Komunikaty PR

Dzieci walczą ze zmianą klimatu – wykonały ponad pół miliona wyzwań

2021-09-08  |  10:00
Biuro prasowe

Od rozpoczęcia kampanii Mistrzowie klimatu Cartoon Network minęło zaledwie 9 tygodni. Dzieci w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie już udowodniły swoje zaangażowanie w walkę z ociepleniem klimatu. Chcą być częścią pozytywnej zmiany. Na całym świecie podjęły się wykonania ponad pół miliona wyzwań, dostępnych na stronie Mistrzów klimatu Cartoon Network. Efekty kampanii, przeprowadzonej w wielu krajach jednocześnie, pokazują zaangażowanie młodych widzów: są gotowi do działania.

Polska znalazła się wśród 5 krajów, w których dzieci wykonały najwięcej wyzwań Mistrzów klimatu na całym świecie! Wynik akcji Cartoon Network jest tym ciekawszy w kontekście publikacji najnowszego raportu IPCC, który przedstawia palące kwestie dotyczące zmian klimatycznych.

 

- Stworzyliśmy Mistrzów klimatu Cartoon Network, by odpowiedzieć na rosnący niepokój dzieci zmartwionych zmianami klimatu i wspierać je w realizowaniu pozytywnej zmiany. Chcieliśmy zachęcić do podjęcia działań, dzięki którym głosy dzieci zostaną zauważone. Wciąż rosnąca liczba ponad pięciuset tysięcy wyzwań na całym świecie pokazała nam, że musimy stworzyć dzieciom okazję do angażowania się. Jesteśmy pod dużym wrażeniem tego, jak działają młodsze pokolenia. Inspirują nas. Cartoon Network pomaga dzieciom wpływać na otaczający je świat, dlatego kampania będzie naszym priorytetem w nadchodzącym czasie – mówi Vanessa Brookman, Head of Kids, WarnerMedia EMEA.

 

Cartoon Network zamierza inspirować małych widzów, by podejmowali w domu i w swojej społeczności drobne, ale istotne działania, które będą korzystne dla planety. To wyzwania takie jak: „Oszczędzaj wodę!”, zachęcające Mistrzów klimatu do zastępowania kąpieli w wannie prysznicem lub „Torby do torby!”, namawiające do ponownego użytkowania plastikowych toreb. Wszystkie wyzwania powstały we współpracy z WWF, są zróżnicowane i dopasowane do umiejętności dzieci, ale także dostosowane do potrzeb całych klas szkolnych i rodzin. Dzięki temu wszyscy chętni mogą się zaangażować.

 

Mistrzowie klimatu Cartoon Network wystartowali w regionie EMEA w czerwcu 2021 roku, by inspirować dzieci do podejmowania małych, codziennych wyzwań, które mogą zmienić oblicze planety.

 

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią WarnerMedia, to numer jeden wśród kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci i ich rodzin: „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!”, „Victor i Valentino” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w ponad 450 milionach domów i w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Wielokrotnie nagradzane inicjatywy prospołeczne – Stop Bullying: Speak Up i CN Bądź kumplem, nie dokuczaj – są często wykorzystywane przez dzieci i dorosłych poszukujących narzędzi, które mogą pomóc w radzeniu sobie z palącym problemem dokuczania.

O WarnerMedia

WarnerMedia jest wiodącą firmą medialną i rozrywkową, która tworzy i dystrybuuje wysokiej jakości popularne treści dla odbiorców na całym świecie autorstwa licznych utalentowanych twórców i dziennikarzy. W portfolio marek konsumenckich znajdują się: HBO, HBO Max, Warner Bros., TNT, TBS, truTV, CNN, DC Entertainment, New Line, Cartoon Network, Adult Swim, Turner Classic Movies i inne. Organizacja skupia się także na zaawansowanych rozwiązaniach reklamowych Xandr. Zostały one zaprojektowane, aby wspomagać rozwój w zakresie promocji marek, wydawców i odbiorców. WarnerMedia jest częścią AT&T Inc. (NYSE:T).

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE

Benelux and GAS

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków Biuro prasowe
2025-04-14 | 06:00

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Według danych World Economic Forum [1] do 2030 roku aż 39 proc. obecnych kompetencji zawodowych będzie wymagało aktualizacji lub stanie się zbędne. Przyszłość rynku pracy
Edukacja Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!
2025-01-03 | 08:00

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Dawid Uczy to platforma nauczyciela biologii i chemii, który postanowił poszerzyć ofertę świadczonych usług. Od teraz pomaga także w przygotowaniu odwołania od
Edukacja Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
2024-12-31 | 15:30

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku

Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Władysława Broniewskiego w Białymstoku jest placówką z tradycjami. Istnieje od ponad 100 lat i dba o to, żeby narzędzia i środki dydaktyczne, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.