Dzięki rozwojowi rynku EdTech zyskuje startup Novakid
Good One PR
ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
karolina.kapusta|goodonepr.pl| |karolina.kapusta|goodonepr.pl
+ 48 796 996 211
www.goodonepr.pl
Dzięki rozwojowi rynku EdTech zyskuje startup Novakid. Wzrost użytkowników o 350 proc. i 2,2 mln przeprowadzonych lekcji
Novakid, internetowa platforma do nauki języka angielskiego dla dzieci, ogłosiła wyniki za pierwszą połowę 2021 r. Aktywna baza klientów platformy wzrosła o 350 proc. r/r i przekroczyła 50 tys. aktywnych uczniów. Liczba przeprowadzonych lekcji przekroczyła próg 2,2 mln. Ekspansja na nowe rynki i jakościowa obsługa klienta zapewniły Novakid prowadzenie w rankingu internetowych szkół angielskiego dla dzieci w Europie, stworzonym na podstawie badania przeprowadzonego w tym roku przez J’son & Partners Consulting.
W pierwszej połowie 2021 r. innowacyjny startup Novakid kontynuował ekspansję na rynki zagraniczne, choć jednym ze strategicznych obszarów dla firmy nadal pozostaje Polska. Obecnie 80 proc. klientów firmy pochodzi z Europy, 15 proc. z regionu MENA (Bliski Wschód i Afryka Północna), a z terenów Azji Pacyficznej – 5 proc. Prawie tyle samo nowych użytkowników dołączyło do zajęć na platformie Novakid w pierwszym półroczu br., ile w całym 2020 r. Łączna liczba uczniów wyniosła 380 tys., w tym 50 tys. stale aktywnych. Kadra nauczycielska wzrosła do 1700 native speakerów. Od momentu uruchomienia Novakid w grudniu 2017 r., uczniowie z 42 krajów ukończyli ponad 2,2 miliona lekcji. Chociaż osiągnięcie pierwszego miliona lekcji zajęło trzy lata, to na przekroczenie drugiego miliona wystarczyło już zaledwie sześć miesięcy.
Rynek technologii edukacyjnej
Według J’son & Partners Consulting, w pierwszej połowie 2021 r. udział usług online dotyczących nauczania języków obcych wyniósł 21 proc. światowego rynku EdTech. Wartość globalnego rynku nauczania metodą ESL (English as Second Language) to 10 miliardów dolarów, z czego jedna trzecia to segment edukacji dla dzieci w wieku szkolnym. Eksperci wyjaśniają stały wzrost zapotrzebowania na naukę języka angielskiego online procesem globalizacji, popularnością trendu zatrudniania wielojęzycznych pracowników przez duże międzynarodowe firmy, a także rozwojem technologii big data i sztucznej inteligencji, które umożliwiają usprawnienie procesów uczenia się. – W ostatnim czasie stawiamy przede wszystkim na doskonalenie platformy i rozbudowywanie mechanizmów grywalizacyjnych. Każdego miesiąca startujemy z sześcioma premierowymi programami lekcji i trzydziestoma nowymi interaktywnymi ćwiczeniami. Stale pracujemy na personalizacją programu nauczania oraz wykorzystaniem AI i analiz big data, aby jeszcze bardziej zaangażować uwagę uczniów – komentuje Max Azarov, założyciel i CEO Novakid.
Ranking szkół ESL
Według badania “English Language Learning Market, 2021. ESL for Kids: Online-Schools and Trends”, przeprowadzonego przez międzynarodową firmę konsultingową J’son & Partners, Novakid została uznana za najlepszą szkołę języka angielskiego online dla dzieci w Europie. Analitycy przebadali pracę ponad 80 szkół online działających w 36 krajach Europy. Eksperci wzięli pod uwagę liczbę aktywnych studentów i poziom ich zadowolenia z nauczania, doświadczenie i opinie lektorów oraz cennik lekcji. Ponadto zebrali i przeanalizowali dane makroekonomiczne, szacunki rynkowe na poziomie krajowym, informacje o przedsiębiorstwach, a także wspierające materiały i źródła publiczne.
Novakid to internetowa platforma edukacyjna ESL (English as a Second Language – angielski jako drugi język), oferująca dzieciom w wieku 4-12 lat indywidualne lekcje z certyfikowanymi native speakerami. Szkoła Novakid jest zarejestrowana w USA i posiada uczniów na całym świecie. Podstawą edukacji na platformie jest komunikacja i metoda pełnego fizycznego reagowania (tzw. total physical response), polegająca na użyciu gestów i mimiki i odpowiadająca tym samym przyswajaniu języka ojczystego. Proces nauczania wzbogacony jest m.in. o wirtualną rzeczywistość i technologie gamingowe. Platforma wykorzystuje też naukę maszynową do tworzenia i personalizacji lekcji dla każdego ucznia.
Wyróżnienie w międzynarodowym rankingu Eduniversal dla Wydziału Zarządzania UW
Uczelnia Łazarskiego ogłasza zmiany w Zarządzie
Dyrektorzy polskich szkół na Litwie odwiedzili białostockie liceum
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.