Dzieci walczą ze zmianą klimatu – wykonały ponad pół miliona wyzwań
Od rozpoczęcia kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network minęło zaledwie 9 tygodni. Dzieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie już udowodniły swoje zaangażowanie w walkę z ociepleniem klimatu. Chcą być częścią pozytywnej zmiany. Na całym świecie podjęły się wykonania ponad pół miliona wyzwań, dostępnych na stronie Mistrzów klimatu Cartoon Network. Efekty kampanii, przeprowadzonej w wielu krajach jednocześnie, pokazują zaangażowanie młodych widzów: są gotowi do działania.
Polska znalazła się wśród 5 krajów, w których dzieci wykonały najwięcej wyzwań Mistrzów klimatu na całym świecie! Wynik akcji Cartoon Network jest tym ciekawszy w kontekście publikacji najnowszego raportu IPCC, który przedstawia palące kwestie dotyczące zmian klimatycznych.
- Stworzyliśmy Mistrzów klimatu Cartoon Network, by odpowiedzieć na rosnący niepokój dzieci zmartwionych zmianami klimatu i wspierać je w realizowaniu pozytywnej zmiany. Chcieliśmy zachęcić do podjęcia działań, dzięki którym głosy dzieci zostaną zauważone. Wciąż rosnąca liczba ponad pięciuset tysięcy wyzwań na całym świecie pokazała nam, że musimy stworzyć dzieciom okazję do angażowania się. Jesteśmy pod dużym wrażeniem tego, jak działają młodsze pokolenia. Inspirują nas. Cartoon Network pomaga dzieciom wpływać na otaczający je świat, dlatego kampania będzie naszym priorytetem w nadchodzącym czasie – mówi Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA.
Cartoon Network zamierza inspirować małych widzów, by podejmowali w domu i w swojej społeczności drobne, ale istotne działania, które będą korzystne dla planety. To wyzwania takie jak: „Oszczędzaj wodę!”, zachęcające Mistrzów klimatu do zastępowania kąpieli w wannie prysznicem lub „Torby do torby!”, namawiające do ponownego użytkowania plastikowych toreb. Wszystkie wyzwania powstały we współpracy z WWF, są zróżnicowane i dopasowane do umiejętności dzieci, ale także dostosowane do potrzeb całych klas szkolnych i rodzin. Dzięki temu wszyscy chętni mogą się zaangażować.
Mistrzowie klimatu Cartoon Network wystartowali w regionie EMEA w czerwcu 2021 roku, by inspirować dzieci do podejmowania małych, codziennych wyzwań, które mogą zmienić oblicze planety.
O Cartoon Network
Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.
O WarnerMedia
WarnerMedia jest wiodącą firmą medialną i rozrywkową, która tworzy i dystrybuuje wysokiej jakości popularne treści dla odbiorców na całym świecie autorstwa licznych utalentowanych twórców i dziennikarzy. W portfolio marek konsumenckich znajdują się: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T).
Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa
Barbara Izowska Senior PR & Marketing Manager CEE Benelux and GAS | Katarzyna Tumielewicz Marketing & PR Manager katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com tel. +48 22 43 86 104 | Joanna Więckowska Project Manager | dotrelations joanna.wieckowska@dotrelations.pl +48 690 995 770
|

Innowacyjna przestrzeń edukacyjna – STEM Kindloteka – debiutuje w gliwickim Biblioforum

Lekcja: AI. Szkolenia o sztucznej inteligencji dla nauczycieli

Kwalifikacja Profesjonalna CGMA zostaje zaktualizowana w odpowiedzi na rosnące wymagania nowoczesnych finansów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.