, obsługi klienta, BHP, HR, co-packingu, dziale technicznym, rozwoju produktów i kontroli jakości, analiz rynku, konsumenta oraz analiz biznesowych.
- Jednym z filarów strategii Grupy Pernod Ricard jest szacunek i docenianie ludzi. Wieloletnie doświadczenie pokazało nam, co interesuje potencjalnych kandydatów, jakiej oferty szukają oraz jak zachęcić ich do zgłaszania się do naszego programu stażowego. Naszym głównym celem jest zapewnienie im dostępu do wiedzy, którą będą mogli wykorzystać i rozwijać w przyszłości – u nas albo w innych firmach.
– Izabela Nowikowska, dyrektor HR i członek zarządu Wyborowa Pernod Ricard.
Na stronie dobrystartprocentuje.pl. znajdują się wszystkie informacje na temat stażu, a także formularz aplikacji dla chętnych.
Szczegóły:
https://dobrystartprocentuje.pl/
https://www.facebook.com/WyborowaKariera
https://www.youtube.com/watch?v=j77_YM_EgR8
O firmie
Wyborowa Pernod Ricard to miejsce, w którym globalne podejście łączy się z przyjazną atmosferą i wzajemnym wsparciem. Praca tutaj to nie tylko praca dla znanych marek, lecz także zdobywanie know how’u w różnych dziedzinach wiedzy, w międzynarodowym środowisku. To także możliwość nawiązywania relacji, które mogą zaprocentować w przyszłości.
Grupa Pernod Ricard jest światowym liderem sprzedaży prestiżowych alkoholi, obecnym w 73 krajach na świecie.
Wyborowa Pernod Ricard w Polsce to:
- Serdeczna atmosfera oparta na zasadach Convivialité
- Biuro główne w Warszawie, Złote Tarasy
- Zakład produkcyjny w Zielonej Górze
- Zakład rektyfikacji spirytusu w Poznaniu
- Sieć sprzedaży w całej Polsce

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.