Komunikaty PR

Dzięki rozwojowi rynku EdTech zyskuje startup Novakid

2021-07-23  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Karolina Kapusta
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl

Dzięki rozwojowi rynku EdTech zyskuje startup Novakid. Wzrost użytkowników o 350 proc. i 2,2 mln przeprowadzonych lekcji

Novakid, internetowa platforma do nauki języka angielskiego dla dzieci, ogłosiła wyniki za pierwszą połowę 2021 r. Aktywna baza klientów platformy wzrosła o 350 proc. r/r i przekroczyła 50 tys. aktywnych uczniów. Liczba przeprowadzonych lekcji przekroczyła próg 2,2 mln. Ekspansja na nowe rynki i jakościowa obsługa klienta zapewniły Novakid prowadzenie w rankingu internetowych szkół angielskiego dla dzieci w Europie, stworzonym na podstawie badania przeprowadzonego w tym roku przez J’son & Partners Consulting.

W pierwszej połowie 2021 r. innowacyjny startup Novakid kontynuował ekspansję na rynki zagraniczne, choć jednym ze strategicznych obszarów dla firmy nadal pozostaje Polska. Obecnie 80 proc. klientów firmy pochodzi z Europy, 15 proc. z regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), a z terenów Azji Pacyficznej – 5 proc. Prawie tyle samo nowych użytkowników dołączyło do zajęć na platformie Novakid w pierwszym półroczu br., ile w całym 2020 r. Łączna liczba uczniów wyniosła 380 tys., w tym 50 tys. stale aktywnych. Kadra nauczycielska wzrosła do 1700 native speakerów. Od momentu uruchomienia Novakid w grudniu 2017 r., uczniowie z 42 krajów ukończyli ponad 2,2 miliona lekcji. Chociaż osiągnięcie pierwszego miliona lekcji zajęło trzy lata, to na przekroczenie drugiego miliona wystarczyło już zaledwie sześć miesięcy.

Rynek technologii edukacyjnej

Według J’son & Partners Consulting, w pierwszej połowie 2021 r. udział usług online dotyczących nauczania języków obcych wyniósł 21 proc. światowego rynku EdTech. Wartość globalnego rynku nauczania metodą ESL (English as Second Language) to 10 miliardów dolarów, z czego jedna trzecia to segment edukacji dla dzieci w wieku szkolnym. Eksperci wyjaśniają stały wzrost zapotrzebowania na naukę języka angielskiego online procesem globalizacji, popularnością trendu zatrudniania wielojęzycznych pracowników przez duże międzynarodowe firmy, a także rozwojem technologii big data i sztucznej inteligencji, które umożliwiają usprawnienie procesów uczenia się. – W ostatnim czasie stawiamy przede wszystkim na doskonalenie platformy i rozbudowywanie mechanizmów grywalizacyjnych. Każdego miesiąca startujemy z sześcioma premierowymi programami lekcji i trzydziestoma nowymi interaktywnymi ćwiczeniami. Stale pracujemy na personalizacją programu nauczania oraz wykorzystaniem AI i analiz big data, aby jeszcze bardziej zaangażować uwagę uczniów – komentuje Max Azarov, założyciel i CEO Novakid.

Ranking szkół ESL

Według badania “English Language Learning Market, 2021. ESL for Kids: Online-Schools and Trends”, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową J’son & Partners, Novakid została uznana za najlepszą szkołę języka angielskiego online dla dzieci w Europie. Analitycy przebadali pracę ponad 80 szkół online działających w 36 krajach Europy. Eksperci wzięli pod uwagę liczbę aktywnych studentów i poziom ich zadowolenia z nauczania, doświadczenie i opinie lektorów oraz cennik lekcji. Ponadto zebrali i przeanalizowali dane makroekonomiczne, szacunki rynkowe na poziomie krajowym, informacje o przedsiębiorstwach, a także wspierające materiały i źródła publiczne.

Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces nauczania wzbogacony jest m.in. o wirtualną rzeczywistość i technologie gamingowe. Platforma wykorzystuje też naukę maszynową do tworzenia i personalizacji lekcji dla każdego ucznia.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Edukacja Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni” Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:30

Już prawie 600 szkół bierze udział w programie „Finansoaktywni”

Ministerstwo Finansów po raz kolejny edukuje młodzież na temat finansów i podatków. Tegoroczna edycja programu „Finansoaktywni: Podatki płacimy, korzyści
Edukacja Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?
2024-04-24 | 13:47

Zrozumienie i wsparcie - jak pomóc dzieciom przebrnąć przez czas egzaminów?

W procesie kształcenia dziecka, rola rodzica jest kluczowa, nawet kiedy staje się ono coraz bardziej niezależne. Ważne jest zapewnienie wsparcia przy wyborze szkoły oraz prowadzenie go w taki
Edukacja Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?
2024-04-16 | 17:00

Jak skutecznie nauczyć się języka obcego?

Wielkimi krokami zbliżają się matura oraz sesja, podczas której uczniowie i studenci mierzą się ze zdaniem egzaminów m.in. z języka obcego. Panikujesz, że nie zdasz?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.